Milloin kertoisit erosta tässä tilanteessa
Olen kertonut tarpeistani usean vuoden ajan, olemme olleet yhdessä neljä vuotta. Nyt mittani on tullut täyteen tätä puhumattomuutta. Teenkö väärin jos kerron asiasta vasta kun on aika kantaa muuttolaatikot sisään? Miehellä on hyvin varaa jäädä vuokra-asuntoomme yksin. Emme riitele, välimme ovat ihan asialliset. En vain jotenkin jaksaisi lusia loppuaikaa täällä yhteisen katon alla niin että mies mököttäö, olen hänelle kuitenkin kertonut moneen otteeseen, mitä tarvitsen parisuhteessa.
Kommentit (72)
Siinä vaiheessa, kun olet oman asuntosi saanut järjestettyä.
Itse en edes kertonut mitään. Eiköhän tuo ole neljän vuoden jälkeen tajunnut jo.
Jättäisin kirjeen ja sormuksen hyvin tyhjennetyn kodin pöydälle
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo väärin ole. Miehet tekevät tuota jatkuvasti. Voitkin miettiä miten oma miehesi tekisi, jos ei puhu muusta niin puhuisiko tuostakaan?
Mitä tekemistä sukupuolella on asian kanssa.
Minusta hyvä ajatus kertoa vasta, kun olet ulkona asunnosta. Tiedän useamman tapauksen, jossa suhteesta lähtevä osapuoli ei ole saanut edes nukkumarauhaa. Ja nimenomaan tällaisten mykkäkoululaisten kanssa.
Juna on jo mennyt ja parempi onni ensi kerralla.
Ihania naisia (metsässä) tässä ketjussa...
Olet jo iso tyttö ja voit tehdä omia valintoja, arvioita ja päätöksiä omassa elämässäsi.
Jos nimesi on myös nykyisen asunnon vuokrasopimuksessa niin et voi vain lakata maksamasta sitä ja muuttaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin kirjeen ja sormuksen hyvin tyhjennetyn kodin pöydäll
Sarjoittaisin lukon uudelleen ja nostaisin omaisuutesi kahdessa muovikassissa ulos.
minkä takia naisten täytyy aina tästä puhumattomuudesta vinkua, ärsyttää kun kiusaat miestäsi. mistä sitä nyt tarvii niin paljon puhua jotta olisit tyytyväinen. toi tollasta turhanpäivästä naisten kitinää
Vaikea uskoa että on aikuisista ihmisistä kyse tässä ketjussa. Minulle tehtiin tuollainen lappu pöydällä - pikaero vuosi sitten. Voin kertoa että se on äärimmäisen haavoittavaa.
suomalainen nainen on juuri sellainen voimaantumis-leikkijä
MINÄ OTAN ERON
MINÄ HALUAN
MINÄ OLEN
MINÄ MENEN
olisit tyytyväinen että sulla on mies, monella naisella ei ole miestä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
minkä takia naisten täytyy aina tästä puhumattomuudesta vinkua, ärsyttää kun kiusaat miestäsi. mistä sitä nyt tarvii niin paljon puhua jotta olisit tyytyväinen. toi tollasta turhanpäivästä naisten kitinää
miesten kesken vain vaseliinin ja peräsuolen lätinää
Muutat pois ja kerrot kun alat kantaa muuttotavaroita pois. Niin minäkin kerran tein, mies tuli töistä ja ihmetteli miksi kannan tavaroitani ulos autoon. Sanoin että siksi koska eroan sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Muutat pois ja kerrot kun alat kantaa muuttotavaroita pois. Niin minäkin kerran tein, mies tuli töistä ja ihmetteli miksi kannan tavaroitani ulos autoon. Sanoin että siksi koska eroan sinusta.
ja mikähän oli syy kun otit eron? mikä vika miehessäsi sitten oli? aika törkeä temppu lähteä yhtäkkiä
Vierailija kirjoitti:
suomalainen nainen on juuri sellainen voimaantumis-leikkijä
MINÄ OTAN ERON
MINÄ HALUAN
MINÄ OLEN
MINÄ MENEN
olisit tyytyväinen että sulla on mies, monella naisella ei ole miestä lainkaan.
Kuulostaa aivan ex mieheltäni.
On hyvien tapojen mukaista ja kohtuullista kertoa aikeistaan etukäteen. Ajattele itsesi toisen asemaan. Haluaisitko itse tulla täytenä yllätyksenä keskelle muuttoa tai puolityhjään kotiin?
Tilanne on toinen, jos toisella on taipumusta väkivaltaiseen käytökseen. Muussa tapauksessa on suoraan sanottuna kusipäistä vain lähteä ilman ennakkovaroitusta. Varoitusajan ei tarvitse olla pitkä. Kuinka paljon aiemmin itse haluaisit tietää?
Aika vittumoinen kyllä tuollainen äkkiero.
Eipä tuo väärin ole. Miehet tekevät tuota jatkuvasti. Voitkin miettiä miten oma miehesi tekisi, jos ei puhu muusta niin puhuisiko tuostakaan?