Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin kertoisit erosta tässä tilanteessa

Vierailija
25.03.2025 |

Olen kertonut tarpeistani usean vuoden ajan, olemme olleet yhdessä neljä vuotta. Nyt mittani on tullut täyteen tätä puhumattomuutta. Teenkö väärin jos kerron asiasta vasta kun on aika kantaa muuttolaatikot sisään? Miehellä on hyvin varaa jäädä vuokra-asuntoomme yksin. Emme riitele, välimme ovat ihan asialliset. En vain jotenkin jaksaisi lusia loppuaikaa täällä yhteisen katon alla niin että mies mököttäö, olen hänelle kuitenkin kertonut moneen otteeseen, mitä tarvitsen parisuhteessa. 

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo väärin ole. Miehet tekevät tuota jatkuvasti. Voitkin miettiä miten oma miehesi tekisi, jos ei puhu muusta niin puhuisiko tuostakaan?

Vierailija
2/72 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun olet oman asuntosi saanut järjestettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes kertonut mitään. Eiköhän tuo ole neljän vuoden jälkeen tajunnut jo.

Vierailija
4/72 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin kirjeen ja sormuksen hyvin tyhjennetyn kodin pöydälle

Vierailija
5/72 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo väärin ole. Miehet tekevät tuota jatkuvasti. Voitkin miettiä miten oma miehesi tekisi, jos ei puhu muusta niin puhuisiko tuostakaan?

Mitä tekemistä sukupuolella on asian kanssa.

Vierailija
6/72 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvä ajatus kertoa vasta, kun olet ulkona asunnosta. Tiedän useamman tapauksen, jossa suhteesta lähtevä osapuoli ei ole saanut edes nukkumarauhaa. Ja nimenomaan tällaisten mykkäkoululaisten kanssa.

Juna on jo mennyt ja parempi onni ensi kerralla.

Vierailija
7/72 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania naisia (metsässä) tässä ketjussa...

Vierailija
8/72 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo iso tyttö ja voit tehdä omia valintoja, arvioita ja päätöksiä omassa elämässäsi. 

Vierailija
9/72 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimesi on myös nykyisen asunnon vuokrasopimuksessa niin et voi vain lakata maksamasta sitä ja muuttaa pois.

Vierailija
10/72 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies ole tyydyttävä?

Vierailija
11/72 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin kirjeen ja sormuksen hyvin tyhjennetyn kodin pöydäll

Sarjoittaisin lukon uudelleen ja nostaisin omaisuutesi kahdessa muovikassissa ulos.

Vierailija
12/72 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä takia naisten täytyy aina tästä puhumattomuudesta vinkua, ärsyttää kun kiusaat miestäsi. mistä sitä nyt tarvii niin paljon puhua jotta olisit tyytyväinen. toi tollasta turhanpäivästä naisten kitinää

Vierailija
13/72 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että on aikuisista ihmisistä kyse tässä ketjussa. Minulle tehtiin tuollainen lappu pöydällä - pikaero vuosi sitten. Voin kertoa että se on äärimmäisen haavoittavaa. 

Vierailija
14/72 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen nainen on juuri sellainen voimaantumis-leikkijä

MINÄ OTAN ERON

MINÄ HALUAN

MINÄ OLEN

MINÄ MENEN

olisit tyytyväinen että sulla on mies, monella naisella ei ole miestä lainkaan. 

Vierailija
15/72 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minkä takia naisten täytyy aina tästä puhumattomuudesta vinkua, ärsyttää kun kiusaat miestäsi. mistä sitä nyt tarvii niin paljon puhua jotta olisit tyytyväinen. toi tollasta turhanpäivästä naisten kitinää

miesten kesken vain vaseliinin ja peräsuolen lätinää

Vierailija
16/72 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat pois ja kerrot kun alat kantaa muuttotavaroita pois. Niin minäkin kerran tein, mies tuli töistä ja ihmetteli miksi kannan tavaroitani ulos autoon. Sanoin että siksi koska eroan sinusta.

Vierailija
17/72 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutat pois ja kerrot kun alat kantaa muuttotavaroita pois. Niin minäkin kerran tein, mies tuli töistä ja ihmetteli miksi kannan tavaroitani ulos autoon. Sanoin että siksi koska eroan sinusta.

ja mikähän oli syy kun otit eron? mikä vika miehessäsi sitten oli? aika törkeä temppu lähteä yhtäkkiä

Vierailija
18/72 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomalainen nainen on juuri sellainen voimaantumis-leikkijä

MINÄ OTAN ERON

MINÄ HALUAN

MINÄ OLEN

MINÄ MENEN

olisit tyytyväinen että sulla on mies, monella naisella ei ole miestä lainkaan. 

Kuulostaa aivan ex mieheltäni.

Vierailija
19/72 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvien tapojen mukaista ja kohtuullista kertoa aikeistaan etukäteen. Ajattele itsesi toisen asemaan. Haluaisitko itse tulla täytenä yllätyksenä keskelle muuttoa tai puolityhjään kotiin?

Tilanne on toinen, jos toisella on taipumusta väkivaltaiseen käytökseen. Muussa tapauksessa on suoraan sanottuna kusipäistä vain lähteä ilman ennakkovaroitusta. Varoitusajan ei tarvitse olla pitkä. Kuinka paljon aiemmin itse haluaisit tietää?

Vierailija
20/72 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vittumoinen kyllä tuollainen äkkiero. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme