Avioero edessä ja sattuu niin paljon
26 v naimisissa. Lapset jo pois kotoa. Ero astuu pääsiäisenä voimaan. En haluaisi erota, mies haluaa. Olen helvetin rikki. Miten tästä selviän?
muutto omakotitalosta vuokralle. Goodbye ulkomaanlomat ja pihatyöt, yhteinen eläke-elämä. Olen menettänyt uskon kaikkeen paitsi lapsiin.
Te eronneet, miten selvisitte, kun teidät jätettiin?
kiusaajat voi skipata vastaamasta.
Kommentit (24)
Ja yllätyksenä tuli sullekin, eikös? Tuo tapahtuu joka toisessa liitossa kun miehelle tulee viidenkympin villitys ja löytää uuden nuoren ja kauniin naisen. Kyse on pelkästä biologiasta. Sinä et enää ole seksuaalisesti houkutteleva puolisolle, ei kukaan yli 50 v nainen ole.
Minäkin tulin jätetyksi kuin salama kirkkaalta taivaalta puolitoista vuotta sitten. Tulin nyt lomalle kohteeseen jossa kävimme juuri ennen suhteemme loppua ja kaipaus iski järjettömänä päälle. Hän ei varmaan ikinä tajunnut eikä tule tajuamaan kuinka paljon suhteen kuluessa kasvoin häntä rakastamaan. No, tasan eivät todella käy onnen lahjat tässä maailmassa.
Jos et saa unta ja masennut niin kannattaa hakea apua, vaikka tk:sta. Just luin Valituista Paloista että unettomuus aiheuttaa masennusta. Eli jos sä oot kovin ahdistunut niin ei tuu uni silmään. Hyviä lääkkeitä on saatavissa. Mutta tietenkin vaan tilapäisesti, kunnes oot tolpillasi.
Et arvaakaan kuinka monta elämäni rakkautta minulla on ollut. Tottakai se eron vaiheessa vielä tuntuu että ei kukaan muu ikinä enää kiinnosta mutta se menee ohi. Sitäpaitsi, kuinka voit tietää että mies on elämäsi rakkaus jos periaatteessa olet vain sen yhden miehen kanssa ollut eikä muista miehistä ole kokemusta?