Ootko ottanut onnistuneesti passikuvan itse?
Hyviä vinkkejä netissä. Ootteko kokeillut? Menikö heti läpi kuva? Tuliko parempi ku liikkeessä?
Kommentit (25)
Nykyään valokuvaamo haluaa lähettää kuvan heti. Mutta joskus, kun ei ollut tyytyväinen kuvaan, kävin otattamassa kolmet kuvat (maksux3) eri paikoissa, mutta sainpa itse valittua sen missä näytin vähiten hullulta. Paras kuva tais tulla 2.liikkeessä.
Olen, käytin vähän filtteriäkin kun en jaksanut meikata. Hyvin vähän ja en ole kovin hyvännäköinen niin ei varmaankaan pistä silmään kaunisteltuna 😄.
Läpi menee jos noudatat ohjeita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö tuohon luonnonvalo sisätiloissa...
Kirkkaana aurinkoisena päivänä joo
Tärkeintä on tasainen valaistus. Ei ole pakko olla hyvin valaistu. Toki selvää pitää saada ja valoisuus muuten kohdillaan, eli ei varsinaisesti alivalottunut saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö tuohon luonnonvalo sisätiloissa...
Kirkkaana aurinkoisena päivänä joo
Tärkeintä on tasainen valaistus. Ei ole pakko olla hyvin valaistu. Toki selvää pitää saada ja valoisuus muuten kohdillaan, eli ei varsinaisesti alivalottunut saa olla.
Tausta täytyy olla myös tasaisesti valaistu joten saa siinä sopivan hetken päivästä valita, ja kaikkein kirkkain auringonvalo ei välttämättä ole ystävä. Pilvinen päivä parempi. Tasaisen harmaata vaan.
Ei mennyt läpi kuva missä olis push-upeissa. Olisi pitänyt rajata kuva poikki ylempää. Muuta huomautusta ei tullut. Kerrankin ajattelin ottaa tulli tyypeille vähän silmäniloa tuottavan kuvan. Mutta SE EI KÄY!