Oula Lintula (ps) ehdottaa tekoälyllä luodun lapsipoken sallimista
Kommentit (984)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsista viehättyminen on käsittääkseni yhtä sisäänrakennettua kuin muutkin seksuaaliset taipumukset eli niille ei vaan voi henkilö itse mitään. Miksi heille ei voisi siis tehdä materiaalia, jolla voivat tyydyttää kieroituneita tarpeitaan eikä kukaan oikea lapsi joudu sairaiden tekojen kohteeksi?
Pienisieluiset ihmiset haluavat kieltää kaikilta asiat, joita itse paheksuvat. Ei tarvitse mennä kauheasti ajassa taaksepäin niin ei saanut kristillisinä pyhinä tanssia.
Oi joi joi, Pedo-Persu Pervolainen toivoo lapon sallimista edistyksen nimissä.
ahaa eli tälläistä ne persut oikeasti haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten hyväksikäyttö on aina väärin, mutta esim islamia vassarit ei uskalla kritisoida ollenkaan.
Pää pois sieltä omasta persuusta.
Niin sinulle kertoo persumedia. Jos lukisit itse vassarien lehteä niin tietäisit että siellä on vuoden sisään ollut parikin artikkelia kunniaväkivallasta.
Persu on eilen syntynyt muu paska on hallinut suomea satoja vuosia joten antaa olla,sieltä löytyy tuhansia pikkupillun korkkaajia.
Palstavasuri on taas psykoosissa, kuten joka ainoa päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsista viehättyminen on käsittääkseni yhtä sisäänrakennettua kuin muutkin seksuaaliset taipumukset eli niille ei vaan voi henkilö itse mitään. Miksi heille ei voisi siis tehdä materiaalia, jolla voivat tyydyttää kieroituneita tarpeitaan eikä kukaan oikea lapsi joudu sairaiden tekojen kohteeksi?
Pienisieluiset ihmiset haluavat kieltää kaikilta asiat, joita itse paheksuvat. Ei tarvitse mennä kauheasti ajassa taaksepäin niin ei saanut kristillisinä pyhinä tanssia.
Kysäisehän mitä mieltä Päivi Räsänen on Oulan aloitteesta.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoilu seis - pervoilu pois!
T: perussuomalaiset
Vasurit on tietty viemässä tuota kouluunkin, kuten siitä alaikäisille tarkoitetusta poski- ja perspano-oppaastakin voi päätellä.
Muuten en osaa sanoa aiheesta mitään. Saahan esim. tietokonepeleissä tehdä paljonkin asioita jotka on ehdottomasti kiellettyjä yhteiskunnassa.
Koomista tää persujen paniikki! 😂
Yritätte puolustaa pedofiliaa mutta ette tajua, että samalla persujen äänestäjät näyttäytyy pedojen puolustelijoina.
Nyt on sellanen suo persut, että tästä tuskin selviätte! Normaalit kansalaiset ei pedofiilejä katso hyvällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi joi joi, Pedo-Persu Pervolainen toivoo lapon sallimista edistyksen nimissä.
Taidat itse olla joku kaappipedari kun tuolle porukalle tyypilliseen tapaan yrität teeskennellä ankarinta vastustajaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä on jo luotu joten lässyn lässyn ja manga paskaa ollut jo vuosikausi,menkää ja avatkaa silmät .
Jopa Japanissa, pedarien paratiisissa, on lakeja näitä suitsimaan. Loli hahmo on ok kunhan tehdään selväksi että tämä on oikeasti 1000v vanha demoni joka nyt vaan sattuu näyttämään lapsekkaalta. Ei riittävästi, mutta on sekin viesti.
AI pedarit haluaa yhdistellä oikeiden lasten kuvista itselleen oikean alaikäisen lapsen näköisen kuvan. Ei ole ok, ne lapset (eikä heidän vanhempansa eikä yhteiskunta) ei ole antanut lupaa käyttää heidän kuviaan sinun runkkumatskusi luomiseen.
Haluatteko hyviä nettiosoitteita mistä näitä videoita löytyy,sitähän te kielipitkällä odotatte?
Tässä jälleen yksi erittäin raskauttava syy, miksi ei pidä äänestää persuja.
Älkää enää äänestäkö niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoilu seis - pervoilu pois!
