Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Joulun Ihmeet** VIIKKO 11

12.03.2007 |

Tämmöistä ei vissiin ollut vielä?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku miten monta keskenmenon kokenutta täällä onkaan. Pahoitteluni teille kaikille, yhdessä ja erikseen. :' (

poco! Mä oon kyllä ruvennu vuotamaan kuin niagara, mutta en kyllä osaa sanoa johtuuko clomeista vai mistä. Mutta noissa mun varmasti kemiallisissa raskauksissa oon kyllä vuotanu tosi paljon runsaaammin kuin yleensä ja kyllä se sun haamu sitä minusta kertoo.

Oon nyt ruvennu olemaan vähän huolissani, kun ei tuota megavuotoa kestä kuin yhden vuorokauden. Oisko limakalvo sitten jo niin huonossa kunnossa, sitä varten kai niitä taukoja pitäis clomeissa välillä pitää.

Mä sain kyllä gyneltä luvan jatkaa tän purkin loppuun, kun sanoin, että yrityskin loppuu siihen.

Kuinka paljon sulle tulee aamuja jolloin pystyisit mittaamaan? Jos niitä ois ees jonkin verran, niin saattashan niilläkin saada käyrän aikaan vaikka et joka päivä lukemaa saisikaan. Nuo päivällä tai illalla mitatut, kun voivat vaihdella niin paljon eri syistä, että enpä tiedä voisiko niistä mitään päätellä.

Vierailija
42/71 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo popsittu clomeja koskaan, vasurissa oli näkyvissä se munis, oikeaa sarjaa ei saatu näkyviin joten se on kysymys merkki. nyt iltasella oli jo todella hailakka viiva enää mutta nyt jomottaa oikeaa puolta munasarja kohdalta, vitsi että tämä voi olla vaikeeta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsit, kuinka kurjia uutisia tänne ketjuun oli tullut useampikin :(. Tosi isot voimahalit täältä kaikille kurjia kokeneille, en osaa edes kuvitella miltä teistä tuntuu. :(

Kiva, että täällä kokeneemmat jakaa tietouttaan meille noviiseille. Mä en ymmärrä hölkäsenpöläystäkään tästä omasta kropastani ja oviksestani tms. Juttuja lukemalla kyllä alkaa kiinnostamaan ihan eri tavalla. Jatkakaa siis kertoilua :)

Omaa napaa; nyt on kp10/26-32 menossa. Sitkeetä, kirkasta limaa, siis oikein venyvää on tänään alkanut tulla. Esikkoa yrittäessä tuli vastaavaa ja tärppäsi. En tiedä liittyykö tämä mihinkään, mutta meinaan kellistää ukon varmuudeksi tänään vielä ;). Onko jollain näistä limoista kokemusta, mihin aikaan kiertoa tällaista tulee ja onko merkki jostain? Esikkoa yritettäessä pupuiltiin kp 10/28 ja tärppäsi siitä kerrasta, nyt menkat olleet epäsäännöllisemmät kuin aikaisemmin, varmaan imetyksen vuoksi. Viime kierto tosiaan venyi ennätyspitkäksi varmaan siksi, että niin kovin toivoin raskautuneeni.

Sekavaa sepustusta tuli taas. Voimia kaikille!

-Terppari

Vierailija
44/71 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas tikuttelemassa ollaan, tällä kertaa ovistiukuilla. Sain ovistestiin tulokseksi kaksi yhtä vahvaa viivaa? Tarkoittaa että ovulaatio on nyt? (saispa tommosen tuloksen siihen raskaustestiinkin ) No enivei täällä ollaan ja uudella innolla peittoja pöllyttelemään.

Lastwish kp 11/31 ? yk3

Vierailija
45/71 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille joilla oli mennyt kesken. On se epäreilua että annetaan ja sit otetaan pois. Tänäänkin se lööppi missä joku vastasyntynyt oli kuollut ambulanssiin.. Voimia uuteen yritykseen kaikille. Se on kai tosi yleistä kuitenkin että saattaa mennä ihan alussa kesken. Jos joskus itse raskautuisi, ei varmaan uskaltaisikaan kertoa kellekään alussa, en tiedä tai sit ei voisi pitää mölyjä mahassaan.

Lastwishin ovistikuttelua joku osaa varmaan paremmin kommentoida, mulla on käsitys et ovis tapahtuu vuorokauden sisään nyt.

Terpparia mietitytti noi limat, mulla aivan sama kysymys pyöri tänään päässä. Ikinä aiemmin en ole huomannut tuollaista sitkeetä kirkasta limapaakkua, minkä tänään näin. Mut voi olla etten oo sit aiemmin ovuloinut jos se sihen liittyy. Kun mulla oli vuosia hormonaalinen ehkäisy käytössä.

Hobbie kp n.15/28

Vierailija
46/71 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän olisin täällä aivan pulassa ilman sua! Noista niagaroista vielä..mä mietin kanssa aivan samaa että johtuisko se siitä että mulla tässä kierrossa kerrankin limis ois ollut ok, siis mullahan on pco:lle epätyypillisenä ohut limis jo valmiiksi ja prog. todella alhanen, oma tuotanto surkee, siis käsitin aikoinaan että pcolaisilla yleensä on paksu limis, voihan olla että meen siinäkin metsään. Mut noi kivut ei oo kyllä todellakaan kivat, syvä osanottoni niille joille se on valitettavaa arkipäivää, ei kiva. Jos vielä tulee täti pahanen meille, niin soitan polille ja pyydän kunnon lääkityksen. Mä oon nyt jotenkin miettinyt enemmän tota syytä meiän epäonneen ja kun ennen ajattelin että asia johtuu mun ovuloimattomuudesta niin nyt ajattelen että johtuukohan se siitä että limis on ohut joten kiinnittymistä ei voi tapahtua..Näin näyttäisi tapahtuneen ainakin tuossa ed. kierrossa.. Siis loppuuko sulla vuoto ekan clomin jälkeen? Vai väheneekö vaan reilusti?

Toi lämmönmittaus on max 1 vkon toteutettavissa, muttei just oviksen aikaan :/ vaan ennen, joten taidan unohtaa koko jutun, ovistestejä mulla on nyt kaapissa, toivottavasti auttavat jatkossakin..

Siis nyt tuli pelkkää omaa..Mutta järki ei vaan nyt jotenkin juokse yövuoron jäljiltä, taidan painua uudelleen nukkumaan..

Nauttikaahan aurinkoisesta keleistä ja keväisistä plussatuulista :)

-poco-

Vierailija
47/71 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä vähän ihmettelen, miten sais sen oviksen tässä kuussa bongattua ku on jääny vähän epäselväksi, lasketaanko siis tuo km:n eka päivä siis kierron ekaksi päiväksi ja että jatkuukohan tämän jälkeen kierron pituus samana ku ennen??

Pitäs varmaan tutustua näihin tikkuihin, onko teillä hyviä kokemuksia, siis onko jonkun aikaisempi raskaus saanut alkunsa näiden ovistikkujen avulla?

Vieläki vähän kuvottaa ja tissitki aika painavat, vaikka km alkoi sunnuntaina. Onneksi ei ollu kipuja. vai onkoha mahatautia liikkeellä??

Rattoista torstaita

P-M kp 5/28?

Vierailija
48/71 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piitu-Miinalle: mulla ollut yksi varhainen keskenmeno, laskin siitä uuden kierron alkaneeksi. En tiedä sitten jos km tullut paljon myöhemmin että miten sitten. Mä käytin ekaa yrittäessä ovistikkuja ja yritykset ajoittuivat siten niiden päivien ympärille. Tosinhan on olemassa myös ne jotka ajattelevat että raskaaksi voi tulla milloin vaan kierron aikana. Mä käytän taas ovistikkuja tällä kertaa.

ON: eilen alkoi menkat oudosti, ruskeaa hyvin vähäistä vuotoa ja tänään sitten ihan nomaalia punaista vuotoa. Ja ihan kamala hedari, ei yleensä ole. Mietin vaan että oiskohan siellä kohdussa ehkä kuitenkin ollut yritystä johonkin muttei vaan onnistunut. Nimittäin pojan kanssa kävi samoin. Menkat tuli ruskeana ja niukkana ja loppui lyhyeen. Itse ajattelin silloin että jaaha ei taaskaan raskaana, kuitenkin olin.

No juu, ei ihmeellisempää tänään.

kp 2/24-26 yk 2

Vierailija
49/71 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen pinnoutuminen tälle päivälle sillä olen niin väsyksissä että järki ei juokse vähääkään. Siispä suihkun kautta sänkyyn käy matka...Sen verran omaa napaa et täti tekee jo lähtöä ja hyvä niin, vaikka ovikseen onkin niiiin piiitkä aika vielä. Hyvät yöt kaikille!

p02p06 kp 3/26-31 yk 4

Vierailija
50/71 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tosiaan tuntuu olevan monta samassa jamassa olevia. Tarkoitan siis keskenmenon saaneita ja marrashaaveista tänne kaatuneita. Itse mukaanlukien. Sain km:n tuossa viime kuun puoles välis. RV 7 mut nyt sit odotellaan kylläkin vähän varpaillaan että tuleeko menkat vai ei. viime vklop oli ovis ja nyt nipukka on sitkeästi kiinni ja korkealla.

Rinnat painaa ja vatsaa turvottaa. Sen enempää en olekaan jaksanut laittaa merkille. Keskenmeno oli niin kova pala että ei jaksa heti uudessa kierrossa alkaa miettimään mitään sen kummempaa, tultiin niin lujaa alas että auts!

Tällä on ilmeisesti muitakin jotka yrittävät heti km:n jälkeen raskautumista?? Meillä ainakin on niin.

Vaikka ei me varsinaisesti yritetä, mutta kuitenkin.

Olisi ihana saada vauva jouluksi. Meillä olisi oviksen perusteella la 5.12 mutta vaikea sanoa onko silloin vai myöhemmin vaiko jo marraskuun puolella??

mut tänne joulukuisiin liityin kyllä kuitenkin!

Halaukset kaikille ja laitetaan liput liehumaan korkealle!!:)

vauvatuulia kaikille palstalaisille

toivotellen

catry kp 19/28 (oviksen perusteella) yk 3

Vierailija
51/71 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee väsy ja vielä paperitöitä edessä tälle illalle, joten ihan lyhyesti vaan omaa napaa itsekkäästi.

Lämmöt nousi joten kuten tänä aamuna joten tulkitsen oviksen olleen ja aloitin taas ne mun luontaistuotteeni, luontaisprogesteronin ja sen vitexin. Punaviiniä ajattelin huomenna hakea ja ottaa sitä muutamana iltana lasillisen, josko siitä olis apua kiinnittymisessä, ainakin työstressin helpottajana jos ei muuten :)

Mukavaa illan jatkoa ja loppuviikkoa!

Koralli73 kp 16/n. 26 dpo 2 yk8

Vierailija
52/71 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä nostaa hattua kaikille keskenmenon kokeneille (hatun nosto)

Itse en ole yhtään kokenut ja toivottavasti säästyn siltä vastakin.

Kierto heittääkin sitten härän pyllyä ihan kunnolla vuto alkoi sinä päivänä kun terot olisi pitänyt aloittaa ja sitten käskettiin syödä että se loppuisi vaan paskan marjat se lopu joten heitin terot seinille ja vuodan sitten loppu elämäni jos ei muu auta. Ei tuo jatkuva hormonien napsiminen voi olla kovinkaan hyväksi. Joten oottelen ja kettelen ja vuotelen. Täytyy miehelle hommata jostain varavaimo siksi aikaa ;o)

Olen kaiken kaikkiaan syönyt 11 hormoni kuuria vuoden sisällä ja tulos on aina vaan sama... :o( Parempaa onnea muille me jatketaan tulee jos tulee linjalla tästä eteenpäin.

Niiloakseli kp15 olikin kp1 nyt siis kp 3/ mitä lie.... yk8 lähtee

Vierailija
53/71 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mäkin vaan pikaisesti pakkauspuuhien keskeltä!

Me ollaan lähdössä viikonlopuks reissuun. Päästään katsomaan mun parhaan kaverin 5 vrk " vanhaa" pikkuista poikaa! ♥

Olipa ihanan haikeaa kaivella vanhoja vauvanvaatteita ja etsiä jotain pikkuisia pojallekin sopivia meidän tyttöjen vanhoja bodeja ja muita juttuja. Melkein itku pääsi, kun ajattelin, että eikö näitä vaaleanpunaisiakaan kukaan enää koskaan käytä..

noh, ei nyt vielä vaivuta synkkyyteen kuitenkaan..

