Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylen leikkauksia vaatineet: Oletteko nyt tyytyväisiä, kun iso joukko ohjelmia katoaa

Vierailija
26.03.2025 |

Onpa pitkä lista ohjelmia, jotka katoavat tämän vuoden aikana Yleltä

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011124701.html

https://yle.fi/a/74-20151744

Kommentit (697)

Vierailija
261/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tässä nyt on ongelma. Suomalaisten enemmistö pitää yleä hyvänä joten se säilytetään. Ei siihen yhden pienpuolueen nokittelu auta yhtään.

Missäs tällainen äänestys on järjestetty? En ainakaan minä ole saanut kertoa siihen näkemystäni. 

Ihan kyselty suomalaisten mielipiteitä. Et ole seurannut uutisia?

Niin, on kyselty MUUTAMIEN suomalaisten mielipiteitä. Ja niistä MUUTAMISTA enemmistö pitää Yleä hyvänä. Enemmistö suomalaisista on ihan eri asia kuin enemmistö yksittäiseen kyselyyn vastanneista. Tuollaiseen kyselyyn saa helposti vaikka 100% kannatuksen, kun valikoi vastaajiski esim. Ylen työntekijöitä. 

Käypä opiskelemassa tilastotieteen alkeita. Siellä kerrotaan tilastollisesta otannasta. Jospa sitten voisit lopettaa valheen jauhamisen täällä.  Yksikään mediatalo ei julkaise kyselyitä, joissa ei ole riittävää otantaa, koska siitä seuraa liian iso virhemarginaali.   Persu-bensaletkulle tämäkin voi olla jo vaikeasti ymmärrettävissä, mutta minkäs teet.

Vierailija
262/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät persut valittavat yleverosta täällä vaikka eivät edes maksa sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää vaikka Ylen jälkeen Strömsö siirtyy esimerkiksi Avalle, Liville tai vaikkapa Elisa viihteeseen?

Vierailija
264/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraan aktiivisesti liigakiekkoa, mutta en rehellisesti sanottuna näe mitään käyttöä radion jääkiekkokierrokselle enää 2020-luvulla. Meillä on netti taskussamme ja sieltä saa reaaliaikaisen seurannan koska tahansa. Halutessaan voi myös ostaa katseluoikeuden ihan jokaiseen pelattavaan liigapeliin. Tuo paikkakunnalta poukkoileva radiolähtys ei tuota mitään lisäarvoa. 

Tuo se lisäarvoa jääkiekosta kiinnostuneelle, joka ei voi töissä ollessaan seurata sitä muullatavoin. Esim. autonkuljettaja.

Ei se tuo. Hyvin harva haluaa seurata jääkiekkoa siten, että poukkoillaan sinne tänne. Paikallisradiot selostavat ottelut kokonaisuudessaan ja niistä on todellista lisäarvoa meille auton ratissa paljon istuville. Harvoin ne muut kuin oman suosikin pelit niin paljon kiinnostavat, että olisi pakottava tarve kuulla 2min pätkä selostusta kunnes taas siirryttään uudelle paikkakunnalle.

t. eri

Vierailija
265/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaahan Ylellä on tuhlattavaksi, mutta nyt vain kiukutellaan, kun joku on kehdannut viimeinkin tämän pyhän lehmän korruption, ideologisuuden ja pöhöttynäisyyden kehdannut nostaa esiin. Tänäkin vuonna jo itsessään turha radiokanava YleX järjestää vuosittaisen konserttinsa, jonka kulut nousevat varmasti useisiin satoihin tuhansiin. Miksi toisten rahoilla toimiva radiokanava järjestää rock-konsertteja? 

No, vastaus on, koska he voivat, eikä siihen voi kukaan mitään sanoa. Rahaa on ja sitä voi tuhlata aivan vailla minkäänlaista vastuuta.

Vierailija
266/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen johdon kosto, ihan selkeä KOSTO, rahojen supistamisesta on meneillään. Runsaita korkeapalkkaisia JOHTAJAN paikkoja ei vähennetä, vaan vähennetään vain niitä ohjelmia, joita kansa kaikkein mieluiten katsoisi. Ystävällisesti käyttäytyneet kuuluttajat poistetaan kokonaan. 

Kun katsoo tätä menoa, alkaa jo epäilyttää, että Ylen johto on ymmärtämättömyyksissään alkanut sahata omaa oksaansa. Sama prosessi on meneillään ennen yhtä mahtavalla Veikkauksella.

Vierailija
267/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutiset voisi jättää. Ja Olympialaiset sekä Uuden Vuoden puheen. Ja Arto Nybergin.

Ehkä Euroviisut, mutta ei koko karsintoja. 

Itse olen oppinut elämään ilman televisio ohjelmia. En pysty pitämään telkkaria auki, kun heti uutisten jälkeen alkaa aivan hirveä  m ö l i n ä.  Tätä karmivaa mölinää soitetaan minuutti tolkulla. Jos kaukosäädin ei ole valmiiksi kädessä, niin terveys on vaarassa. Ja siitä taas seuraa yhteiskunnalle kuluja. 

Vierailija
268/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tässä nyt on ongelma. Suomalaisten enemmistö pitää yleä hyvänä joten se säilytetään. Ei siihen yhden pienpuolueen nokittelu auta yhtään.

Missäs tällainen äänestys on järjestetty? En ainakaan minä ole saanut kertoa siihen näkemystäni. 

