Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Joulun Ihmeet** VIIKKO 11

12.03.2007 |

Tämmöistä ei vissiin ollut vielä?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos Korallille taas kerran=) Joo, mullahan tosiaan heitteli kovastikkin ne lämmöt viime kierrossakin mutta mä katsos jo panikoin et jotain on vialla tai et nyt en ainakaan ovuloi kun ei lämmötkään laske;) Täytynee nyt vaan odotella ja aloittaa jossain vaiheessa tikuttelu niin sitenhän sen näkee. Tosta emätinmittauksesta en oikein tiedä kun se tuntuu jotenkin hankalalta totuttaa aamulla ensimmäisenä. Mutta pitää harkita jos ei näistä lämmöistä muuten tolkkua tule.

Täti häädetty ja nyt saakin alkaa harjoitukset;) Vaikka ovikseen mulla on todella pitkä aika vielä...Mutta kyllä se sieltä tulee. Tilasin Fertestin ja aconin tikkuja, onko kellään kokemusta niistä?

No nyt lähden puuron keittoon=)

Vierailija
62/71 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut niin kiireiset pari viikkoa, että huh huh! Eilen ja tänään sain vasta viikon pinon luettua, paljon on ehtinyt viikossa tapahtua...

Ensinnäkin minultakin pahoittelut kaikille keskenmenon kokeneille uusille joulun ihmeen-toivojille. Moni oli tullut sitä kautta tälle listalle, aivan liian moni... Itsellä takana yksi km vuosia sitten ja joulukuussa km/kemiallinen, ikäviä asioita. Kaikille tervetuloa joulukuun ihmeisiin!

Tässä muutama viikko sitten kysyinkin, että tuntuuko muista kuumeilijoista joulun ihmeet kaukaiselta ajatukselta. Selvennykseksi vielä mainitsen, että itse nimi on minustakin LOISTAVA tälle ryhmälle (ihmeitä ne plussat raskaustestissä aina ovat), mutta tarkoitin, että se joulukuu on niiiin kaukana, että ei malttais odottaa :)

Niiloakseli; varmaan ärsyttävää tuollainen kierron sekoilu, sympatiani ovat puolellasi :) Ja tuosta lasten välisestä kähinästä; meidän molemmat lapset, varsinkin nuorimmainen ovat luonteeltaan tempperamenttisia tyyppejä ja konflikteja on sattunut. Olen kanssasi samaa mieltä, että joka kerta ei ehdi väliin, ja jos jotain tapahtuu, meillä ainakin asiasta lapsen kanssa tiukkasanaiseen sävyyn keskustellaan. Omatkin lapset ovat joskus tulleet naarmuilla hoidosta, mutta minun mielestä ei ole minun tehtävä toisten lasten kasvatukseen puuttua, varsinkaan uhkailla luunapeilla! Mutta kuten sanoit, väkiselläkin rapatessa jonkin verran roiskuu, mutta roiskumisen jäljet pitää lapsen kanssa siivota.

Aika monta oli ovista bongaamassa, joten tärppionnea teille!

ON: Toiveet ovat korkealla, joten pelottaa jo etukäteen... Mulla ei aina ole mitään hajua oviksesta, oletetut ovisoireet ovat yleensä olleet jotain ihan muuta. Mutta tässä kierrossa heti tädin lähdettyä rinnat kipeytyivät ja limaisuus alkoi. Jtp-tekniikka on ollut käytössä pupuilujen suhteen kp 6-19, joten ei pitäis siitäkään jäädä kiinni. Painontunne rinnoissa on kyllä edelleen jatkunut, toivottavasti on merkki jostain :) Mutta saas nähdä miten muorin käy! Piinaviikko tässä alkaa, ensi viikon sunnuntaina olen antanut luvan itselleni testata, kun silloin kp 30. Clearblue odottaa jo lääkekaapissa, joten toivottavasti kiusaus ei käy loppuviikosta ylivoimaiseksi...

