Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flirttailevatko miehet säälistä?

Vierailija
25.03.2025 |

Onko mahdollista että mies säälistä hakeutuu seuraan, juttelee, hakee usein katsekontaktia ja hymyilee? Kyllä, kärsin huonosta itsetunnosta ja mietin tekeekö mies kyseisiä asioita koska olen hänen mielestään jotenkin säälittävä ja haluaa vain olla se kiva tyyppi, joka huomioi muita. 

Joten kertokaahan onko sääliflirtti yleinen käytäntö ja tapa ja onko teille kokemusta asiasta.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole tuollaista koskaan harrastanut. Aina rehellisesti piparin perässä. Eikä naisen tarvitse olla mikään miss farkkusuomi tarjotakseen hyvät liukkaat etuveitikalle. 

Vierailija
42/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En flirttaile ikinä. Ap:n kuvaama käytös on minusta vain tavallista ihmisten välistä hyvää käytöstä ja kohteliaisuutta. Teen kaikkia noita niin miesten kuin naisten kanssa ilman mitään taka-ajatuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki Tyhjäpää voi seuraavaksi "miettiä" flirttailevatko miehet huvikseen, ajankulukseen, vitsillä, piruuttaan, naisvihaansa purkaakseen, masennuksensa takia, ym.ym.ym.

Vierailija
44/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla miehiltä vastauksia. Naisena en usko sääliflirttiin.

Kyllä osa miehistä flirttailee säälistä

Osa miehistä kokee empatiaa

Vierailija
45/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen komea, tumma, pitkä, sanavalmis jne. ja naisia on riittänyt häiriöksi asti. Havahdun välillä siihen, että normaaleissa vuorovaikutustilanteissa naiset luulevat, tai sitten haluavat uskoa minun flirttailevan. Välttelen naisia parhaani mukaan, enkä tällä hetkellä ole kiinnostunut naisten huomiosta tai seurasta.

Vierailija
46/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisiin seikkoihin kuvittelet flirttailevan miehen kokeman säälin kohdistuvan?

Vierailija
47/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En flirttaile ikinä. Ap:n kuvaama käytös on minusta vain tavallista ihmisten välistä hyvää käytöstä ja kohteliaisuutta. Teen kaikkia noita niin miesten kuin naisten kanssa ilman mitään taka-ajatuksia. 

Olen samaa mieltä siitä, ettei kuvattu käytös ole flirttailua oletusarvoisesti. Toki voihan se sitä ollakin, kun pienetkin nyanssit yhteenlaskettuina voivat tehdä ison eron vaikutelmaan ja lopputulokseen.

Jotenkin itse lähdin liikkeelle siitä oletuksesta, että aloittaja osaa tunnistaa flirttailun ja tässä on nyt siitä kyse, vaikka itse kuvailun perusteella se ei flirttailun määritelmää täytäkään.

Vierailija
48/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälistä flirttailu ei ole empatiaa. Aika vaikea on flirttailla vastoin tuntemuksiaan.

Vierailija
49/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä siitä, ettei kuvattu käytös ole flirttailua oletusarvoisesti. Toki voihan se sitä ollakin, kun pienetkin nyanssit yhteenlaskettuina voivat tehdä ison eron vaikutelmaan ja lopputulokseen.

Jotenkin itse lähdin liikkeelle siitä oletuksesta, että aloittaja osaa tunnistaa flirttailun ja tässä on nyt siitä kyse, vaikka itse kuvailun perusteella se ei flirttailun määritelmää täytäkään.

Se että mies hakeutuu naisen seuraan, juttelee, hakee usein katsekontaktia ja hymyilee" on tasan tarkkaan flirttiä, paitsi jos mies on homo. Mikä olisi flirtin alkuvaihetta jos ei tuo?

Vierailija
50/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki Tyhjäpää voi seuraavaksi "miettiä" flirttailevatko miehet huvikseen, ajankulukseen, vitsillä, piruuttaan, naisvihaansa purkaakseen, masennuksensa takia, ym.ym.ym.

Niin, mitä yhteistä voisi olla miehen kokemalla säälillä naista kohtaan ja seksuaalisella kiinnostuksella naista kohtaan?

