Paljonko saatte veronpalautusta vai tuliko mätkyjä?
Kommentit (49)
Nollaan tietenkin tähtäsin, mutta 200e tulee palautusta.
Saan 500e, mutta kuulun tottakai siihen porukkaan, joiden kohdalla oli tapahtunut se joku järjestelmävirhe ja maksu sen vuoksi viivästyy.😩
sai nvasta sen esitäytetyn veroilmon, en päätöstä. Ja tässä vaiheessa päätös onkin kohdallani aina virheellinen, sillä siihen on laskettu maksamani ennakkoverot, muttei niitä tuloja, joista ennakkoverot maksetaan. Se siis näyttää että tulisi muutama tonni palautuksia, mutta kyllä se oikeasti lähes nolllille menee, jahka täydennän tiedot oikein.
Jos kyselee tuollaista, niin pitäisi tietää mikä on "mätky".
mä saan takas 61e ja puoliso 273 e... viime vuonna tuli liki 4000e yhteensä kotitalousvähennyksinä
ei oo tullu vielä lippuja ja lappuja josta näkisi tämän
3300 euroa pitäisi verottajan mukaan maksaa veroa osakkeiden myyntivoitoista. Tähän olin jo valmistautunutkin, eli ei ollut yllätys. Noin tonnilla uskon saavani tehtyä vähennyksiä, eli pari tonnia tullee maksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
OmaVerosta näkee. Ei tarvitse lippuja ja lappuja odottaa.
Vierailija kirjoitti:
mä kävin verottajan sivuilla kattomassa ihan ite
Vierailija kirjoitti:
omavero.fi -> Tuolla ne verotiedot on.
Mätkyä tuli tonni ja maksan sen milelläni varsinkin kun luin yle-uutisen että kanamunanviljelijät ovat raivoissaan kun ei saa viedä munia usaan. Unoihtui tahallisesti jutusta että VIENTITUKI on veromaksajien maksettava eli minun tonnini menisi sinne. On 500 muuta lisätukea 5000 milj € lisäksi. Koko hulluus pitäisi lopettaa ei muuten selviä laskuista
reilu 1200€.
Koostuu kotitalousvähennyksestä ja työhuonevähennyksestä (etätöitä yli 50% työpäivistä). Veroprosentti on muuten aika lailla kohdillaan.
Mätkyjä yli 1000€