Kysyn nyt naisena että miksi mä en ansaitse hyvää miestä tai miksi sellaiset ei kiinnostu musta?
Oon nyt pitkässä suhteessa. Mutta mies ei täysin vastaa unelmaani. Häntä ei kiinnosta ulkonäkö niin kuin mua. Sitten tuntuu välillä että oon hänen äitinsä roolissa kun sanon hiuksista tai että kävisi suihkussa. En halua sitä ja oon vähentänyt mutta sitten kulkee miten vaan. Onko tää nyt turhaa valittamista. En ole itse täydellinen, mutta meikkaan, laitan hiuksia, pukeudun siististi. On vähän ylipainoa jne
Kun kaikilla ketä mä tunnen niin on siistit miehet. Tuntuu vaan että oonko mä jotenkin huonompi kuin mun ystäväni? Ehkä mä sitten olen vaan susiruma verrattuna heihin. Onkohan mulla vääristynyt kehonkuva
Kommentit (50)
Näin miehenä ajattelen, että sun on parempi ilman tuollaista epähygieenistä turjaketta. Itse rakastan vähän pulleampiakin naisia, joten kyllä sinullekin on tasokkaampia ottajia.
Päästät nyt irti vaan siitä luuserista, joka ei tee sinulle hyvää ja lähdet avoimin mielin etsimään itselleni parempaa. Olet ansainnut sen, sillä olet selvästi myös määrätietoinen nainen. Nyt vain kaivat sen voiman esiin itsestäsi ja teet päätöksen!
Kun mies lopettaa hygieniasta ja ulkonäöstä piittaamisen, niin ongelma voi hyvin olla esim. jonkin asteinen masennus. Niin minullekin joskus kävi. Tuli tarpeeksi lunta tupaan joka suunnalta, niin jotenkin sitä alitajuisesti luovutti ja luolautui omiin juttuihin. Aikansa se otti ja positiivisen kannustuksen ja onnistumisen kokemusten kautta taas löytyi itsetunto ja alkoi välittämään itsestään enemmän. Syntyi positiivinen kierre, jossa elämäntavat parantuivat yli sen, mitä ne oli ennen ns. luovuttamista.
Uskovaiset ymmärtävät ja toivottavasti myös muutkin.
Parisuhteessa elämän aikana on myös henkinen kasvu uskossa toinen toista tukien tärkeää.
Mikäli liitto on jumalan hyväksymä ja oikein perustettu, molemmat vahvistuvat uskossa elämänsä aikana.
Valitettavasti monet hakevat kumppania humalassa tai sexuaalisuudella vieteltynä.
Tämän takia tutustuminen toiseen on seurustelussa tärkeää onko elämän arvot ja katsomus samalla pohjalla.
Minunkin tyttöystävä sanoi kävisin suihkussa vaikka kävin oikeasti kaksi kertaa päivässä ja tukkani oli aina noin 5 mm lyhyt kun aina leikkaan sen tosi lyhyeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin tyttöystävä sanoi kävisin suihkussa vaikka kävin oikeasti kaksi kertaa päivässä ja tukkani oli aina noin 5 mm lyhyt kun aina leikkaan sen tosi lyhyeksi.
Mun ex kävi suihkussa vain seisomassa veden alla ja veti sitten likaiset vaatteet takaisin päälleen, jos en salamannopeasti varastanut niitä pesukoneeseen.
Kuulostaa, että tässä tosiaan on taas yksi kalinainen jolla on vääristynyt kehonkuva. Silmien meikkaamiseen käytetään tunti päivässä mutta muuten on täysin sokea sille, että kroppa on kuin manaatilla ja pahemmaksi menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli valmiiksi huono itsetunto kun mentiin yhteen. On ollut aina. En kuvittele että kukaan olisi musta kiinnostunut paitsi mieheni. Mies ollut koko ajan samanlainen ei ole muuttunut. Tauon aikana laitteli mulle viestejä että on nyt muuttunut. Ei ollut.
Ap
Mun käy sääliksi miestä. Jätit hänet ja aloit treffeilemaan muita. Kukaan ei halunnut sua "vakavaan suhteeseen" eli kävivät panemassa. Ja sit palaat takaisin yhteen jättämäsi miehen kanssa. Hän viestitteli että muuttuu paremmaksi, koska koki sydänsurua siitä että tuli jätetyksi. Ja sit palaat seksiseikkailuistasi takaisin yhteen ja nalkutat että "etkä ole muuttunut paremmaksi, vaikka lupasit". Älä treffeile miehiä, jotka eivät sulle kelpaa. Kukaan ei halua suhteessa kuulla mitä muutosvaatimuksia sulla on ehtona sille että suhde jatkuu.
Kuulostaa hyväksikäyttäjä luonteelta. Haetaan elämässä "miten voisi hyötyä" suhteita. Molemmat on huonolla itsetunnolla varustettuja tossukoita. Ollaan nyt tässä suhteessa kun muutakaan parempaa ei ole. Ja minulla on oikeus hyväksi käyttää muita tarpeeni mukaan. Hohhoijaa.
Jokainen nainen saa sellaisen miehen jonka hyväksyy kumppaniksi. Ei se ole ansaitsemisesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa, että tässä tosiaan on taas yksi kalinainen jolla on vääristynyt kehonkuva. Silmien meikkaamiseen käytetään tunti päivässä mutta muuten on täysin sokea sille, että kroppa on kuin manaatilla ja pahemmaksi menee.
Haukut naista joka huolehtii itsestään, muttet hauku miestä joka ei suostu edes käymään suihkussa.
Erotkaa ja keskity ap hetkeksi itseesi.