Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo halusi kahden kuukauden miettimistauon suhteessamme

Vierailija
23.03.2025 |

ja nyt suuttui kun minä en enää halua jatkaa.

Haukkuu minua kaikille sukulaisille ja sanoo että minulla on jo uusi nainen.

Tämä tauko pyyntö tuli ihan puskista ja olin todella ihmeissäni mutta mitä muuta olisin voinut tehdä kuin suostua. Nyt kun olen elänyt yksinäni (lapset viikko-viikko) huomaan että haluan jatkaa näin. 

En haluaisi erota riidoissa enkä jaksaisi tätä mustamaalausta lapsille ja sukulaisille. Yhtäkkiä minusta tuli se pahis ja mulk kun sanoin että avioliittomme on ohi.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kaikille, mikä oli juurisyy erolle. En itse ainakaan luottaisi enää ikinä ihmiseen, joka haluaisi jonkun tauon, ja ajatus tulisi täysin puskista.

Vierailija
2/37 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi käytöksestä voi päätellä, että teit oikean johtopäätöksen tauon aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin meillä, paitsi että erilleen muuttaminen oli yhteinen päätös, ja että miehellä tosiaan oli se toinen nainen jo parin viikon kuluttua.

Vierailija
4/37 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhde mennyt kiville. Siitähän tuo käytös kertoo.

Vierailija
5/37 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro kaikille, mikä oli juurisyy erolle. En itse ainakaan luottaisi enää ikinä ihmiseen, joka haluaisi jonkun tauon, ja ajatus tulisi täysin puskista.

Kannattaa tosiaan kertoa.

Vierailija
6/37 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halus käydä nussimassa muualla ja nyt suuttui

Vierailija
7/37 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään taukoja ei kannata pitää, on yhdessä niin kauan kuin intoa riittää ja jos ei enää nappaa niin lopettaa jutun siihen.

Vierailija
8/37 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salasuhde mennyt kiville. Siitähän tuo käytös kertoo.

Just tämä! Nyt yritti tulla takaisin.

Vierailija
9/37 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea päätös. Jos naiseni haluaisi tommista mietintä taukoa niin itsekkin ottaisin vaan suoraan eron. Turhaa tuhlata aikaa johonkin joka ei ole varma haluaako olla kanssani kun tämän ajan voisi käyttää uuden etsintään.

Vierailija
10/37 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nimi ja puh numero? Voisin käydä vaimoasi nusasemassa.

Vierailija
11/37 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä oli ap vaimon mainitsemat syyt sille, että halusi tauon? Ero lienee kyllä teille molemmille parasta.

Vierailija
12/37 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytti, että sinulla on uusi nainen = hänellä itsellään on uusi mies

Vierailija
13/37 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tauko on ollut sitten sinänsä oikea ratkaisu. Rakkaus on kuollut. Sinun rakkautesi siis. Vaimon reaktio lienee jonkinlainen shokkireaktio. 

Kauhean huolettomasti kaikki aina suhtautuu ehdotukseen tauosta suhteessa. Aika yksimielisesti todetaan että ei mitään taukoja vaan suoraan ero jos sellaisia miettii. No itse kun olin siinä tilanteessa että mulle sitä ehdotettiin, huomasin että tekisin mitä vain että meillä olisi vielä mahdollisuus jatkaa. Vaikka sitten tauon jälkeen. Minä rakastin. 

Vierailija
14/37 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt ei haluaisi mieluummin elää yksinään, kuin pitkäaikaisen kumppaninsa kanssa?

Vierailija
15/37 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
16/37 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syytti, että sinulla on uusi nainen = hänellä itsellään on uusi mies

Narsististen piirteiden ilmentymä.

Vierailija
17/37 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä vaimo. Ei naimisissa ollessa oteta mitään miettimistaukoja. Se on kuin ensi askel eroon, jos sellaista haluaa. Jos suhde ei tunnu hyvältä, niin ei se miettimällä muutu.

Sinun pitää nyt todellakin kertoa kaikille, miten juttu oikein meni, ja sanoa sille exällesi myös, että mustamaalaamiseen ei sitten kannata sortua. Pidä myös huoli isän oikeuksistasi, äläkä anna naisen yrittää mitään kostoa lasten kautta.

Vierailija
18/37 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä halusi sellaisen miettimistauon ja sitten halusi erota sen jälkeen. En oikein tiedä miten suhtautua, mutta voimia suuttumiseen ja haukkumiseen ei kyllä ole. Ongelmista pitäisi pystyä puhumaan, mutta ilmeisesti on monet jotka eivät siihen kykene.

Vierailija
19/37 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"We were on a break!"  

Vierailija
20/37 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet niin väärässä, kuin vain tyhmä ja ihmissuhteissa ja etenkin jotenkin ongelmaisessa koskasn elämätön ihmine voi olla.

Aikalisä, eli tauko suhteessa, on paras ratkaisu, mitä olla voi.

Etenkin silloin, jos keskustelut eivät ole tuottaneet mitään tulosta.

Näin kumpikin saa hengähdysaikaa suhteesta, kun ollaan erillään.   Ei näe toista juurikaan, joten toisen persoona ei voi edes mitenkään ärsyttää.

Aikalisän kuluessa, näkee oman suhteen, osin ikäänkuin ulkopuolisin silmin.

Huomaa miettiessä, ne pahimmat kipukohdat, sen mikä on pahiten pielessä ja mikää rassaa eniten.

Ja mikä parasta, siinä huomaa myös oman toimintansa virheet, omat vaatimukset, omat riitojen aloitukset, omat heikot kohtansa.

Kun aikalisä on ohi, ja keskustellaan uudelleen onko jatko mahdollista, niin siihen vaikuttaa eniten, jäljellä olevien tunteiden syvyys, rakkaus, toisesta edelleen syvästi välittåminen.

Jos näitä ei enää molemmilta löydy, tai löytyy vain ja ainoastaan toiselta.

Ero alkaa näyttää väistämättömältä.

Mutta ainakin eroa on pohdittu ja mietutty perusteellisesti.   Eikä siihen ole syöksytty päätäpahkaa, vihapäissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän