Rikkaan ihmisen kanssa seurustelu. Miten se onnistuu, ilman että kumppani tai lähipiiri ajattelee, että seurtelet vain rahan takia
Mulla on suhde loppunut erääseen mieheen sen takia, että hän kyseenalaisti motiivini seurustella hänen kanssaan. Minä en ollut hänen rahojensa perässä, tienaan itsekin ihan hyvin, vaikka en tietenkään läheskään niin paljoa kuin hän. Meillä oli samanlainen huumorintajua, samat kiinnostuksenkohteet ja arvomaailma. En sitten jaksanut sitä, että olisi aina pitänyt vakuutella, ettei ole rahasta kyse ja se naurettava leikki, että mun piti ensin tarjoutua maksamaan ravintolassa ja sitten hän maksoikin.
Eräs tuttu lääkäri kertoi, että hänellä oli myös kriisi sen takia, että mietti rakastaako hänen vaimonsa häntä vai hänen asemaansa. Pääsi siitä onneksi yli ja ovat edelleen onnellisesti naimisissa
On tietenkin eri tilanne mennä yhteen nuorena, kun kumpikaan ei tienaa vielä mitään. Tarkoitan nyt tilannetta, joissa ero on suuri jo heti alkuun.
Kommentit (44)
Ap:n suhde rikkaan miehen kanssa loppui jo, mutta hän edelleen pyytää vinkkejä miten jatkossa onnistuu paremmin deittailu rikkaiden miesten kanssa. Se kertookin kaiken.
Miksi ei saisi haluta vain rahaa? Haluaa miehetkin vain seksiä, poikia ja oman sukunimensä jatkumaan. Miksi olet akkamainen lusmu ja oikein pyrit todistelemaan miten vain sielu merkitsee samalla kun miehillä ei ole mitään painetta samaan?
Ei kukaan syyllistä miehiä heidän mieltymyksistään. Ei kukaan demonisoi ukkoa joka ottaa nuoren kauniin naisen :D hohhoijaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi haluta vain rahaa? Haluaa miehetkin vain seksiä, poikia ja oman sukunimensä jatkumaan. Miksi olet akkamainen lusmu ja oikein pyrit todistelemaan miten vain sielu merkitsee samalla kun miehillä ei ole mitään painetta samaan?
Ei kukaan syyllistä miehiä heidän mieltymyksistään. Ei kukaan demonisoi ukkoa joka ottaa nuoren kauniin naisen :D hohhoijaa taas.
Olen enemmän kiinnostunut naisista jotka hakevat minusta munaa, kuin lompakkoa.
Yrität jeesustella täällä, oikeasti olet rahojen perään vaikka muuta esität. T. Mies