Mitä teette jos mies korottaa ääntään teille tai rupeaa huutamaan
Kommentit (35)
Läimäytän sen hiljaiseksi, tietenkin.
Mieheni ei ikinä huuda. Edellinen mies huusi. Toki se ei ollut ainoa syy, mutta otin eron.
Meillä mies sanoo että mä aloitin huutamisen ensin. Et mä saan näköjään korottaa ääntä mutta hän ei. Ei hän korottaisi ääntä jos mä en ensin aloittaisi. Ja miksi mä saan huutaa mutta hän ei. Tää siis ihan pienistäkin kiista asioista. Eikä osaa rakentavaa keskustelua. Mä aina ennen rupesin itkemään, mies suuttui vaan enempi ja kiroili ja vittuili. Sanoi että teeskentelen. Nyt meen hiljaiseksi. En reagoi mitään enää enkä puhu kun ei siitä tule mitään. Mies ei osaa puhua riidoissa vaan huutaa
Ap
Huudan takaisin. En itke tai inise, vaan huudan takaisin, että nyt huuto seis, ja asiallisempi puhetyyli käyttöön!
Outo kysymys. Kai se nyt vähän riippuu.
Sanon, että minulle et huuda ja poistun huoneesta.
Vaimoni ainakin kuuntelee, koska silloin harvoin, kun korotan ääntäni, en tee sitä turhaan enkä liikaa.
Viisas nainen, ei lähde huutokilpailuun eikä provosoi. Tilanne rauhoittuu noin kuudessa sekunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni ainakin kuuntelee, koska silloin harvoin, kun korotan ääntäni, en tee sitä turhaan enkä liikaa.
Viisas nainen, ei lähde huutokilpailuun eikä provosoi. Tilanne rauhoittuu noin kuudessa sekunnissa.
"Äänen korottaminen" on yleensä huonosti kommunikoivien ihmisten kiertoilmaus huutamiselle.
Sivuuttaisin kokonaan ja antaisin huutaa yksin
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies sanoo että mä aloitin huutamisen ensin. Et mä saan näköjään korottaa ääntä mutta hän ei. Ei hän korottaisi ääntä jos mä en ensin aloittaisi. Ja miksi mä saan huutaa mutta hän ei. Tää siis ihan pienistäkin kiista asioista. Eikä osaa rakentavaa keskustelua. Mä aina ennen rupesin itkemään, mies suuttui vaan enempi ja kiroili ja vittuili. Sanoi että teeskentelen. Nyt meen hiljaiseksi. En reagoi mitään enää enkä puhu kun ei siitä tule mitään. Mies ei osaa puhua riidoissa vaan huutaa
Ap
Miksi sitten aloitat sen huutamisen?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kuulosta hyvältä. Lähde pois.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lähde pois pikapikaa suhteesta, jotkut ei osaa elää yksin eikä toisten kansss.
Poistun paikalta. En pidä huutajista.
Mies ei tee noin ikinä