Mikä on sun inhokkikotityö?
Mulla se on kuivauskaapin tyhjentäminen. Siellä on usein kuivumassa sellaista tavaraa, jonka laittaminen paikalleen on työlästä. Siksi se onkin usein täynnä.
Kommentit (63)
Verhojen ripustus on aika työlästä,
näin äkkiseltään valittuna.
Toisena katon pyyhkiminen,
seinäthän on helpot
[maalipintaiset].
Ikkunoiden pesu ja parvekkeen siivoaminen.
"Heti" kun olet saanut siivouksen tehtyä, niin yläkerta siivoaa omat paskansa kaiteen yli ja ali.
Vähän laiskemman puoleinen tyytyy tyhjentämään tyhkakupin kaiteen ylitse.
Vierailija kirjoitti:
Tiskikoneen täyttö ja tyhjennys - siksi tiskaan käsin.
En siedä ajatusta, että hörppy vettä mukista tuomitsee sen mukin tuntikausiksi johonkin koneeseen hyrskymään.
Käytä tunnin ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Pakastimen sulatus.
Mun pakastinta ei tartte sulattaa eli osta uusi pakastin.
Imurointi, esimerkiksi sen äänen vuoksi. Vihaan myös pitkien ja paksujen hiusteni föönaamista osin samasta syystä. Kerta kaikkiaan raivostuttavaa.
Makuuhuoneen parisängyn alle jäävän lattian imurointi, koska miehelläni on siellä arkistonsa.
Höh, eikö ihmiset tiedä, mitä tuseeraus on?
Pyykkien levittäminen narulle kuivumaan. Sen takia ostin aikoinaan kuivausrummun.
Olispas nainen nii ei tarvihtis tehdä kotitöitä
Hiusten poisto viemäristä.
Ikkunoiden pesu -tämä lähinnä siksi että pitää siirtää paljon tavaraa että ikkunat saa auki pesua varten.
En inhoa mitään kotitöitä, mutta en toisaalta teekään niitä kuin silloin, kun se tuntuu hyvältä ajatukselta.
Tiskaaminen. Siis käsin tiskaaminen. Olen hankkinut kaikki astiat sillä perusteella, että ne voi laittaa koneeseen eikä mitään tarvitse koskaan tiskata käsin.
Vierailija kirjoitti:
Höh, eikö ihmiset tiedä, mitä tuseeraus on?
Tiedän, ja olen sitä mieltä, että voit lopettaa asiasta jankuttamisen tähän.
Viemäreiden ja ilmanvaihtoventtiilien putsaus. Onneksi mies tekee ne, vaikka viemärit on tietty täys mun hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiskikoneen täyttö ja tyhjennys - siksi tiskaan käsin.
En siedä ajatusta, että hörppy vettä mukista tuomitsee sen mukin tuntikausiksi johonkin koneeseen hyrskymään.
Käytä tunnin ohjelmaa.
Tiskasin just käsin. 2 kattilaa, uunivuoka, 10 lautasta, 2 salaattikulhoa, muutama muki ja ruokailuvälineet. 10 minuuttia max.
Imurointi ja ikkunoiden pesu. Onneksi ne ovat miehen himohommia. Meillä on aina puhtaat ikkunat.😎
Sadevesikourujen puhdistus.