Vierailija
51/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että mies hakeutuu naisen seuraan, juttelee, hakee usein katsekontaktia ja hymyilee" on tasan tarkkaan flirttiä, paitsi jos mies on homo. Mikä olisi flirtin alkuvaihetta jos ei tuo?

😳

Minulle todella vieras tapa katsoa maailmaa.

Minusta on kiva tutustua ihmisiin, varsinkin sellaisiin joihin joka tapauksessa törmää toistuvasti esimerkiksi töissä. Hymyilyt ja katsekontaktit ovat ihan normaali osa ystävällistä vuorovaikutusta. Samoin huumorin viljely.

Vierailija
52/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitäkin miehiä, jotka flirttailevat tietämättään.

Vierailija
53/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko sääliflirttiin enkä ole ikinä tällaista todistanut. Toiset miehet flirttailee kaikkien kanssa ja toiset taas niiden, jotka ovat heistä kiinnostavia. Miehet ylipäätänsäkin ovat sellaisia, että harvoin jaksavat kauaa jutella naisen kanssa, jos tämä ei heitä jollain tavalla viehätä. Parhaiten miehen kiinnostuksen näkee, kun vertaa miehen käytöstä muiden kanssa. Jos mies aina hakeutuu saman naisen seuraan ja katselee tätä hymyillen, niin onhan se nyt selvää, että siinä jotain on menossa.

Vierailija
54/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän olettaa, että sinut saa ns. helposti?

Eikö ole muita syitä flirttailla? 

Kerro jos tiedät muita syitä. Tuohan on viriilin miehen päätavoite.

Miehen neuvottelukyvyistä kiinni kuinka paljon joutuu muuhun  lupautumaan saadakseen sitä.

Vierailija
55/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisiin seikkoihin kuvittelet flirttailevan miehen kokeman säälin kohdistuvan?

Varmaankin tuntee jotenkin olevansa hyväntekijä kun edes hän huomioi naisen jonka kuvittelee olevan yksinäinen ja riutuvan yksinäisyydessä vailla miestä.

Vierailija
56/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis

Vierailija
57/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina niillä joku tavoite on. Joko toteuttavat rutiininomaisesti vain sitä eniten "kaatoja" tuonutta menetelmäänsä tai pelaavat vaan huvikseen kun jotain tykkäävät jallittaa...tuohon kohteeksi käy vaikka verbaalisesti heikkotasoisempi ja mielestään alempiarvoisempi mieskin.

Vierailija
58/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että olisin koskaan flirttaillut säälistä. 

Sitä kyllä teen, että olen erityisen ystävällinen ja huomioonottava sellaisille naisille, joilla on käynyt niin sanotusti huono tuuri geenilotossa. Oletan että miehet ovat heille usein tylyjä, joten haluan itse kohdella heitä hyvin. 

T. Mies

Vierailija
59/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina niillä joku tavoite on. Joko toteuttavat rutiininomaisesti vain sitä eniten "kaatoja" tuonutta menetelmäänsä tai pelaavat vaan huvikseen kun jotain tykkäävät jallittaa...tuohon kohteeksi käy vaikka verbaalisesti heikkotasoisempi ja mielestään alempiarvoisempi mieskin.

Naimattomien seksielämä ja kumppanin puute ja muut roisit jutut on näille ihan normaaleja juttuja hauskuuttaa porukkaa mutta auta armias jos otetaankin puheeksi heidän itsensä parisuhde seksijuttuineen. Hauskuus loppuu siihen.

Tuo osoittaa että pitävät sinkkuja jotenkin alempiarvoisina joiden yksityiselämää on heillä oikeus sörkkiä jopa julkisesti jossakin kahvihuoneessa muiden kuullen mukahauskana asiana.

Vierailija
60/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista että olisin koskaan flirttaillut säälistä. 

Sitä kyllä teen, että olen erityisen ystävällinen ja huomioonottava sellaisille naisille, joilla on käynyt niin sanotusti huono tuuri geenilotossa. Oletan että miehet ovat heille usein tylyjä, joten haluan itse kohdella heitä hyvin. 

T. Mies

Haluat kohdella jotain varttitonnaria hyvin?