Mahtava ilma ulkona, pakko lähteä lasten kanssa ulkoilemaan!

Tirrukka kp 22/~30 yk 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomailut on lomailtu ja nyt alkaa taas arkinen aherrus :) Piinaviikot menossa, joten yritän, huom! yritän, vähentää vierailujani, jotta ei menisi piinailut ihan överiksi...toiseksi en usko yhtään tärppiin, joten siinä se :)

Ihan mielettömät pahoitteluni keskenmenon kokeneille :( Minähän tuolla Haahujen puolella pyörin listaemona yhden tuulimunan kokeneena viime kesänä, ja sinne ovat kyllä kaikki km:n kokeneet tervetulleita purkamaan tuntojaan.

Tsemppiä kaikille oman kropan kanssa painiskeleville. Ei kyllä turhauttavampaa voisi olla, kun kropan temppuilut :(

Siinä lyhyesti, ihanaa viikonloppua kaikille :)

Vierailija
64/71 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp:t ne vaan hissuksiin menee eteenpäin. Oviksesta nyt 3-4 päivää. Punaviiniä hain eilen ja illalla otin hieman. Tänään otin ruoan kanssa lasillisen. Kokeilen nyt tässä kierrossa näin. Mutta kuten sanottua, aika skeptinen olen tämän kierron suhteen, miksi nyt, kun ei aiemminkaan. *huokaus* Vähän sellainen haiku fiilis nyt. Kuka valaisi minuun uskoa tulevaan?

Onneksi kevät tekee tuloaan, ainakin täällä on ollut kaunis päivä tänään. Takapihalla on hankikanto ja siellä esikon kanssa käveltiin hangen päällä ja katsastin hedelmäpuun taimien kuntoa, että miten talvesta ovat selvinneet. Onneksi pian taas pääsee puutarhatöihin, niin saa vähän muuta ajateltavaa kuin tämä tärppäämättömyys.

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!

Koralli73 kp 18/n.27 dpo 3-4 yk8

Vierailija
65/71 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

marraasvauvahaave ei sitte toteutunut minullakaan. Tosi paljon kyllä tuli plussia marraskuulle! Pahoittelut kaikille km kokeneille, ne on rankkoja juttuja varmasti! Kp 3 menossa, menkat oli pari päivää myöhässä, lämmöt kivasti koholla ja aloin jo uskoa että raskaana ollaan mut sit tuli vahva nega ja menkat alko melkeen samantien kun luovutti ajatuksen siitä et olis raskaana. Oli tosi kurja fiilis! Mut jospa me nyt saatais sit jouluvauvoja :) Koralli..etkös sä ollut keski-pohjanmaalta? Muistaakseni, ja oon sun kanssa samalta paikkakunnalta. Hauskaa la iltaa!

Vierailija
66/71 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätsä saapui tänne aamutuimaan :(

Ei kai tässä auta muu kuin ajatella että taas on uusi mahdollisuus edespäin. Kp olis ollu tänään 26/28, ja eilen jo ehdin testaillakin (negan tietysti), olis ollu niin kiva yllättää mies töitten jälkeen kahdella viivalla :)

Laskin just seuraavan la:n ja mun laskuri näytti 24.12!!! Voisko joku laskea käyttämällään laskurilla että saako saman päivän (nyt siis kp 1)? Ite oon saanu ton laskurin joskus vuosia sitten vauvalehden mukana. Eikös nois laskureissakin oo muutaman päivän heittoja?

Joka tapauksessa aika jännä joulunaika odotettavissa, jos nyt tästä kierrosta tärppäis ;)

Koralli, kurjaa kun sinulla on mieli maassa toiveiden suhteen :( En tiedä mikä sinua piristäisi, mutta muista että sinä olet ainakin tehnyt omalta osaltasi kaiken, jotta pikkuihmeellänne olisi parhaat mahdollisuudet aloittaa kasvu sinun sisälläsi! SUUREN SUURI KASA TÄDIN KARKOTUSSÄTEITÄ SINULLE JA KAIKILLE MUILLEKIN TIETYSTI!

kevätkerttu kp 1/26

Vierailija
67/71 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, sain vähän kuitattua univelkoja tänä viikonloppuna. Jännä kuinka tuo aamulämmön mittaus on kuitenkin iskostunut mieleen, tänäänki heräsin aamutuimaan ilman herätyskelloa, mittasin lämmön ja vajosin sit takas uneen.