Niin, on kyselty MUUTAMIEN suomalaisten mielipiteitä. Ja niistä MUUTAMISTA enemmistö pitää Yleä hyvänä. Enemmistö suomalaisista on ihan eri asia kuin enemmistö yksittäiseen kyselyyn vastanneista. Tuollaiseen kyselyyn saa helposti vaikka 100% kannatuksen, kun valikoi vastaajiski esim. Ylen työntekijöitä. 

Käypä opiskelemassa tilasto

Käy ihan itse vain. Ehkä joku päivä ymmärrät, mikä ero on otannalla ja kaikilla suomalaisilla. Nyt näyttää tuottavan ylivoimaisia vaikeuksia tajuta, että 1000 ihmistä ei voi vastata kaikkien suomalaisten puolesta. Eli kyse on vain tuon OTANNAN mielipiteistä. Jos minä käyn kyselemässä lähikuppilassa sadalta ihmiseltä, oletko sinä vajaaälyinen vai et. En voi sanoa, että enemmistö suomalaisista on sitä mieltä, että sinä olet vajaaälyinen. Ymmärsitkö?

Vierailija
269/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indeksikorotukset jäädytettiin ei ole leikkaus!

Vierailija
270/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut syyttävät Yleä vasemmistolaisuudesta, vaikka Ylellä on patakokoomuslainen johto.

😁 Joopa joo. Patamusta, vähän niin kuin tämä En tietenkään koskaan ajaisi selvin päin kännissä Sirpa Pietikäinen, joka viimeksi sai Marttaliiton puheenjohtajana maaseudun martat kimppuunsa kerrottuaan, että kasvistuokavalio on se ainoa oikea. Jos ei tietäisi saattaisi luulla vihervassariksi.

Sama koskee näitä ylen patamustia bättre folkin edustajia.

Minun puolestani yle saa vapaassa maassa touhuta mitä lystää, kunhan se ei tee sitä minun verorahoillani.

Montako veronmaksajaa ja äänestäjää tässä maassa on, 3-4 miljoonaa?  Ja sitten kuvittelet, että minun verorahoilla minä päätän. Tiedätkö, kun länsimainen demokratia ei toimi noin.  Sinun kannattaa perustaa oma pieni diktatuuri vaikka Siperiaan.

Vierailija
271/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käypä opiskelemassa tilasto

Minkä valheen? Sehän on puhdas fakta, että noihin kyselyihin saa haluamansa tuloksen valitsemalla  tietyn otannan. Itsekin niin todistelet edes tajuamatta, että olet samaa mieltä kuin lainaamasi kirjoittaja :D

Vierailija
272/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että koko Yle lopetetaan. Maksukortin taakse vain. Uutiset ja ajankohtaisohjelmat voi jättää. Katsotaan sitten kuinka moni hankkii maksukortin. 

Vierailija
273/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutiset voisi jättää. Ja Olympialaiset sekä Uuden Vuoden puheen. Ja Arto Nybergin.

Itse olen oppinut elämään ilman televisio ohjelmia. En pysty pitämään telkkaria auki, kun heti uutisten jälkeen alkaa aivan hirveä  m ö l i n ä.  Tätä karmivaa mölinää soitetaan minuutti tolkulla. Jos kaukosäädin ei ole valmiiksi kädessä, niin terveys on vaarassa. Ja siitä taas seuraa yhteiskunnalle kuluja. 

Vierailija
274/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin ennen Yle radio 1:n ohjelmista. Tämän vuoden alusta (tai joskus silloin) alkaen se on täytetty kevyellä höpöttelyllä& nostalgisilla hiteillä. Onhan se halvempaa tehdä sellaista ohjelmaa tietenkin.

Vierailija
275/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka montaa erilaista psyykelääkettä syöt päivittäin?

Vierailija
276/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraan aktiivisesti liigakiekkoa, mutta en rehellisesti sanottuna näe mitään käyttöä radion jääkiekkokierrokselle enää 2020-luvulla. Meillä on netti taskussamme ja sieltä saa reaaliaikaisen seurannan koska tahansa. Halutessaan voi myös ostaa katseluoikeuden ihan jokaiseen pelattavaan liigapeliin. Tuo paikkakunnalta poukkoileva radiolähtys ei tuota mitään lisäarvoa. 

Tuo se lisäarvoa jääkiekosta kiinnostuneelle, joka ei voi töissä ollessaan seurata sitä muullatavoin. Esim. autonkuljettaja.

Mikä on sellainen työ, jossa voi kuunnella Ylen nettiradiota, mutta ei voi kuunnella esim. Radion voiman nettiradiota tai MTV Katsomon lähetystä puhelimen kautta?

Vierailija
277/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle näyttää keskisormea  perussuomalaisille kun kaikki katsojia kiinnostava sisältö lopetetaan mutta woke-ohjelmat jatkuu

Vierailija
278/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tyytyväinen. Vasta sitten olen, kun Ylestä on leikattu vähintään 50% ja Merja Ylä Anttilalle on annettu monoa ja toimarin palkka pudotettu nykyisestä 30k kolmasosaan eli 10k.  Ylestä riittää uutiset ja ajankohtaisohjelmat ja kotimainen elokuva/lastenohjelmat. Kaikki muu voidaan yksityistää 

Vierailija
279/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukakkosen ja lastenaamun voisi hyvin siirtää vaikka Neloselle. Niiden tilalle uutislähetyksiä Ylen kanaville.

Vierailija
280/697 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aVierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂😂

Ihan vain sivumennen kysyisin ikää ja koulutusta edelliseltä kirjoittajalta...