T: perussuomalaiset
Vasurit on tietty viemässä tuota kouluunkin, kuten siitä alaikäisille tarkoitetusta poski- ja perspano-oppaastakin voi päätellä.
Muuten en osaa sanoa aiheesta mitään. Saahan esim. tietokonepeleissä tehdä paljonkin asioita jotka on ehdottomasti kiellettyjä yhteiskunnassa.
Koomista tää persujen paniikki! 😂
Yritätte puolustaa pedofiliaa mutta ette tajua, että samalla persujen äänestäjät näyttäytyy pedojen puolustelijoina.
Nyt on sellanen suo persut, että tästä tuskin selviätte! Normaalit kansalaiset ei pedofiilejä katso hyvällä!
Sinä tässä ainoa psykoosissa oleva näytät spämmistä päätellen olevan. Mut hei, kohta tulee hesarin kiva modetäti ja pelastaa taas kerran vasurit sinun luomaltasi mainehaitalta, kuten joka ainoa päivä palstalla moneen kertaan :D
Niin sairasta. En voi ymmärtää millään tasolla.
Väkisinkin tulee mieleen, että onko siinä väkivaltainen pedofiili .
Pedosuomalaiset ovat paniikissa nyt kun kannatus on 12%. Kaikki kannattajiin vetoavat keinot käyttöön kannatuksen varmistamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
ahaa eli tälläistä ne persut oikeasti haluaa
Persunaamarit on nyt riisuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko tyhmä vai esitätkö vaan? Edes generoitu REALISTINEN, OIKEITA IHMISIÄ ESITTÄVÄ ei ole ok ja kukaan joka asiaa puolustaa, on myös vinksahtanut päästä.
Eli et tiedä asiasta mitään ja sinulla ei ole mitään argumenttia joten hyökkäät mahdollisimman agressiivisesti muiden kimppuun ja toivot ettei kukaan huomaa?
Vanha kikka hei.
🤣🤣🤣🤣 sinä et argumenttia tunnista vaikka hierottaisiin päin naamaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut taas edustaa. Ensin se Jyväskylän lapsen ra i s k aa j a ehdokas, nyt Jämsän lolicon.
Joo ja maailmalla samaan aikaan miljoona tapausta joten pieniä on silakat joulukaloiksi.Väärin se tietenkin on mutta millä nämä tapaukset estät.Ukraina montako las.. russakka on rais..?
Alotetaan siitä ettei äänestetä pedareita valtaan, säätämään meidän lakeja jne..
Eli vasurit ulos valtuustoista ja eduskunnasta. Sopii.
Nuohan sitä alaikäisille tarkoitettua pano-opastakin niin kovasti kannattaa.
*Pöydällä on kirja seksuaalikasvatuksesta*
Persu: EI!!
*Tietokoneelta voi etsiä lapsipokea, ja harjottaa pedofiilisia taipumuksiaan*
Persu: KYLLÄ! TUHAT KERTAA KYLLÄ!! 😍
Tällä Oulalla on siis tosiaan OMIA LAPSIA! Kai tältä pedolta on jo haettu lapset pois?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysäisehän mitä mieltä Päivi Räsänen on Oulan aloitteesta.....
Ei minua kiinnosta mitä kukakin on mieltä. Minua kiinnostaa millaisia argumentteja ihmiset keksivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä on jo luotu joten lässyn lässyn ja manga paskaa ollut jo vuosikausi,menkää ja avatkaa silmät .
Jopa Japanissa, pedarien paratiisissa, on lakeja näitä suitsimaan. Loli hahmo on ok kunhan tehdään selväksi että tämä on oikeasti 1000v vanha demoni joka nyt vaan sattuu näyttämään lapsekkaalta. Ei riittävästi, mutta on sekin viesti.
AI pedarit haluaa yhdistellä oikeiden lasten kuvista itselleen oikean alaikäisen lapsen näköisen kuvan. Ei ole ok, ne lapset (eikä heidän vanhempansa eikä yhteiskunta) ei ole antanut lupaa käyttää heidän kuviaan sinun runkkumatskusi luomiseen.
Minkä oikeiden? Generatiivinen tekoäly luo ihan aidon näköisiä naamoja joita ei ole olemassakaan. On luonut jo useamman vuoden.
AI-pedofilia toteuttaa tosipedofiliaan.
Joko Oula lähtee - tai lähtee äänet.