Ukon vein tänään laivaan ja nyt sit ootellaan ens viikkoa, kun laiva tulee seuraavan kerran suomeen lastina mm tuoreita simppoja toivoakseni.. ;D

En muista ihan tarkkaan mitä täällä kysyttiin, mutta liittyiköhän se ovikseen tms km:n jälkeen. Vastaan kuitenkin oman kokemukseni. Eli mä laskin kaavintapäivän ekaks vuotopäiväks ja siitä kierrosta tuli pidempi kuin normaali eli ovuloin noin 20 päivää kaavinnan jälkeen. Silloin jäi luteaalivaihekkin normaalia lyhyemmäks joten ihan normaali tilanne ei varmaan vielä ollut. Mutta seuraavasta kierrosta normalisoitui.

poco! mä oon ihan dementti, sori.. Mut olihan sulla luget käytössä tai jotain vastaavaa? Tai täytyyhän sulla varmaan olla, jos kerran limakalvokin on ohueks todettu. meinaan vaan, että pitäshän noiden hormonien sitä korjata joten ei kai siitä ole aiheellista huolestua paitsi, jos ei käytä mitään.

Mulla loppu nyt vuoto muuten tosi nopeesti, kai se vois johtua siitä, että alotin nuo clomit liian aikasin. Aiemmin en oo tuota asiaa ees ajatellu, mutta tosiaan mähän alotan ne yleensä jo kp3. Jos en ois vuotanu lailla niagaran väittäsin olevani raskaana.. rinnatkin on kipeet mikä ei oo normaalia. Mutta onneks sitä mahdoillisuutta ei varmasti ole, varsinkin kun kerkesin jo nuo clomit taas alottaa.

limoista! Mulla joskus ennenvanhaan alko ilmaantua ovislimoja jo viikoakin ennen ovista. Nyt alan kai " kuivua" kokoon siltäkin osin, kun ei noita limoja huomaa kuin max pari päivää ennen ovista. Mutta ihan normaalia on, että niitä ilmaantuu jo hyvissä ajoin, onpahan simpoille hyvää säilymisalustaa tarjolla! ;)

Mutta sitten, kun niitä ei enää tule niin voi olla melko varma, että ovis oli ja meni! =)

Ovistikuista! Siis eihän ne tikut edesauta raskautumista, ainakaan, jos petipuuhat on säännöllisiä! ;) Nehän antavat vain osviittaa onko munasolulla mahdollisuus irrota vai ei ja jos on niin milloin! Ovisplussa ei välttämättä takaa sitä, että munasolu ylipäätään irtoaa. Tärkeintähän on se, että simppoja laitellaan liikkeelle tiuhaan tahtiin otollisiin aikoihin ja toivotaan, että ovuloi! Mutta toki nuo tikut auttavat silloin paljonkin, jos pitää jostain syystä käyttää esim aikatauluja apuna ja/tai ei muuten vielä tunnista ovisaikoja!

Niiloakseli! Ei tuo sunkaan tilanne kuulosta yhtään kadehdittavalta. Toivottavasti vsaisit pian kiertosi kuntoon!

Koralli! hyvä, että lämmöt lähti nousemaan!

Mut nyt tää " pikainen" ja varmasti sekainen menee kattoon idolin huipennuksen..

piipaa kp4/28

Vierailija
54/71 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista lukea noista keskenmenoista :( Halauksia täältä teille, sekä voimia ja uskoa uuteen yritykseen! Se on niin valtava onnen tunne kun saa testistä plussan, että on väärin kun se onni revitään palasiksi.

Tää on tosi ärsyttävää, ku ei sit muista enää viestiään kirjoittaessa että kuka olikaan kirjoittanut ja mitä...höh...miten ihmismuisti voikin olla näin huono. Tuli muuten mieleen, että olis kiva tietää minkä ikäisiä lapsia teillä muilla on, ja oletteko kotona vai työelämäs? Meillä poika 5v ja tyttö 3v. Töissä sos.ja terv.alalla.

Kävin tänään kaupoilla ja olin ihan vähällä ostaa babysitterin! Joo, hullu mikä hullu, mutta kun oli NIIIIN halpa. Mies kuitenkin kattoi mua sen verran pitkään, että oli pakko käyttäytyä niin kuin en olis oikeesti tosissani ollutkaan... Meillä lapsille on lainattu tutuilta syöttötuolit, sitterit yms. ja nyt seuraavalle (jos Luoja sellaisen suo) haluaisin ostaa omia juttuja, kuten uudet ihanat vaunut!

kevätkerttu 24/20-28

Vierailija
55/71 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi Niiloakselille jaksuhali, kurja tilanne kun kierto noin sekoilee.

Mä en nyt ymmärrä et mitä mun kroppa tekee eli Korallin ja Piipaan apuja tarvisin taas lämpöjen suhteen...Eli ekana vuotopäivänä lämmöt laski ja nyt ne on taas nousseet takaisin lähtöasemiin eikä mulla koskaan ole näin korkee normaalilämpö ollut?!? Eli laitan tähän ff:n linkin niin käykääpä kurkkaamassa. Ja nyt olen mitannut jos mahdollista niin entistä tarkemmin samaan aikaan, samasta paikasta ja ennen nousua. Jos käyn pisulla ja kokeilen mitata sit uusiksi niin sit mittari näyttää vaan 36. Mutta josko teillä kokeneimmilla olisi jotain tietoa et mistä moinen mahtaa johtua=)

Piipaalla onkin ihan reissu tiedossa ja vauvakuume varmaan kasvaa entisestään;)

Täälläkin mukavasti ohjelmaa viikonlopuksi kun huomenna pääsee ystävän, jolla laskettu aika kesäkuussa, vauvavatsaa ihastelemaan. Sunnuntaina voisi viedä lapsia käymään uimahallissa. Eilen huomasin et tohon parin kilsan päähän on tehty uusi leikkipuisto ja esikkohan sitä kävi jo testaamassa kun oltiin kävelyllä ja sattumalta mentiin ohi=) Kesällä onkin mukava sit mennä vähän pidemmäksikin aikaa sinne leikkimään.

p02p06 kp4/36-31 yk4

http://www.fertilityfriend.com/home/187736

Vierailija
56/71 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli keskiviikkona rv 4+4 alkoi massiivinen vuoto. Nyt on perjantai kp3/27-29 vuotoa ei enää ole?? Normaalisti menkat kestää sen 7vrk. Raskaustesti tietty näyttää plussaa koska eihän ne HCG arvot mihinkään näin nopeaa poistu. Ja ultraan on turha lähtee monkuun oli siellä jotain tai ei ei se näy vielä koska viikkoja olisi niin vähän.

Mitä mä nyt teen?? Terkkari neuvolassa laitto lähetteen pissatestiin, johon kandee mennä aikasintaan ensviikon lopulla...

Mikä mulla nyt oikeen on? Mitään oireita ei ole, mut taas en halua luulla turhaan jonkun kasvavan sisälläni koska en ole ikinä vuotanut kuin seula.... mut ikinä mun menkat ei oo kestänyt 2pvä....

Mitään kokemuksia tai mielipiteitä kellään... ????

Todella turhautunut Shani@

Vierailija
57/71 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo onhan tämä vähä kurjaa kun kierto on mitä sattuu mutta ei auta kun kattoo eteenpäin.

Tänään vuoto ollut tosi kummaa kauheasti hyytymiä yms. Mikä lie taas vaihteeksi... ei jaksa.. ei...

Tänään oli kurja kerho reissukin kun yksi kaverini joka kasvattaa lapsiaan kuin prinsessoja alkoi mulle huutaa kun pienimäisillä oli tullut jostain kiistaa ja meidän pikku herra oli raapaissut tätä tyttöä (ei pahasti jälki häipyi heti,siis vain punotti) Sattuuhan noita enkä usko että tämä kyseinen tyttökään oli ihan syytön tähän äksidenttiin. Mutku ne on NIIN prinsessoja eikä niiden tartte itkeä ikinä eikä niihin saa koskea tai äippä tulee ja huutaa. Uhkasi luunapeilla poikaani jos vielä menee lähelle tätä prinsessaa... arghh!!

Oonko minä ainoa joka ei niin välitä jos lapset kolhii toisiaan ja itseään minkä sille voi? rapatessa roiskuu,eikö?? Tapansa kullakin mutta joo...

Niiloakseli joka päätti heittää kp:t roskiin ;o)

Vierailija
58/71 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs meillä alettiin eilen sitten tämä pikkukakkosen yrittäminen.. tiiä sitten tärppääkö. Mulla kun on aiemmat raskaudet alkanu kp 5, kp 17 ja kp 14 ja nyt menossa siis kp 5. Tänään kävin lääkärissä juttelemassa valmiiksi siitä minun rajusta raskauspahoinvoinnista. Nyt otettiin kilpirauhaskokeita ja tulehdusarvoja kun maha ollu kipeenä ja kouristellut 5pvää. Muuta apua en oikeestaan saanu kuin että sitten kun olen raskaana ja jos ja kun pahoinvointi alkaa niin lähetteellä sit sairaalaan. Ei vaan niinku kiinnostais maata 5vkoa puolikuolleena. Mutta kahtotaan nyt..

Tietty vinkkejä otan vastaan jos jollain olisi. Edellisessä raskaudessa minuun pumpattiin kasa lääkkeitä mm. primperan, stemetil, postaven, diapamia ja ainoa mikä lauttoi oli navopad tippana 3 kertaa pvässä. Ja kotiin sain metopram lääkkeitä. Onneksi lapseni oli täysin terve.

Buamille paljon haleja

t.Nia

Vierailija
59/71 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiloakselille tsemppiä kiertosi kanssa, kurjaa kun se on sekaisin :(

Shani@: Toivottavasti tilanne selviää. HCG arvoja kai voisi testata että ovatko laskussa vai nousussa, mutta en tiedä suostuuko mikään terveyskeskus siihen, käskevät varmaan odottaa vain. Minun näkemykseni mukaan km jälkeen testi kyllä näyttää plussaa jonkun aikaa, riippuen tietty siitä kuinka pitkälle raskaus ehti. Toivottavasti saisit täältä joltain infoa. Olisihan se ihanaa jos siellä olisikin vauveli kasvamassa, että vuoto olisi ollut jotain hematoomaa tai toinen kaksosista tmv. Mutta ei varmaan kannata liikaa odottaa, ettei pety.

P02p06: Viime kierrossahan sinulla myös heitteli alkukierrossa lämmöt, eikö vain? Se edellinen käyrähän näkyy siinä alhaalla. Ehkä se on sinulle vain tyypillistä, että sinulla eivät lämmöt pysyttele vakaasti siellä alhaalla? Sinun tapauksessasi voisi olla kokeilemisen arvoista testata mittausta emättimestä. Sanovat että siten saa tasaisempia lämpökäyriä. Mutta kyllä suun kautta mittaamallakin sinulta saa oviksen bongattua lämmöistä, ei se mahdotonta ole. Onnistuihan se viime kierrossakin. Muuta en osaa oikein sanoa :I

Piipaalle mukavaa reissua vauvantuoksun pariin!

(.) Lämmöt nousivat taas ylemmäs tänään. Ihan kiva. Nyt saa sitten ruveta oottelemaan tämän kierron tulosta. En tosin oikein usko raskautumiseen, jotenkin alkaa tuntua siltä ettei se meiltä onnistu ilman jotain toimenpiteitä. Pitäs sille gynelle jaksaa varata aika...noh, kattellaan.

Hyvää viikonloppua kaikille " ihmeentekijöille" :)

Koralli73 kp 17/26-27 dpo 3 yk 8

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli

Vierailija
60/71 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdinpä minäkin tänne piitkästä aikaa.

Syvät pahoittelut keskenmenon kokeneille, teitä oli niin monta:(

Joulukuun lapsista oli alkuviikosta puhe ja yrityksen lykkäämisestä. Mä en itse pystyisi kuukautta ehkäisemään vaan sen takia, ettei tulisi jouluvauvaa, muutenkaan niin helppoa tuo raskautuminen. Toisaalta meillä esikoinen on syntynyt 27.12 ja se ei ole ihan kivoin päivä. Joulu saatiin olla silloin rauhassa ei siinä mitään, mutta nyt onkin lahjojen keksiminen työn ja tuskan takana, kun isovanhemmille pitää kerralla antaa kahet lahjaideat. Ja lapselle ei ehkä niin kiva kun vuoden kaks suurta juhlaa on ihan peräkkäin.

Omaa napaa valittelen. Meillä sairasteltiin viikko, ensin oli koko perheellä vatsatauti, sitten kuopuksella 40,2' kuumetta ja korvatulehdus. Kaikki tää just sillon kun olisi pitänyt olla aktiivinen jouluihmeen suhteen. Hyvin epätodennäköistä, että meille jouluvauvaa tulisi.. Ottaa päästä. *huokaus*

H-M kp ? (ovis varmaan just menny.. ei enää ehi :( Yritystä virallisesti syyskuun alusta, kun menkat kuopuksen jälkeen alkoi, haaveilua heinäkuun alusta.. plaah)