Mikä on sun inhokkikotityö?
Mulla se on kuivauskaapin tyhjentäminen. Siellä on usein kuivumassa sellaista tavaraa, jonka laittaminen paikalleen on työlästä. Siksi se onkin usein täynnä.
Kommentit (63)
Ruoanlaitto. Eikö sitä lasketa kotityöksi vai eikö ole muiden inhokki?
Vierailija kirjoitti:
Höh, eikö ihmiset tiedä, mitä tuseeraus on?
Tiedän ja varmasti kaikki tietävät, mutta kerro miten se liittyy kotitöihin?
Ikkunan pesu on kai inhokkini, mutta inhoan myös saunan pesua. Käytämme kyllä laudeliinoja.
Vierailija kirjoitti:
On monta ikävämpää työtä kuin ruuanlaitto. Nälkä tekee ruuanlaitosta siedettävää.
Vierailija kirjoitti:
Tiskikoneen täyttö ja tyhjennys - siksi tiskaan käsin.
En siedä ajatusta, että hörppy vettä mukista tuomitsee sen mukin tuntikausiksi johonkin koneeseen hyrskymään.
Naisen aivoilla et tajua ajatusta veden säästämisestä.
Vierailija kirjoitti:
On mun innokki. Kukaan muu ei tee meidän perheessä ruokaa, joka päivä minä teen.... En jaksaisi yhtään enää. Haluaisin välillä tulla valmiiseen pöytään.
Puusaunan lämmittäminen ja puuceen tyhjennys.
Lumityöt kanssa. Ihan teletappihommaa. Uudestaan! uudestaan 🌞🌝🌞!
Imurointi, imurointi ja imurointi !
Se on karmein homma maailmassa.
Roudaa ensin se vekotin sieltä kaapista.
Vie matot ulos, ellet halua nääntyä jyystäessäsi imurilla mattoja.
Imurin ääni on voimakkaampi kuin sen teho.
Imuri kääntyy aina eri suuntaan kuin pitäisi , sitä kiskoessa, potkiessa , työntäessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On monta ikävämpää työtä kuin ruuanlaitto. Nälkä tekee ruuanlaitosta siedettävää.
Nälkä nimenomaan tekee ruoanlaitosta epämiellyttävämpää. Minusta on kivempi tehdä ruokaa silloin, kun ei ole vielä kiljuva nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Puusaunan lämmittäminen ja puuceen tyhjennys.
Lumityöt kanssa. Ihan teletappihommaa. Uudestaan! uudestaan 🌞🌝🌞!
MITÄ ! PUUSAUNAN LÄMMITYSKÖ !
Sehän on suorastaan meditaatio hetki. Tuli ja puiden rätinä. Parasta hommaa ikinä 💞.
Puuceen tyhjennys on jo pas*ka homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siedä ajatusta, että hörppy vettä mukista tuomitsee sen mukin tuntikausiksi johonkin koneeseen hyrskymään.
En inhoa veden tuhlausta - tosin en edes tuhlaa sitä.
Mutta inhoan tiskikoneen:
A) täyttöä
B) tyhjennystä.
Tykkään tiskaamisesta ja muistakin kotihommista. Ne antavat minulle mahdollisuuden kuunnella radiota/äänikirjaa/musiikkia. Ja - tadaa! samalla tulee tehdyksi moni tarpeellinen asia aivan huomaamatta, ilman pienintäkään kärsimystä.
Ruoanlaitto. Ja kaupassa käynti (siis niiden helvetin ruokakamppeiden haku).
Voittaisinpa lotossa, purkaisin koko kidutushuoneen pois ja söisin ulkona loppuelämän.
Pussilakanan vaihto ehdottomasti 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En inhoa veden tuhlausta - tosin en edes tuhlaa sitä.
Mutta inhoan tiskikoneen:
A) täyttöä
B) tyhjennystä.
Tykkään tiskaamisesta ja muistakin kotihommista. Ne antavat minulle mahdollisuuden kuunnella radiota/äänikirjaa/musiikkia. Ja - tadaa! samalla tulee tehdyksi moni tarpeellinen asia aivan huomaamatta, ilman pienintäkään kärsimystä.
Käsin tiskaaminen on veden tuhlausta.
Silittäminen, siksi en sitä enää teekään kuin ihan erikoistapauksissa.
Mikä tahansa työ. En voisi kuvitellekaan karmeampaa kohtaloa kuin joutua töihin.
Pölyjenpyyhintä, pintojenpyyhintä ja imurointi ovat kestoinhokkeja kotitöistä. Onneksi olen kehittänyt näihin oikoteitä, esimerkiksi pölyt pyyhin imuroimalla pinnat siihen suunnitellun suulakkeen avulla ja pääosan lattioiden imuroimisesta hoitaa robotti-imuri.