Purra: Olemme epäonnistuneet kaikessa
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki etenee suunnitelman mukaan. Riikka on myyrä, jonka tarkoitus on koko ajan ollutkin pelata Persut alle 10% puolueeksi. Kokoomuksella on aina kannattajansa, vaikka tekisivät mitä.
Suomalaisten poliitikkojen sopulikäyttäytyminen on uskomatonta. Sipilä sai sekä keskustan että persut taipumaan kyykyttämispolitiikkansa toteuttajiksi, vaikka varmasti kaikille oli jo etukäteen selvää, miten tuhoisaa se oli kyseisille puolueille: kepu romahti ja persut hajosivat kahteen leiriin. Nyt Orpon hallituksessa Purra toteuttaa kokoomuslaisten märimmätkin fantasiat ja persut tottelevat, vaikka kannatus on jo romahtanut ja monen kansanedustajan kausi jää viimeiseksi tai ainoaksi. Puhumattakaan valekristillisistä ja hurskastelevista ärkoopeelaisista, jotka kehtaavat esiintyä humaaneina ja sivistyneinä. Mutta kun huonon politiikan seurauksista ei tarvitse kantaa vastuuta, niin tulos on tällaista. Ja Suomessa asiat menevät koko ajan huonompaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Riikka valehtelee jatkuvasti? Onko luonnevikainen?
Eikö se ole itsestään selvää?
Vierailija kirjoitti:
Ihme että myöntää.
Leikkaukset EI tuonut säästöjä!
Alkaako vaalipuheet ja katteettomat lupaukset?
Postilaatikosta löytyi persujen vaalilehti, kannessa Purra kavereineen ja teksti "äänestä Suomi terveeksi". Hemmetin irvokasta kun just on leikattu sairailta, työkyvyttömiltä ja pian vammaisilta ja vanhuksilta.
Riikalla bussinalla viimeisiäkorahduksia.
Olette saaneet meidät wokettajat nauramaan. Joten ette ole epäonnistuneet kaikessa.
Minä en luota tuohon naiseen piirun (pirun) vertaa. Kusetukselle haiskahtaa tämäkin mukamas nöyrtymisen ele. "Ollaan erehdytty... Nyyh nyyh" ja säälipisteitä ropisee mummolta ja herkkäuskoisilta.
Vaalitemppu yhtäkkinen inhimillisyyden osoitus ihmiseltä, joka on sanonut että empatia ei kuulu politiikkaan.
Purra ei välitä persista paskaakaan. On piilokokoomuslainen. Se on nähty. Otti vaan valheilla hölmöiltä äänet. Nyt itse hylläpalkoilla Brysselikiilto silmissä. Kettu. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Oikeassahan Purra on kaikki on mennyt päin honkia, lohduttava tieto persuille on että äänestäjien muisti on hyvin hyvin lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Purra ei välitä persista paskaakaan. On piilokokoomuslainen. Se on nähty. Otti vaan valheilla hölmöiltä äänet. Nyt itse hylläpalkoilla Brysselikiilto silmissä. Kettu. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kiero on kuin korkkiruuvi. Häikäilemätön valehtelija. Mäkkärin kassalle vaan työkokeiluun eikä minnekään Brysseliin koko Euroopan asioita sotkemaan. Riittää, että oman maan asiat on paskonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, missä viipyy ne leikkauslistat? Panttaajo orpo ja purra niitä, kun tulossa on kunnallisvaalit, ja julkaisu ennen vaaleja olisi sama kuin poliittinen itsemurha. 10miljardin lisäsäästöjähän hallitus puuhailee, ja edelleen kohdistaen ne tavan tallaajaan. Listalla on mm. lapsilisät.
Pääministeri Orpo lupasi Ylen tentissä julkistaa kohutut sote-säästölistat vielä tällä viikolla
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011123926.html
Siis tarkoitat varmaan pääministeri Purra?
Vierailija kirjoitti:
Persuissa vika löydetään aina muualta.
Vierailija kirjoitti:
Heti tämän hallituskauden jälkeen loikkaa kokoomukseen, sano minun sanoneen.
Euronpensa ei enää pure nyt on YLE vero tapetilla.
"Kaikessa" ap:n oma pieni lisäys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti tämän hallituskauden jälkeen loikkaa kokoomukseen, sano minun sanoneen.
Niin moni tyhmä on työntynyt politiikkaan persujen kautta kun sinne kaikki moukat ja rikolliset kelpaa.Alunperin Purra oli vieressä mutta se naurettiin sieltä ulos. Kettu tosiaan.
Ripuli-Riikku toteaa sen jonka kaikki jo tiesivät. He tosiaan epäonnistuneet aivan kaikessa. Tämä panostus pedofiiliehdokkaisiin tuntuu kuitenkin vähemmän vahingolta kun muistaa, että puolueella on jo ministerinäkin tunnettu lastenystävä.
Ensimmäiset rehelliset sanat hattaranmyyjän suusta.
Minä niin kaipasin pöyimuri kauppiasta Kaustiselta ,ei kun Kokkolasta vai oiko Köyhäjoelta ,ei kuulemma ole nyt edustamassa ,olen samaa mieltä mitä toisetkin oli vastaukset ,EN ole seurannut ihme ja kumma ,kun Puoluetuki puoleen ,yritystuki pois hevos urheiusta mikä yritys se on ja monta muuta .Orpo pojan valssi on hyvä ,musiikkina .
Persujen on kannatuksen syöksykierteen ja sitä seuranneen ehdokaskadon aiheuttaneessa paniikissa pakko ollut hyväksyä kaikki jotka vaan suostuu ehdokkaaksi, taustoista viis. Lintulan mielipiteet lapsipokestakin ovat olleet julkista tietoa jo viime vuosikymmeneltä lähtien, joten satavarmasti ne on persujen johdonkin tiedossa olleet. Nyt sitten kun persupedot nousi lööppeihin, niin Riikkuli kilvan rientää tuomitsemaan pedoehdokkaat. Tyypillistä persujen kaksinaismoralismia.
Virheiden myöntäminen on askel eteenpäin mutta en usko että hänen seuraava askel on. Seuraava jokatapauksessa koskee työntekijöitä vieläkin enemmän varsinkin kun se jatkuu sakset ja leikkuulauta taktiikalla