Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysyn nyt naisena että miksi mä en ansaitse hyvää miestä tai miksi sellaiset ei kiinnostu musta?

Vierailija
25.03.2025 |

Oon nyt pitkässä suhteessa. Mutta mies ei täysin vastaa unelmaani. Häntä ei kiinnosta ulkonäkö niin kuin mua. Sitten tuntuu välillä että oon hänen äitinsä roolissa kun sanon hiuksista tai että kävisi suihkussa. En halua sitä ja oon vähentänyt mutta sitten kulkee miten vaan. Onko tää nyt turhaa valittamista. En ole itse täydellinen, mutta meikkaan, laitan hiuksia, pukeudun siististi. On vähän ylipainoa jne

Kun kaikilla ketä mä tunnen niin on siistit miehet. Tuntuu vaan että oonko mä jotenkin huonompi kuin mun ystäväni? Ehkä mä sitten olen vaan susiruma verrattuna heihin. Onkohan mulla vääristynyt kehonkuva

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä oli ero ja tapailin muita mutta kukaan heistä ei kiinnostunut musta seurustelu mielessä. Enempi pidettiin ystävänä. Yksi mies jopa sanoi ettei kannata yrittää komeimpia miehiä

Ap

Vierailija
2/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen. Oliko hän sitten siisti aikaisemmin ja on lopettanut sen? Jos on nyt kuten aina ennenkin, en oikein ymmärrä. Odotitko että hän muuttuu toiseksi ihmiseksi, koska nyt hän ei kelpaa enää samanlaisena kuin ennen? Muutos on vaikeaa! Pitää valita sellainen joka on jo valmiiksi sellainen mikä sulle sopii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja meillä oli ero ja tapailin muita mutta kukaan heistä ei kiinnostunut musta seurustelu mielessä. Enempi pidettiin ystävänä. Yksi mies jopa sanoi ettei kannata yrittää komeimpia miehiä

Ap

Varmaan mies innoissaan kun yritit vaihtaa parempaan ja otit hänet takaisin kun et onnistunutkaan.

Vierailija
4/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kaksi kysymystä omaan rajoittuneeseen miehen mieleeni. - Ensimmäinen, et kai oikeasti kuvittele, että kukaan hvä mies yrittäsi saada sinusta kumppanin nyt kun olet ns. varattu. Kaksi Miten ihmeessä päädyit nykyisen miehesi kanssa parisuhteeseen?  - Itse en ole parisuhteessa. Hyviä naisia on varmasti. Minulle riittäsi yksi mutta lieneekö sitten vain huono tuuri, että en ole häntä kohdannut tai hän minua. Hyvää kannattaa odottaa. En ole täydelline mutta ainakin niin hyvä, että en koe tarvetta pariutua vain pariutumsien vuoksi.

Vierailija
5/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena? 🤭

Vierailija
6/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies alkuun siistimpi ja piti huolta itsestään? Mun helmasynti on ollut ottaa miehiä joilla on puutetta hygieniasta ja ulkoisesta olemuksesta huolehtimisessa, ja kuvitella että asia muuttuu kunhan mies vain oppii huolehtimaan itsestään. Mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä, ei niitä kiinnosta muuttua, ovat tyytyväisiä sellaisina. 

Itsellänikin nyt siis yritystä, etten alkaisi enää kertaakaan suhteeseen ennen kuin löydän valmiiksi hyvän miehen. Ei projektimiehiä. 

Vierailija
7/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli valmiiksi huono itsetunto kun mentiin yhteen. On ollut aina. En kuvittele että kukaan olisi musta kiinnostunut paitsi mieheni. Mies ollut koko ajan samanlainen ei ole muuttunut. Tauon aikana laitteli mulle viestejä että on nyt muuttunut. Ei ollut. 

Ap

Vierailija
8/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena? 🤭

Pena se taas siellä naisena kirjoittelee.. 😁

Vierailija
9/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok incel

Vierailija
10/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulla on yhdellekään miehelle tarjota? Hiivareikäsi? 

Entä sulla miehenä? 3 minuutin juustomuna?

Vierailija
11/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli valmiiksi huono itsetunto kun mentiin yhteen. On ollut aina. En kuvittele että kukaan olisi musta kiinnostunut paitsi mieheni. Mies ollut koko ajan samanlainen ei ole muuttunut. Tauon aikana laitteli mulle viestejä että on nyt muuttunut. Ei ollut. 

Ap

Näin arvelinkin. Et sinäkään varmaan pitäisi siitä että mies alkaa suhteeseen sun kanssa kun sulla on ylipainoa, mutta samalla vaatii koko ajan että sun pitää muuttua hoikaksi että kelpaat jatkossa.

Vierailija
12/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näin arvelinkin. Et sinäkään varmaan pitäisi siitä että mies alkaa suhteeseen sun kanssa kun sulla on ylipainoa, mutta samalla vaatii koko ajan että sun pitää muuttua hoikaksi että kelpaat jatkossa.