Kiitos tsemppauksesta kevätkerttu ja nonnukka! Yritän pitää vielä toiveita yllä, että tärppäisi joku kaunis päivä.

Nonnukka: Täältäkös sinäkin olet samasta kaupungista, kivaa :)

Lämmöt hilautu taas hieman ylemmäs tänään, näyttäs ihan ok ovis olleen lämpöjen perusteella kumminkin, vaikka en nyt osaa sanoa ihan tarkkaa päivää koska ovis oli. Ne ohjelmat, joilla lämpökäyriä piirrän, sanovat nyt vähän eri päivät, eli on joko 4 tai 5 päivää oviksesta kulunut. No, päivä sinne tai tänne, ainakin ajoitus on taas osunut tosi hyvin kohdalleen.

Vaalipäivä sit menossa. Mua vähä jännittää miten käy, mä innostuin noista vaaleista 1,5 viikkoa sit ja sen jälkeen oon seurannu vaalikeskusteluja ja -tenttejä ja lehtikirjoituksia ja äänestämässäkin kävin ja raahasin miehenkin mukaan. Nyt saa jännätä meneekö oma ehdokas läpi.

kevätkerttu: mä sain sulle laskurilla päivän 22.12. (28 päivän kierrolla) Käytin nk. oulun kiekkoa, eli netistä löytyy:

http://www.oys.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=111

Semmosta tänne. Mukavaa sunnuntaipäivän jatkoa!

Koralli73 kp 19/n.27 dpo 4-5 yk8

Vierailija
68/71 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(.): Pakko mennä heti omaan napaan...sen kesäisen raskauden, josta siis tuli keskenmeno, on ollut todella ärsyttävä seurata joka yrityskuukausi mahdollisia oireita :( Edellisessä raskaudessa olin jo ennen testiä ihan varma, että raskaana ollaan niinkuin sitten oltiinkin, koska oireet olivat niin selvät. Nyt kun tietää millaset oireet itselle raskaudesta tulee, niin arvatkaapa kyttääkö niitä koko ajan ja sitten on ihan rikki, kun niitä ei kuulukaan :`( Yritän vain ajatella, että raskauksien oireet voivat olla erilaiset, mutta silti nämä piinaviikot ovat henkisesti tosi raskaita.

Mulla olisi ensi viikolla lääkäri, mutta joudun ehkä perua sen, koska tämä kierto näyttäisi olevan sittenkin kohdallaan :)) Tuttu oviksen jälkeinen nännikipu alkoi jo perjantaina, joten sellanen 11-12päivää ja tädin pitäisi saapua. Tädin jälkeen sitten lekurille, koska ei mitään järkeä mennä tässä vaiheessa. Onni onnettomuudessa, että terolutin jälkeen kierto on heti normaali. Ihmetyttää vain, kun meillä menossa jo yk4, tiedän ovikseni selvästi, mutta mitään ei tapahdu. Näissä kierroissa on kyllä ollut tuhruttelua ja yhdessä oli terolutkin käytössä, joten periaatteessa vasta yk3 menossa. Keskenmenosta vaan jo yli 6kk, niin alkaa huolettaa pikkuhiljaa...

Onko täällä muita piinailijoita ;)?

-Villiina kp24/34-35-

Vierailija
69/71 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat täältäkin!

Mä en ole vielä edes päättänyt ketä äänestän, periaatteesta äänestän kyllä aina, mutta nyt ei tunnu sopivaa ehdokasta vielä löytyneen. Onhan tässä vielä aikaa ;) Vaalikeskusteluita olen seurannut toisella silmällä...

