Flirttailevatko miehet säälistä?
Onko mahdollista että mies säälistä hakeutuu seuraan, juttelee, hakee usein katsekontaktia ja hymyilee? Kyllä, kärsin huonosta itsetunnosta ja mietin tekeekö mies kyseisiä asioita koska olen hänen mielestään jotenkin säälittävä ja haluaa vain olla se kiva tyyppi, joka huomioi muita.
Joten kertokaahan onko sääliflirtti yleinen käytäntö ja tapa ja onko teille kokemusta asiasta.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitäkin miehiä, jotka flirttailevat tietämättään.
Höpsis
Höpsis itsellesi. Minä olen kuulemma mahdoton flirtti mutten juuri koskaan tee niin tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista että olisin koskaan flirttaillut säälistä.
Sitä kyllä teen, että olen erityisen ystävällinen ja huomioonottava sellaisille naisille, joilla on käynyt niin sanotusti huono tuuri geenilotossa. Oletan että miehet ovat heille usein tylyjä, joten haluan itse kohdella heitä hyvin.
T. Mies
Haluat kohdella jotain varttitonnaria hyvin?
Sielusi syvyyksistä kumpuaa tuollainen halu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista että olisin koskaan flirttaillut säälistä.
Sitä kyllä teen, että olen erityisen ystävällinen ja huomioonottava sellaisille naisille, joilla on käynyt niin sanotusti huono tuuri geenilotossa. Oletan että miehet ovat heille usein tylyjä, joten haluan itse kohdella heitä hyvin.
T. Mies
Haluat kohdella jotain varttitonnaria hyvin?
Varttitonnari: 250 lbs = 113,3981 kg.
Toisilla on vaan niin ilmeikkäät naamat, etteivät tiedä mitä viestittää toiselle. Toinen tulkitsee flirtiksi, kun mies on oma itsensä kohtaamishetkellä.