No kyllä sekin siihen vihjaa. Ei sano suoraan mutta vihjaa että oon liian lihava tai että mun kannattaa laihduttaa. Mutta ei mulla ole siihen motivaatiota kun mies ei halua miellyttää yhtään mua..

Ap

Vierailija
13/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mun käy sääliksi miestä. Jätit hänet ja aloit treffeilemaan muita. Kukaan ei halunnut sua "vakavaan suhteeseen" eli kävivät panemassa. Ja sit palaat takaisin yhteen jättämäsi miehen kanssa. Hän viestitteli että muuttuu paremmaksi, koska koki sydänsurua siitä että tuli jätetyksi. Ja sit palaat seksiseikkailuistasi takaisin yhteen ja nalkutat että "etkä ole muuttunut paremmaksi, vaikka lupasit". Älä treffeile miehiä, jotka eivät sulle kelpaa. Kukaan ei halua suhteessa kuulla mitä muutosvaatimuksia sulla on ehtona sille että suhde jatkuu.

Vierailija
14/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mun käy sääliksi miestä. Jätit hänet ja aloit treffeilemaan muita. Kukaan ei halunnut sua "vakavaan suhteeseen" eli kävivät panemassa. Ja sit palaat takaisin yhteen jättämäsi miehen kanssa. Hän viestitteli että muuttuu paremmaksi, koska koki sydänsurua siitä että tuli jätetyksi. Ja sit palaat seksiseikkailuistasi takaisin yhteen ja nalkutat että "etkä ole muuttunut paremmaksi, vaikka lupasit". Älä treffeile miehiä, jotka eivät sulle kelpaa. Kukaan ei halua suhteessa kuulla mitä muutosvaatimuksia sulla on ehtona sille että suhde jatkuu.

Kyllä mä yritän olla sanomatta ja en sanokaan. Mutta onko se nyt kiva mennä nukkumaan jonkun viereen joka ei ole moneen päivään käynyt suihkussa.  Leikaa partansa kun huvittaa eli ehkä 1krt 2kk

Ap

Vierailija
15/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, mä rakastuinkin, on meillä mukavaa ja hauskaakin yhdessä. Mutta paha myöntää etten tiedä riittääkö se

Ap

Vierailija
16/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sille että lupaat laihduttaa, jos hän lupaa olla siistimpi. Reilu peli. Ja sanot että jos et laihduta niin hänenkään ei tarvitse muuttua. Win win.

Vierailija
17/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pintakiilto ihmiset kompostiin.

Vierailija
18/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä mä yritän olla sanomatta ja en sanokaan. Mutta onko se nyt kiva mennä nukkumaan jonkun viereen joka ei ole moneen päivään käynyt suihkussa. Leikaa partansa kun huvittaa eli ehkä 1krt 2kk"

Siis pidätkö sä kirjaa, kuinka usein mies ajaa partansa? Vai onko sulla kenties kokemusta, kuinka usein parta pitäisi leikata.... 🤔

Vierailija
19/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä mä yritän olla sanomatta ja en sanokaan. Mutta onko se nyt kiva mennä nukkumaan jonkun viereen joka ei ole moneen päivään käynyt suihkussa. Leikaa partansa kun huvittaa eli ehkä 1krt 2kk"

Siis pidätkö sä kirjaa, kuinka usein mies ajaa partansa? Vai onko sulla kenties kokemusta, kuinka usein parta pitäisi leikata.... 🤔

En pidä kirjaa mutta risupartana on. En mä jaksa tästä vääntää ja kinastella. Mä oon sitten pinnallinen ja huono ja typerä. Olen väärässä. Ei tää nyt kaikki ole. Mies on aika kuumakalle ja suuttuu helposti. Siksi en uskalla enää sanoa. Nuorena huusi ja raivosi kun toin hänen iholleen puhdistusainetta kun ei käyttänyt mitään akneensa. Ja siis jos suuttuu niin on todella vihainen. On huutanut mun sukulaisille myös. Ei se nyt päivittäin suutu mutta pääosin siksi etten häiritse häntä tai sano ja valita

Ap

Vierailija
20/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko mies alkuun siistimpi ja piti huolta itsestään? Mun helmasynti on ollut ottaa miehiä joilla on puutetta hygieniasta ja ulkoisesta olemuksesta huolehtimisessa, ja kuvitella että asia muuttuu kunhan mies vain oppii huolehtimaan itsestään. Mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä, ei niitä kiinnosta muuttua, ovat tyytyväisiä sellaisina. 

Itsellänikin nyt siis yritystä, etten alkaisi enää kertaakaan suhteeseen ennen kuin löydän valmiiksi hyvän miehen. Ei projektimiehiä. 

Mies voi myös huonontaa hygieniaa suhteen edetessä.