Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko saatte veronpalautusta vai tuliko mätkyjä?

Vierailija
25.03.2025 |

Itse saan 400e. Ennen olen saanut enemmän.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 tuli mätkyjä ekaa kertaa elämässä. En ole jaksanut muutella veroprosentteja itse ja aiemmin tullut vain palautusta.

Vierailija
22/49 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

430€ jälkiveroa, kun ilmoitin vuokratulot vasta vuodenvaihteessa. Huojennettua(?) korkoa tuosta on 3€. Kiva, että käyttävät jotain kohtuullistamispykälää. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätkyjä 380 €

Vierailija
24/49 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saan jotakin, mutta pienenee, kun mies laittaa matkakulunsa verottajalle. Saa itse takaisin ja mulle sitten jotain rippeitä alkuperäisestä. Semmoinen se puolisoiden yhteisverotus on.

Vierailija
25/49 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitäytetyssä ilmoituksessa n. 9000e, mutta epäilen, että tippuu muutamalla tonnilla. Toki lisäsin maksimi kotitalousvähennykset, että nekin vaikuttaa. Yrittäjä olen, mieluummin maksan reilusti ennakkoja, kuin pyrkisin nollapalautuksiin. 

Vierailija
26/49 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkasin netistä ja vähän päälle 300 euroa näkyisi tulevan takaisin.

Vierailija
27/49 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 9000e palautuksia. 

Vierailija
28/49 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donitsi bäkkiin. 

Vierailija
29/49 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

18,90 lisäveroa, sen kestän kuin nainen! Maksoinkin sen jo.

Vierailija
30/49 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina saan jotakin, mutta pienenee, kun mies laittaa matkakulunsa verottajalle. Saa itse takaisin ja mulle sitten jotain rippeitä alkuperäisestä. Semmoinen se puolisoiden yhteisverotus on.

En usko tuota tai sitten teitä ei veroteta Suomessa.

Ainakin joskus aiemmin veroilmoitukseen pystyi laittamaan täpän, että veronpalautusta pystyi käyttämään puolison jälkiveroihin. Tuohan ei teidän tapauksessa ole kyseessä, kun kumpikin saatte palautusta.

Vierailija
31/49 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2600. Tulee tarpeeseen.

Vierailija
32/49 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enemmän kuin tyytyväinen aina kun tulee  lisäveroja, se kun tarkoittaa sitä että tuloja on tullut ennakoitua enemmän.

Vierailija
33/49 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3200e. Jäi edellisestä työpaikasta korkea veroprosentti, jota en vaivautunut muuttamaan.

Vierailija
34/49 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

900 e palautusta. Tulee kyllä tarpeeseen kun nettoansiot on alle 600 e. Ostan ainakin niitä lääkkeitä jotka olen jättänyt väliin ja ehjät kengät. Ja makselen asumiskuluja ennakkoon.

Vierailija
35/49 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin joskus aiemmin veroilmoitukseen pystyi laittamaan täpän, että veronpalautusta pystyi käyttämään puolison jälkiveroihin. Tuohan ei teidän tapauksessa ole kyseessä, kun kumpikin saatte palautusta.

90-luvulla verotoimistosta soitettiin, että laitetaanko sinun palautukset avomiehesi hyväksi. Lupasin. Jäi saamatta 3000mk. Mioehen lisäverot pienenivät.

Nyt palautukset pienenevät, kun mies laittaa matkakulunsa verottajalle ja saamme kumpikin lopullisen päätöksen vasta myöhemmin. En sitten tiedä.

En ole alkanut selvittelemään tarkemmin, kun kyse kuitenkin yhteisistä rahoista ja pienistä summista.

Vierailija
36/49 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitäytetyssä ilmoituksessa n. 9000e, mutta epäilen, että tippuu muutamalla tonnilla. Toki lisäsin maksimi kotitalousvähennykset, että nekin vaikuttaa. Yrittäjä olen, mieluummin maksan reilusti ennakkoja, kuin pyrkisin nollapalautuksiin. 

Et kertonut, onko tuo 9000€ palautusta vai jälkiveroa.

Vierailija
37/49 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäännösveroa jää maksettavaksi 3 € eli meni suunnitellusti. Alle 10 € jäännösverojahan ei edes tarvitse maksaa.

Vierailija
38/49 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää ei ko. täppää ole. Poistunut muutama vuosi sitten. 

Vierailija
39/49 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyselee tuollaista, niin pitäisi tietää mikä on "mätky".

Autisti ei ymmärrä mätkyä, kun pitäisi puhua jäännösverosta.

Käytä tekoälyä, kun oma ei riitä.

Vierailija
40/49 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautusta 1900, kotitalousvähennyksen ansiota. Teetin vanhaan hirsitaloon vessaremontin. Työn osuus oli huomattava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi