Menen rannalle olemaan tissit paljaana etkä voi tehdä asialle mitään
Kommentit (64)
Kyllä voin. Voin katsella sinua ja sitten mennä kotiin runkkaamaan sinulle. Etkö voi tehä asialle mitään. Lällälllää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten valita kun ukot kuvaa ja laittaa nettiin
Saanko mä laittaa möhömahaisista ja karvaisista ilman paitaa rannalla hengailevista miehistä kuvia nettiin, että voidaan nauraa niille ja pilkata?
sellaisenako mua tosiaan pidät?
Miehet voisivat tehdä myös tällaisen aloituksen, eri kehonosalla. Tampereella nähdään. No ei vaan.
Miksi tekisin mitään. Viime kesänä viereeni tuli nainen 5 metrin päähän ja otti vaan rintaliivit pois ja alkoi ottaa auringoa. Sitten se kysyi rinnat paljaana että myynkö sille juotavaa kun minulla oli kylmälaukussa juotavaa. Annoin sille juotavaa ilmaiseksi. Tunnin päästä se pyysi lähdenkö terassille sen kanssa kun vieressä oli leirintäalueen terassi.
Tulen katsomaan, mutta en yhtään nauti siitä, ne yhtään! Ettäs tiedät.
Siellä missä tarkenee tällä hetkellä rannalla, siellä tuo on ihan normi juttu. Espanjalaisnaisista moni piipahtaa vedessä yläosattomissa ja olenpa joskus nähnyt että joku rannalla loikoillut on hakenut uintipaikan kauempaa ja käynyt kokonaan nakkisilteen kastautumassa. Matkan päästä näin, ei tullut muiden eteen keekoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tekisin mitään. Viime kesänä viereeni tuli nainen 5 metrin päähän ja otti vaan rintaliivit pois ja alkoi ottaa auringoa. Sitten se kysyi rinnat paljaana että myynkö sille juotavaa kun minulla oli kylmälaukussa juotavaa. Annoin sille juotavaa ilmaiseksi. Tunnin päästä se pyysi lähdenkö terassille sen kanssa kun vieressä oli leirintäalueen terassi.
Sitten tulin minä ja sinä lähdit kävelemään ,oltiin sitten me naiset kahdestaan koko illan lättäbillua ja muuta mukavaa.
Hyvä sisko!! Älä anna kenenkään estää!
Terv: Penaliisa 56v transnainen.
Pistä minihame niin ei taksikuskit lähentele.
Ketä kiinnostaa, kun netti on täynnä tissin kuvia.
Voin minä pyytää sinua vielä harkitsemaan
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä vaan. Vielä voi vähän vilpakkaa olla.
Täällä satoi tänään hiljakseen lunta. Mutta mene toki, saat varmasti olla rauhassa.
Ei minua haittaa pätkääkään, vaikka oisit munasillaan.
Kai sentään etupyllyessun laitat kuitenkin?
Miksi ihmeessä pitäisi tehdä asialle jotain. Ajattelisin vaan, että tossa on yksi niitä penaalin vähemmän teräviä kyniä. Luultavasti alemmista sosiaaliluokista, kun vielä nykyaikana ottaa aurinkoa. Koko ruholleen.
Vinkki: miettikää käytöstänne, miehet. Myös teitä voidaan salakuvata ja kuvia levittää. Teiltä saa yhteystiedotkin ihan vain pyytämällä. Niiden ja kuvahaun perusteella selviää esim. asema, työnantaja jne.
Saattaa loppua työt ja pestit ikäviin paljastuksiin.
N