Flirttailevatko miehet säälistä?
Onko mahdollista että mies säälistä hakeutuu seuraan, juttelee, hakee usein katsekontaktia ja hymyilee? Kyllä, kärsin huonosta itsetunnosta ja mietin tekeekö mies kyseisiä asioita koska olen hänen mielestään jotenkin säälittävä ja haluaa vain olla se kiva tyyppi, joka huomioi muita.
Joten kertokaahan onko sääliflirtti yleinen käytäntö ja tapa ja onko teille kokemusta asiasta.
Kommentit (64)
Ei miehet flirttaile säälistä. Omaksi huvikseen ilman sen kummempaa halua tutustua paremmin, saattavat kyllä flirttailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa huonoitsetuntoisille naisille flirttaillaan. Että osaan olla kade naisille.
On paljon naisia, joille kukaan ei koskaan flirttaile ja jos itse erehtyy flirttailemaan jollekin miehelle niin saa tylyn torjunnan.
N25
On taatusti, mutta olemme eri mieltä siitä, että onko heitä paljon.
Ainahan se on vastavuoroista. Jos ei herätä naisessa reaktioita, loppuu lyhyeen.
Hän voi ihan vain nauttia siitä jos saa sinut hymyilemään ja vastaamaan flirttiin. Joko ilahduttaakseen sinua ja itseään, tai boostatakseen omaa itsetuntoaan. En usko että kukaan kuitenkaan säälistä flirttailee. Joko ilahduttaakseen tai saadakseen seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet flirttaile säälistä. Omaksi huvikseen ilman sen kummempaa halua tutustua paremmin, saattavat kyllä flirttailla.
Juuri näin. Useasti flirtti on aivan automaattista ja olen toisinaan joutunut pysäyttämään itseni ennekuin lohkaisen jotain jonka toinen saattaa tulkita muuksikin kuin päivän piristykseksi.
En minä nyt mitenkään toistuvasti flirttailisi, jos en ole oikeasti kiinnostunut. Eli tuskin on säälistä kyse.
Nuorempana tanssiravintoloissa harrastin kohtuu usein sitä, että jos näin masentuneen tai äkäisen oloisen naisen jurottamassa, kävin pyytämässä häntä tanssimaan.
Oletukseni oli, ettei nainen lähde, mutta ajattelin, ettei se kysyminen minulle maksa mitään, mutta antaa kenties pienen buustin naisen itsetunnolle.
Voihan se tietysti olla, että osa heistä oli äkäisiä kun miehet pörräsivät liikaa kimpussa, mutta sitähän minä en voinut tietää enkä halunnut asiaa ylianalysoida.
Vierailija kirjoitti:
Eivät flirttailee säälistä, siihen menisi liikaa vaivaa. Kyllä jotain kiinnostusta täytyy olla ja jotain saavutettavaa jos mies rupeaa flirtille.
Näin on.
Minä ainakin olen naisille ihan perusystävällinen. Ei kyllä mitään ihme huijauksia jaksaisi.
M
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut flirttailee huvikseen ja sitten nauraa partaansa kun saa saaliin uskomaan ja punastelemaan.
Ja toiselle pahan mielen, hyi helvetti, toivottavasti iskee joskus omaan nilkkaan näille pelleilijöille.
Ajattelee saavansa sinulta helpommin pimperoa. Ei miehellä mitään muuta syytä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joskus sorrun tuollaiseen itseäni reippaasti vanhempien naisten kohdalla.
Mikä pointti on tuolla toiminnalla jos et halua sen johtavan mihinkään?
Kyllähän normimies voi MILF:iä ja GILF:iä silloin tällöin pökätäkin.
Ihan satunnaisesti flirttailen, kun joku nainen vaan antaa syvemmän katsekontaktin mahdollisuuden.
Ei ole kovin yleistä, että niitä kunnon katsekontakteja tulee. Mä vaan ihailen naiskauneutta.
Ei tulis mieleenkään flirttailla kenellekään, ellen koe häntä viehättävänä.
Tuskin säälistä, vaan pönkittävät omaa egoaan. Mulle myös usein sormuksen kera miehet flirttailevat eli ovat selkeästi varattuja ja esim aamun ruuhkassa. Joillekin flirttailu on vaan tapa jolla saa kivan fiiliksen.
On paljon naisia, joille kukaan ei koskaan flirttaile ja jos itse erehtyy flirttailemaan jollekin miehelle niin saa tylyn torjunnan.
N25