Purra: Olemme epäonnistuneet kaikessa
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Persut kielsivät pervoilun! Onko sitten kuitenkin menty ja pervoiltu?
Kunnallisvaaliehdokkaina heillä on kuitenkin pervoja enemmän kuin koskaan. Perussuomalaiset voisivat vaihtaa nimensä jo Pervosuomalaisiksi niin vastaisi todellisuutta paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Persut kielsivät pervoilun! Onko sitten kuitenkin menty ja pervoiltu?
Kyse oli kouluista. Omat ehdokkaat pyritään pitämään poissa kouluista. Se oli vaalilupaus.
Demarilla oli käsi duunarin taskuilla.Kokkari ja persu vie sinulta vaatteetkin päältä, myös omilta kannattajiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ä m m ä tuskin saisi edes itseään eliminoitua vaikka tosissaan yrittäisi.
Pitäskö sun kokeilla vastuun kantamista itse omasta elämästäsi. Purralla ei ole mitään tekemistä elämäsi kanssa.
Demareiden suusta ei moista ikinä kuultaisi. Demareissa kun ei ole vikaa milloinkaan vaan vika löydetään aina muualta.
Persuilta ei rehellisyys onnistu, eikä siksi kerro perstyypillisestä seksuaalirikollisesta taustastaan ja pedofiilisista taipumuksestaan. Äänestäjällä pitäisi hälytyskellojen soida, mutta kaikilla ei kellot toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra on epäonnistunut kaikessa, paitsi köyhien, työttömien, lapsiperheiden, opiskelijoiden, yrittäjien listaa saa jatkaa, kyykytyksessä.
Perskokkareiden säästötoimilla on kohta valtionvelkakin säästetty kaksinkertaiseksi. Markkina menetti uskonsa heti alkuunsa, seurauksena 100000 työtöntä lisää. Vielä on pari vuotta aikaa ajaa Suomi konkurssiin, ja hyvinhän tuo näyttää etenevån.
Mä oon vaan rikastunut nykyhallituksen aikana. Toivon mukaan päädytte sillan alle asumaan, niin olette ppois näkyvistä
Kommenttisi kuvastaa täydellisesti perskokkareen sielunmaisemaa: Tärkeintä on vain oma napa, muista ei ole väliä.
Yks on kansanedustaja sheikin poika. Eihän ne nyt millään voineet tietää??
Kaikki etenee suunnitelman mukaan. Riikka on myyrä, jonka tarkoitus on koko ajan ollutkin pelata Persut alle 10% puolueeksi. Kokoomuksella on aina kannattajansa, vaikka tekisivät mitä.
Miksi demareihin pääsee nasseja ja ihmisiä joita on tuomittu lapo rikoksista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi demareihin pääsee nasseja ja ihmisiä joita on tuomittu lapo rikoksista?
Ovat varmaan liittyneet ennen kuin lapo-hyypiöille perustettiin tuo oma puolue, eli PS.
Miksi Riikka valehtelee jatkuvasti? Onko luonnevikainen?
Vierailija kirjoitti:
Onko niillä suvussa ollut tuota lapsi harrastusta laajemminkin?
Taas trollaaja vääristelee asioita otsikossaan.
Vierailija kirjoitti:
Pinkki väri ei yhtään pue Riikkaa, näyttää seonneelta possulta.
Eerikan innoittamana Riikkuli on hankkinut ripsien pidennykset, verovaroilla tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niillä suvussa ollut tuota lapsi harrastusta laajemminkin?
Lempinimi kyllä noilta seuduilta missä nuorna naimisiin, mutta paras pysyä hiljaa kun ei edes tuolta päin äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra on epäonnistunut kaikessa, paitsi köyhien, työttömien, lapsiperheiden, opiskelijoiden, yrittäjien listaa saa jatkaa, kyykytyksessä.
Perskokkareiden säästötoimilla on kohta valtionvelkakin säästetty kaksinkertaiseksi. Markkina menetti uskonsa heti alkuunsa, seurauksena 100000 työtöntä lisää. Vielä on pari vuotta aikaa ajaa Suomi konkurssiin, ja hyvinhän tuo näyttää etenevån.
Mä oon vaan rikastunut nykyhallituksen aikana. Toivon mukaan päädytte sillan alle asumaan, niin olette ppois näkyvistä
Kiitos, kun kerroit. Äläkä suotta kätke varallisuuttasi. Olet otollinen kohde, kun yhä useamman on pakko tehdä rikoksia pärjätäkseen tässä yhteiskunnassa. Sweet dreams!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti törmätään tuolla jossain ulkona. Sitä ennen, toivottavasti sairastut kuolettavasti.
Poliitikot pettivät vaalilupauksen, ja se tuli kalliiksi:
HS Lumijoella, Käsiin jäi upouusi terveyskeskus, jolle hyvinvointialue ei löydä käyttöä.