Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaan ihmisen kanssa seurustelu. Miten se onnistuu, ilman että kumppani tai lähipiiri ajattelee, että seurtelet vain rahan takia

Vierailija
26.03.2025 |

Mulla on suhde loppunut erääseen mieheen sen takia, että hän kyseenalaisti motiivini seurustella hänen kanssaan. Minä en ollut hänen rahojensa perässä, tienaan itsekin ihan hyvin, vaikka en tietenkään läheskään niin paljoa  kuin hän. Meillä oli samanlainen huumorintajua, samat kiinnostuksenkohteet ja arvomaailma. En sitten jaksanut sitä, että olisi aina pitänyt vakuutella, ettei ole rahasta kyse ja se naurettava leikki, että mun piti ensin tarjoutua maksamaan ravintolassa ja sitten hän maksoikin.

Eräs tuttu lääkäri kertoi, että hänellä oli myös kriisi sen takia, että mietti rakastaako hänen vaimonsa häntä vai hänen asemaansa. Pääsi siitä onneksi yli ja ovat edelleen onnellisesti naimisissa

On tietenkin eri tilanne mennä yhteen nuorena, kun kumpikaan ei tienaa vielä mitään. Tarkoitan nyt tilannetta, joissa ero on suuri jo heti alkuun.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
2/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso epäilee, että olet hänen rahojensa perässä, lähde. Jos jotkut muut epäilevät, se on heidän ongelmansa / harrastuksensa, joten anna heidän miettiä mitä miettivät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo kerro mitään muuta kuin siitä miten tärkeäksi tuo mies arvotti rahan omassa elämässään. Todennäköisesti hänen toimintansa motiivina on raha ja sen takia epäilee, että näin olisi kaikkien muidenkin kohdalla.

Sinulle taas raha ei ollut se ykkösjuttu parisuhteessa, joten vältit miehen jonka kanssa teillä ei ollut riittävän yhtenäiset arvot.

Vierailija
4/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee alusta alkaen selväksi, että kumpikin maksaa omat menonsa. Treffeillä maksat omasi. Jos muutat miehen luokse maksat puolet asumiskuluista, sähköstä, vedestä, ruuasta jne. Jos naimisiin menette niin teette avioehdon, jossa kummallakaan ei ole oikeutta puolison nykyiseen tai tulevaan omaisuuteen.

Vierailija
5/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä ota vastaan edes kukkapuskaa tai mitään muutakaan lahjaa, sanot, että ostat itse omasi.

Vierailija
6/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee alusta alkaen selväksi, että kumpikin maksaa omat menonsa. Treffeillä maksat omasi. Jos muutat miehen luokse maksat puolet asumiskuluista, sähköstä, vedestä, ruuasta jne. Jos naimisiin menette niin teette avioehdon, jossa kummallakaan ei ole oikeutta puolison nykyiseen tai tulevaan omaisuuteen.

Tämän lisäksi kumpikin pesee omat pyykkinsä, tekee itsenäisesti omat lomamatkansa ja laittaa jääkaapissa nimet ruokiin.

Vierailija
7/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisen rikkaan kanssa ihan todella helposti. Hänen varallisuutensa on hänellä itsellään tiedossa ja sinä tiedät korkeintaan sen, että varallisuutta on. Ulkopuoliset eivät edes tiedä, että kyseessä on rikas ihminen. Näin todelliset rikkaat elävät, eivät siis tee minkäänlaista numeroa rikkaudestaan.

Vierailija
8/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä köyhdyin tuollaisen kanssa kun aina maksoin puolet asioista, jotka oikeasti olivat liian kalliita minulle. Mutta niin sitä tyhmyyksissään rakastuneena yrittää säilyttää parisuhteen. Mutta stoppi tuli kun miehen sukulaiset kohtelivat kuin lokkia, joka elää toisen rahoilla vaikka siis köyhdyin maksaessa kaiken tarkkaan puoliksi. Erosin koska mies ei edes puolustanut minua vaan antoi kaikkien olettaa,  että hän maksaa ja on niin kiltti ym. En tiedä vaikka olisi jopa valehdellut ja valittanut kaikille tutuilleen kuinka maksaa kaiken.

Vierailija
9/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kertonut kavereilleni, että vaimon vanhemmat ovat rikkaita. Eikä se näy vaimosta päälle päin. Avioituessamme teimme avioehdon, ettei asiasta tule myöhemminkään riitaa. Appivanhemmat ovat jo kuolleet ja vaimo on miljonääri. Ei se vaikuta elämäämme mitenkään. Puoliksi on kaikki hankittu ja elämme minun elintasoni mukaan. Tai oikeastaan vaimo on vielä nuukempi kuin minä.

Vierailija
10/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittaile itseäsi köyhempää miestä niin ei ole tuota ongelmaa. Mikä toi juttu oikein että tarjoudut muka maksamaan että mies maksaakin molempien osuuden. Kuulostaa oudosti siltä että toi on jokin manipulointipeli jota pelaat hyötyäksesi miehen rahoista. En ihmettele että hän alkoi epäilemään sitä.

Vierailija
11/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin otsikosta että tarinan kirjoittaja on nainen ja mies rikas. Miten se aina onkin niin päin, vaikka nainen ei ole koskaan rahojen perässä...

Vierailija
12/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puoliso epäilee, että olet hänen rahojensa perässä, lähde. Jos jotkut muut epäilevät, se on heidän ongelmansa / harrastuksensa, joten anna heidän miettiä mitä miettivät. 

Jokaisen kriisin takia pitäisi lähteä? Ei ihme, että miljoona ihmistä on yksin. Jos menette naimisiin, miehesi suojaa omaisuutensa avioehdolla. Onnea hyvästä valinnasta! Nyt eletään niin turvattomia aikoja, että kannattaa hengailla rahan lähellä. Aika omillasi olet, jos vaikka sairastut. Ei ole enää taetta siitä, että yhteiskunta auttaa yhtään ketään. Itsekin otin rikkaan miehen, joka tosin menetti ihan kaiken koronan takia. Nyt annan itse rahaa hänelle. Rakkautta niin paljon, että ollaan päätetty selvitä mistä tahansa.

Vierailija
13/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo kerro mitään muuta kuin siitä miten tärkeäksi tuo mies arvotti rahan omassa elämässään. Todennäköisesti hänen toimintansa motiivina on raha ja sen takia epäilee, että näin olisi kaikkien muidenkin kohdalla.

Sinulle taas raha ei ollut se ykkösjuttu parisuhteessa, joten vältit miehen jonka kanssa teillä ei ollut riittävän yhtenäiset arvot.

No ei se noinkaan yksioikoista ole 😃 Miehellä voi olla vaikka huonoja kokemuksia tms. Syitä voi olla monia.

Ei mies ole välttämättä aina kaikessa pahis ja nainen uhri.

Vierailija
14/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinx mä saada niinq jotai vinkkei siihen et onnistuu rikkaan kans seurustelu niin ettei hän huomaa että haluun hyötyy siit. Koska jatkossakin aion vain deittailla rikkaita.

Vierailija
15/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näin. Idioottimaista kurjistaa elämäänsä, koska toisella on asiat keskimääräistä paremmin. Sellainen hyvä pitää jakaa rakkaansa kanssa. Sanon näin enemmän omistavana ja alun perin parempituloisena osapuolena. Varakkaalla on lisäksi ihan luonnostaan elämäntyyli, jonka ylläpito pienillä tuloilla on raskasta. Siksikin varakkaan tehtävä on kantaa isompi osa arjen kustannuksista.

Muille ihmisille ei tarvitse kertoa puolison varakkuudesta. Ihmetelkööt itsekseen, jos ovat kiinnostuneita ylipäätään.

Vierailija
16/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä ota vastaan edes kukkapuskaa tai mitään muutakaan lahjaa, sanot, että ostat itse omasi.

Näin pilaa ihan turhaan hyvän suhteen. Hyväntahtoinen ja rakastava ihminen haluaa jakaa elmänsä onnen toisen kanssa. Siihen voi kuulua se kukkapuska. Silloin sanotaan kiitos ja halataan ja nautitaan toisen hyvän tahdon eleestä. Elämässä pitää osata ottaa vastaan hyvyyttä ja hoivaa. On tosi narsistista myös aina olla se, joka antaa eikä ikinä se, joka saa. Silloin on liian hanakka kontrolloimaan.

Vierailija
17/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta saa tekemällä tehtyä vaikeaa, varsinkin parisuhteista. Ei niissä mitään oikeita ongelmia tarvita. Ne ongelmat saa keksittyä. Ja mikään ongelmahan ei ole nykyään niin pieni etteikö sen voisi ratkaista lähtemällä pois suhteesta. Koska ainahan uuden kertakäyttösuhteen saa tinderistä tms.

Vierailija
18/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaan kanssa seurustellaan ìhan samalla tavalla kuin köyhän tai keskituloisen. Maksetaan omat menot ja laskut, ei vinkuta rahaa, luksusta tai kalliita matkoja. Jos mies haluaa niitä tarjota, sanotaan kiitos, sepä mukavaa, laitetaan kulut puoliksi. Rikkaitakin on monenlaisia. Toiset haluaa hemmotella kumppaniaan varsinkin suhteen alussa, mutta suhteen edetessä otetaan exel-taulukko esiin. Joten pidä huoli omasta taloudestasi. Naisella pitää aina olla omaa rahaa, on mies sitten rikas tai köyhä. Siten pystyt olemaan suhteessa tasavertaisena.

Vierailija
19/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin otsikosta että tarinan kirjoittaja on nainen ja mies rikas. Miten se aina onkin niin päin, vaikka nainen ei ole koskaan rahojen perässä...

Aina? Minä tunnen useita pareja, joissa nainen on varakkaampi. Jotkut sovinistiset ihmiset eivät millään tajua sitä asetelmaa, jotenkin väkisin yrittävät mielessään väntää, että vaimot varat olisivat kumminkin oikeasti miehen. Ehkä sinä olet tämän lajin pöhköpää?

Vierailija
20/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen on todella tylyä. Mieti että itse ostat lahjan, koska arvostat toista ja haluat ilahduttaa häntä. Näet vaivaa siinä että menet ostamaan sen, valitsen sen, maksat sen. Toivot että symbolinen välittämisen ja arvostamisen ele ilahduttaa toista. Ja sitten kuulet että ei hän ota sitä vastaan vaan sanoo että aikoo itse ostaa omat "lahjansa". Onnellisen parisuhteen peruspilareita sellainen käytös. Näen jo mielessäni miten suuri vuosisadan rakkaustarina tuollaisesta syntyykään. Tämä on 100 % täydellinen esimerkki siitä miksi naiset ovat pilalla eikä miehiä enää jaksa kiinnostaa nähdä vaivaa huonon naisen eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme