Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysyn nyt naisena että miksi mä en ansaitse hyvää miestä tai miksi sellaiset ei kiinnostu musta?

Vierailija
25.03.2025 |

Oon nyt pitkässä suhteessa. Mutta mies ei täysin vastaa unelmaani. Häntä ei kiinnosta ulkonäkö niin kuin mua. Sitten tuntuu välillä että oon hänen äitinsä roolissa kun sanon hiuksista tai että kävisi suihkussa. En halua sitä ja oon vähentänyt mutta sitten kulkee miten vaan. Onko tää nyt turhaa valittamista. En ole itse täydellinen, mutta meikkaan, laitan hiuksia, pukeudun siististi. On vähän ylipainoa jne

Kun kaikilla ketä mä tunnen niin on siistit miehet. Tuntuu vaan että oonko mä jotenkin huonompi kuin mun ystäväni? Ehkä mä sitten olen vaan susiruma verrattuna heihin. Onkohan mulla vääristynyt kehonkuva

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tuli nyt kommenteissa selväksi etten ansaitse parempaa. Eli ollaan näköjään samaa tasoa

Ap

Vierailija
22/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tekee sen mitä pyydät ja enemmän. Laittaa parran ja hiukset viimeisen päälle. Pukeutuu paremmin. Alkaa urheilemaan ja laittaa kropan kuntoon, ruokavalion myös. Itsetunto ja energiatasot nousee. Hän saa paremman työpaikan. Naiset alkavat katsomaan häntä ja hän löytää kauniin hoikan naisen. Loppu on historiaa, upea rakkaustarina heillä elämänsä loppuun asti.

Samaan aikaan olet yksin kissojen kanssa, räpläät joka päivä tinderiä josta välillä tulee mies tunniksi ja häipyy nopeasti toimituksen jälkeen, kunnes sekään ei enää kiinnosta heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos susta tuntuu tuolta, niin eroa miehestäsi heti. Suhde on väärin myös häntä kohtaan. 

Vierailija
24/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä liene kysymys ansaitsemisesta millään tavalla. Ihmiset tapaavat toisensa ja päättävät olla yhdessä, tai sitten ei. Ei se niin kovin yleistä ole, siis ottaen huomioon kuinka monta ihmistä elämänsä aikana eri tilanteissa tapaa, että sinä viehätyt toisesta ja se toinen sinusta.

Sitten molempien täytyy olla valmiita uuteen parisuhteeseen ja sen toisen oppii tuntemaan vasta siinä parisuhteen aikana. 

Ei kenelläkään niin kovin montaa vakavaa yritystä ehdi elämän aikana olla. Eli aika paljon sattumaa mukana, että päätyy pitkään suhteeseen "hyvän" miehen tai naisen kanssa. 

Vierailija
25/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus ap.n kysymykseen: Olet jollain tavalla huonompi kuin muut.

Vierailija
26/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän suhteella tulevaisuutta? Näetkö viettäväsi loppuikäsi hänen kanssaan? Tai 10 vuotta edes? Lapsia yhdessä?

Vierailija
27/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko mies alkuun siistimpi ja piti huolta itsestään? Mun helmasynti on ollut ottaa miehiä joilla on puutetta hygieniasta ja ulkoisesta olemuksesta huolehtimisessa, ja kuvitella että asia muuttuu kunhan mies vain oppii huolehtimaan itsestään. Mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä, ei niitä kiinnosta muuttua, ovat tyytyväisiä sellaisina. 

Itsellänikin nyt siis yritystä, etten alkaisi enää kertaakaan suhteeseen ennen kuin löydän valmiiksi hyvän miehen. Ei projektimiehiä. 

Mies voi myös huonontaa hygieniaa suhteen edetessä.

Niinpä. Joka tapauksessa, jos toisessa on jo alussa joku häiritsevä piirre, niin on käytännössä varmaa ettei kehitys tule olemaan ainakaan parempaan suuntaan. 

Vierailija
28/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja meillä oli ero ja tapailin muita mutta kukaan heistä ei kiinnostunut musta seurustelu mielessä. Enempi pidettiin ystävänä. Yksi mies jopa sanoi ettei kannata yrittää komeimpia miehiä

Ap

Kas, palstaincel leikkii taas naista. Painu suohon. 

Vierailija
29/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
30/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran kyyneleet silmissä näille "Oliko ennen sitten siisti" hahahahaha!!

Mutta asiaan, juuri luin toista kommenttiketjua jossa naisille ei muka kelpaa tavalliset miehet, ja tässähän se taas näkee, että kyllä naisille kelpaa epäsiistit, ylipainoiset miehet jotka ei halua edes pestä itseään 😂

Vierailija
31/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sen olet päättänyt kenen kanssa alat suhteeseen.

Vierailija
32/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne siistit miehet menevät ohi sillä aikaa kun olet suhteissa epäsiistien turjakkeiden kanssa. Eli itse olet kumppanisi valinnut, ja jatkossakin voit valita, alatko suhteeseen vai et. Selvästikään ette nykyisen kumppanisi kanssa ole sopivat toisillenne. 

Vierailija
33/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tää on tässä. Koska mikään ei koskaan ole auttanut mihinkään. Jos jostain oon sanonut niin ei hoida, ei tee. Multa vaatinut aina että reagoin heti. Ei mies muutu, ainakaan mua varten. Ehkä sitten seuraavaa naista varten muuttuu

Ap

Vierailija
34/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi tekee sen mitä pyydät ja enemmän. Laittaa parran ja hiukset viimeisen päälle. Pukeutuu paremmin. Alkaa urheilemaan ja laittaa kropan kuntoon, ruokavalion myös. Itsetunto ja energiatasot nousee. Hän saa paremman työpaikan. Naiset alkavat katsomaan häntä ja hän löytää kauniin hoikan naisen. Loppu on historiaa, upea rakkaustarina heillä elämänsä loppuun asti.

Samaan aikaan olet yksin kissojen kanssa, räpläät joka päivä tinderiä josta välillä tulee mies tunniksi ja häipyy nopeasti toimituksen jälkeen, kunnes sekään ei enää kiinnosta heitä.

Ja sama homma sen seuraavan naisen kanssa. Mies rupee laittamaan itseään enemmän ja etsii paremman. Suomalaisille miehille ei kyllä kelpaa mikään, kaikki on muka niin paljon parempaa aidan toisella puolella ja yksikään nainen ei ole tarpeeksi hyvä sille Suomalaiselle uroolle joka on niin paljon parempi kuin kaikki naiset.

Vierailija
35/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö edes, että puolustat miestä joka ei edes halua käydä suihkussa. Siis ei edes suihkussa pesemässä itseään! Ja haukut naista, joka suihkun lisäksi käyttää myös meikkiä näyttääkseen paremmalta.

Vierailija
36/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne siistit miehet menevät ohi sillä aikaa kun olet suhteissa epäsiistien turjakkeiden kanssa. Eli itse olet kumppanisi valinnut, ja jatkossakin voit valita, alatko suhteeseen vai et. Selvästikään ette nykyisen kumppanisi kanssa ole sopivat toisillenne. 

Samaa mieltä. Mies tarvitsee selkeästi itselleen kumppanin joka ei pese itseään. Saavat sitten yhdessä rypeä lioissaan.

Vierailija
37/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tätä jatkaa?

Ap

Vierailija
38/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käynti ja hygieniasta huolehtiminen on ihan perusssioita. En itse ottaisi miestä, joka ei pysty hoitamaan ns. perusasioita. Se on sinusta kiinni pystytkö sinä vai et. 

Vierailija
39/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mistä asti olette olleet yhdessä? Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
40/50 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako tätä jatkaa?

Ap

Suhdetta? Ei tosiaankaan. On mahdotonta nähdä viehättävänä ja tasavertaisena kumppanina ihminen, jolle joutuu olemaan äiti (patistamaan suihkuun tms) tai joka on itselle äiti.