Syy miksi jauhelihahyllyt on tyhjiä
Kommentit (75)
Ei voi vähempää kiinnostaa, olen kasvissyöjä. Juntit syövät lihaa.
On hyvä tottua ajatukseen että erilaisista ruoka-aineista tulee pulaa. Sillä tavalle se ilmastonmuutoskin tulee ihmisille eteen.
Vierailija kirjoitti:
Pedot syövät kasvissyöjiä.
Vierailija kirjoitti:
Itsetuhoiset ja aivopestyt vihervassarit eivät syö tärkeintä ravintolähdettä, eli lihaa ja siksi he ovat niin heikkoja ja sairaita, sekä ruuhkauttavat terveyspalvelut. Elintarvike- ja lääketehtaiden masinoima propaganda on uponnut hyvin heidän uskollisiin asiakkaisiin, eli vihervassareihin. Elintarvike- ja lääketehtaat pitävät yhteistyössä ihmisiä sairaina, jotta nämä pysyisivät heidän asiakkainaan. Epäterveellinen ruoka - lääkkeet - noidankehä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedot syövät kasvissyöjiä.
Ja pedot metsästävät. Sinusta ei taida olla metsästäjäksi.
Olisitteko ennen koronavuosia uskoneet, että perus elintarvikkeeksi laskettava jauheliha loppuu kaupoista? Tai että sähkön hinnalle käy kuten on käynyt (kun sähkökin on osa perus infraa, jota ilman ei yhteiskunta pyöri ja kansalaiset jäätyvät asuntoihinsa)? Kohta sama käy varmaan vedelle. Apinaa koijataan urakalla.
Jauheliha ei ole läheskään ainoa tuote, josta tuottajalle ei jää Suomessa juuri mitään käteen. Varautukaan siihen, että kotimaisten elintarvikkeiden määrä vähenee vielä lisää. Kiitos S- ja K-ryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Juntti on housuissas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetuhoiset ja aivopestyt vihervassarit eivät syö tärkeintä ravintolähdettä, eli lihaa ja siksi he ovat niin heikkoja ja sairaita, sekä ruuhkauttavat terveyspalvelut. Elintarvike- ja lääketehtaiden masinoima propaganda on uponnut hyvin heidän uskollisiin asiakkaisiin, eli vihervassareihin. Elintarvike- ja lääketehtaat pitävät yhteistyössä ihmisiä sairaina, jotta nämä pysyisivät heidän asiakkainaan. Epäterveellinen ruoka - lääkkeet - noidankehä.
PASKAPUHETTA.
Vierailija kirjoitti:
Jauheliha ei ole läheskään ainoa tuote, josta tuottajalle ei jää Suomessa juuri mitään käteen. Varautukaan siihen, että kotimaisten elintarvikkeiden määrä vähenee vielä lisää. Kiitos S- ja K-ryhmä.
Kaikki maataloustuottajat kärsivät.
Pitäkää hauskaa
Ilman jauhelihaa
😁
Vieläkö se riikka ennustaa itselleen talouskasvua? 😅
"Valtioneuvosto teki helmikuun (2014) lopussa kuluvalle vuodelle yli 45 miljoonan euron budjettivarauksen korvausten maksamiseen. Ruokavirasto arvioi helmikuussa valtioneuvostolle kokonaiskorvaussumman kaikille turkistuottajille nousevan 50,7 miljoonaan euroon."
valitettavasti kyseessä on uus somehaaste missä teinit panee jauhenlihaa. #lihatuubihaaste
Muistatteko kuinka Sari Essayah puhui ennen vaaleja miten kauppaketjujen privat label -tuotteisiin aiottaisiin puuttua? Sari on ollut kohta kaksi vuotta ministerinä, eikä ole tehnyt elettäkään parantaakseen maatilojen ja viljelijöiden asemaa.
Vierailija kirjoitti:
valitettavasti kyseessä on uus somehaaste missä teinit panee jauhenlihaa. #lihatuubihaaste
pringles-p,illun uusi tuleminen. kylä lätisöö!
Vierailija kirjoitti:
Olisitteko ennen koronavuosia uskoneet, että perus elintarvikkeeksi laskettava jauheliha loppuu kaupoista? Tai että sähkön hinnalle käy kuten on käynyt (kun sähkökin on osa perus infraa, jota ilman ei yhteiskunta pyöri ja kansalaiset jäätyvät asuntoihinsa)? Kohta sama käy varmaan vedelle. Apinaa koijataan urakalla.
Mielenkiintoista koko tapauksen osalta on se, että yhtäkkiä ilmestyi vain uutinen että naudan jauheliha loppuu. Ja se todellakin loppui kuin seinään. Suomen piti olla pääministerin sanoin "varautumisen ja huoltovarmuuden suurvalta". Kai se tieto on jossain ollut, että näin tulee käymään? Miksi asialle ei ole tehty mitään?
Missä se artikkeli oli? Linkin takana oli vain mainosvideo pyörimässä.
Vierailija kirjoitti:
Mainoksen jälkeen maajussin video.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksen jälkeen maajussin video.
No en todellakaan katso kuutta mainosta nähdäkseni jonkun videon😅
Sanavalmis karjatilallinen puhuu lepposasti täyttä asiaa.