Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette jos mies korottaa ääntään teille tai rupeaa huutamaan

Vierailija
24.03.2025 |

??

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen siirtyisi ulkoruokintaan, lopullisesti.

Vierailija
22/35 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännän nenän poskelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/35 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei riidellä noin, mutta jos tekisi, niin korottaisin omaa ääntäni hitusen miehen äänentasoa enemmän ja kehottaisin nhäntä olemaan karjumatta mnulle

Vierailija
25/35 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä huudetaan vaan teinille joka on omassa huoneessa kuulokkeet päässä, et ruoka on valmis. Aina ei jaksa huutaa eikä mennä ylös niin mä soitan sille.

Vierailija
26/35 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yksinkertaisesti vaihdoin miehen huutamattomaan. Elämä on liian lyhyt hukattavaksi huonoon seuraan.

Vierailija
27/35 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoita huuto, kuljeta kajarit ukon patjan viereen.  Aamulla käännä kajarin volyymi kaakkoon ja anna soida.

Vierailija
28/35 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykistyn, lähden, enkä koskaan palaa.

Vierailija
29/35 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei koskaan huutanut minulle. Mutta sitten kun huusi se oli ohi jo, ja silloin tietenkin aloin itkemään ja itkin ja itkin, mutta se ei auttanut hän vain ärsyyntyi.

Vierailija
30/35 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se osaa huutaa. Nauran jos se piipittää normaalia kovempaa.

Vierailija
31/35 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf?! Tajusin nyt vasta ekaa kertaa ikinä, ettei kukaan mies oo koskaan tehnyt mulle niin.

Paitsi hetkinen, onpas. Lentokentällä Lontoossa oli joku yli-innokas turvatarkastaja joka pyysi mua ottamaan korolliset kengät pois. En heti ekalla tajunnut tätä ja hän juoksee naama punaisena perään huutaa kuin hullu ja heristelee sormiaan mun kasvojen edessä. Olin ihan että wtf, se oli jopa vähän pelottavaa :D Ja vielä eka kerta ulkomailla vain kaksin kaverin kanssa.

Mutta noin muuten tällaista ei oo koskaan pienimmässäkään määrin tapahtunut, saa olla kiitollinen siitä. Suomimiehet osaa käyttäytyä <3

Vierailija
32/35 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mieheni ole koskaan huutanut minulle. Mieheni on sellainen kiltti mies joka on aina rauhallinen kotona emmekä edes riitele. Olenkin ollut tosi onnekas koska olen saanut tuon miehen. Mieheni on kerran kuulemma hermostunut työkkärissä virkailijalle ja huutanut sille koska virkailija oli jonkun lausunnon kirjoittanut että mies on työkyvytön vaikka ei ole.

Vierailija
33/35 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku vitsi vai? Eikö teillä muka huudeta? No ei meiläkään mies huuda, minä ja lapset kyllä joka päivä.

T. Vaimo

Vierailija
34/35 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex huusi ja samalla sai raivokohtauksia ,tavarat lenteli.  Sai näitä kohtauksia ihan tavallisen asian sanomisesta. Muuten oli ihan ok.  Luulen että  hänellä on jonkin sortin adh johon ei halunnut akea apua.  Minä ensin juuri näiden kohtausten takia.

Vierailija
35/35 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut, että kiihotun. Mutta vuosien myötä olen ymmärtänyt, että en kiihotu vaan pelkään. Se halu seksiin on vain sitä, että koetan saada toisen rauhoittumaan, ja seksi useimmiten toimii.