Nyt tulee ikävä avautuminen: työpaikan aggressiivinen lesbo käy hermoille
Hän luulee olevansa jotenkin "äijä" ja on todella hyökkäävä ja rasittava. Hän haastaa koko ajan muita uroksia ja kohtelee taas naisia alentavasti, joku voisi sanoa että seksistiseksi. Koko homma on ihan naurettavaa, mutta totta. Tiedän että sitä ei saisi mainita että on lesbo, mutta kun tuntuu että se on se syy. Kiitos ja anteeksi.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Hiero ajat
?
Rikkonaisuutta. Sisimmässä ristiriidat jylläävät ja purkautuvat pintaan näin provokatiivisesti. Joskus hänkin ollut kirkassilmäinen pikkutyttö. Mutta tämä maailma, tämä maailma.
Joskus käy noin ja syy on juurikin siinä mitä sanoit.
Pakko päteä ja näyttää että on voimakkaampi ja tehokkaampi kuin kukaan mies. Power tripillä.
Mulla oli agressiivinen homo kerran työkaverina. En tiedä mistä hänen vihansa kumpusi.
Ja mistä tiedät että on lesbo? Koska keksit itse koko jutun
Onko siilitukkainen äänekäs lesbo 🙄
Istuuko haarat levällään kahvihuoneessa, vaikka mitään ei siellä haarojen välissä ole 🙄
Vierailija kirjoitti:
Eihän lesbous nykyään mikään salaisuus ole. Moni kertoo asian ihan itse tai se lukee julkisesti somen henkilötiedoissa, tai siellä pusukuvaa some täynnä.
Siskon kumppani on varmaan samanlainen. Todella vaikea ja raskas ihminen, vihainen koko ajan. Perheen juhlat ovat yhtä kidutusta tämän kanssa. Tsemppiä.
Naiset yleensä luulevat, että työelämässä valta tulee olemalla kovempi kuin muut. Valta tulee kunnioituksella, sillä, että saa toiset puolelleen, eikä se ole sitä, että sorretaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän lesbous nykyään mikään salaisuus ole. Moni kertoo asian ihan itse tai se lukee julkisesti somen henkilötiedoissa, tai siellä pusukuvaa some täynnä.
Juu, meidän työpaikan lesbo kailottaa sen heti ekana päivänä uusille tulokkaille.
Vierailija kirjoitti:
Rikkonaisuutta. Sisimmässä ristiriidat jylläävät ja purkautuvat pintaan näin provokatiivisesti. Joskus hänkin ollut kirkassilmäinen pikkutyttö. Mutta tämä maailma, tämä maailma.
Tämä. Osa ei vain kykene olemaan sinut itsensä kanssa ja kompensoi sitä tuollaisella aggressiivisella läyhäämisellä. Olen itsekin naisista pitävä nainen mutta kierrän mainitunlaiset tapaukset kaukaa. Meistä löytyy myös tervepäisiä ja kypsiä aikuisia. Sinänsä toki surullista, että jollakulla häpeä ja hämmennys omasta identiteetistä johtaa noin luotaantyöntävään käytökseen.
Onko hiukset värjätty pelotteeksi?
Tutkimusten mukaan lesbosuhteissa on enemmän väkivaltaa kuin heteroilla.
Around 44% of lesbian and 61% of bisexual women have experienced forms of r a p e and physical violence by an intimate partner as compared to 35% of straight women.
Hiero ajat