Esikko nukkuu pihalla, kun heräilee, niin odotetaan vieraita saapuviksi. Sitä ennen pitäisi vielä siivota, kas kummaa kuinka keksin aina jotain muuta hommaa (nyt koneella), kun pitäisi alkaa siivouspuuhiin.

Nyt mieskin ihan virallisesti alkoi kuumeilla pikkukakkosta, joten täysi täpinä on päällä. Esikko tuli " kertalaakista" (tiedämme olevamme älyttömän onnekkaita), päätimme mennä tjot -linjalla ainakin alkuun. Kyllähän mä kroppaani koko ajan kyttään ja lasken kiertopäiviä, mutten VIELÄ ole muihin toimenpiteisiin ryhtynyt. Oon vaan tosi malttamaton näissä(kin) jutuissa, joten varmaan ensi kuussa jo kyselen kaikki hyvät vinkit jotka edistää raskautumista.. ;) KORALLI tais jotain mainita punkusta, mihis se liittyykään (nimim. tykkää punkusta muutenkin)?.

ON: Kp 14 taitaa olla käsillä tällä hetkellä. Veikkaan kyllä oviksen olleen tänä viikonloppuna, niistä limoista, vatsanippailusta ja seksihaluista päätellen. Varmuutta siis ei tietenkään ole... Pupuilut jäi vähän heikoille näinä päivinä, kun olin kavereiden kanssa juhlimassa, mutta josko joku simppa ois torstaista lähtien sinnitellyt hengissä sopivaan hetkeen... Pupuiluja on ollut n. 2 pvän välein, mulla ois ihme kyllä ollut intoa useamminkin; mies jo äsken sanoi, että mikä sulla oikein on, ootko raskaana? ;) Tuskin nyt sentään, mutta nauttisi sekin kerrankin. Esikko kun on vasta sen 1v, niin on välillä ollut hyvinkin hiljaista tällä rintamalla...

Tsemppiä piinailijoille! ++++++++++++++++ -onnea kaikille tasapuolisesti!!!! Toivotaan, että mahdollisimman moni saa ikioman joululahjan. :)

-Terppari, jota ei siivoaminen kiinnosta sitten yhtikäs yhtään...

Vierailija
70/71 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää vaali-iltaa vaan kaikille...

Pahoittelut Kevätkertulle tädistä. Mutta niin kuin totesit, sehän tarkoittaa vain uutta tilaisuutta yrittää. Ja samalla siis toivon tsemppiä Korallillekin, älä vielä vaivu epätoivoon. Helppoahan se on tietenkin sanoa, mutta minä ainakin haluan uskoa että kyllä se onnistuu, vaikka pitäisikin sitten yrittää vähän pidempään.

ON: Mulla on nyt kp 8. Ovis ei varmaan ole viikkoon, mutta kohta voisi alkaa olla aika aktivoitua tuolla makuuhuoneen puolella. Viime kuu menikin sen suhteen tosi ankeasti, ensin mä en jaksanut yrittää, sitten lopahti mielenkiinto mieheltäkin. No, mä syytän väsymystä ja toivon että tilanne paranee. Onko kellään muulla seksistä tullut jo pakkopullaa..? Terpparilla on siis kadehdittava tilanne mun näkökulmasta :D Tulispa mullekin yhtäkkiä jotain extrahaluja.

Vierailija
71/71 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shania, toivottavasti asia selviää sitten viimeistään loppuviikosta. Kevätkerttulille pahoittelut tädin tulosta.

ON:Joku mainitsi ovulaation jälkeisistä rintakivuista, mullakin on niitä nyt ollut. Pelkään kuitenkin et missattiin kriittiset päivät. Mut kaikki on mahdollista (kuten poliitikotkin sanoo;)

Plussatuulia kaikille!

T.Hobbie kp 19/28 yk2