Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumeongelma on levinnyt käsiin Hki. Kalliossa

Vierailija
23.03.2025 |

No niin. Siinä sitä on viranomaisille miettimistä kuinka tämä ongelma poistetaan Suomen väestöstä? Muistan elävästi tv- ohjelman -90 luvulta, jolloin haastateltiin poliisin ylipäällikköä. Häneltä tuli kommentti, ettei Suomeen tule huumeita,eikä käyttö lisäänny. Mutta missä nyt ollaan? Sanoisin näillä toimenpiteillä mitä on tehty,niin kusessa ollaan. Niin kauan kun noi myyjät saadaan pois,linnaan,tai kartoitus maasta kokonaan pois.

Kommentit (184)

Vierailija
181/184 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika rajulta tuo vankila / pakkohoito. Kai ihmisellä on joku itsemääräämisoikeus? Lakikin estää. Se olisi paluu aikaan, jolloin vammaiset ja mielisairaat suljettiin pakkolaitoksiin. 

Miksi narkkien pitäisi saada vapaasti tehdä rikoksia ja häiriköidä normaaleja ihmisiä? Ihmeellinen ajatusmalli tuo että narkit nyt on vaan jotain mikä pitää sietää. Miksi pitäisi? Koska ne pahoittaa ielensä XDD Anna mun kaikki kärsiä.

Mitä vammaisiin ja mielisairaisiin tulee niin vammaisia on eri asteisia. Osa pärjää itsekseen, osa on edelleen laitoksissa koska tarvitsevat ympärivuorokautista hoivaa. Mielisairauksiakin on erilaisia, osa pärjää itsekseen mutta osa todellakin syytä teljetä laitoksiin koska he ovat vaaraksi muille. Avoimien ovien politiikka on johtanut moniin surullisiin kohtaloihin enkä itse ainakaan haluaisi lukea mediasta yhtään lisää sellaisista tapauksista. 

Vierailija
182/184 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjälle hyvä tienestin paikka kun turisteja kuskataan kallioon katsomaan onnellisten Suomalaisten elämää kadulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/184 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjälle hyvä tienestin paikka kun turisteja kuskataan kallioon katsomaan onnellisten Suomalaisten elämää kadulla.

Oisko se anssi kelan uusi hitti? Onnellisten elämää kallion kaduilla. Vakavasti puhuen huumeongelma kasvaa kun poliitikot ei suostu muuttamaan mitään ja vain eduskunta voi muuttaa lakeja. Aikoinaan kun käyttörikos nimikkeestä päätettiin sille oli paljon vastustajia. Nyt ei sitten suostuta siihen että kansalaisella olisi itsemääräämisoikeus kun on käyttörikos. Lisäksi päihteen ja huumeen raja on epälooginen. Alkoholi on haitallisempaa kuin kannabis. Voi sanoa vaarallisempaa koska alkoholiin kuolee käyttäjiä. Kannabis on laitonta niin huonolla teko syyllä kuin porttiteoria.

Kovat huumeet on niin eri asia ja useita aineita. Ylivahvat opioidit on niin pieniä annoksia että ei niitä pysty käyttäjä mittaamaan. Se on henki helposti pois laakista niillä aineilla. Muuntohuumeista on ihan henkiolennon haltuun mitä ne sisältää. Sekin pisti silmään kun eduskunnasta löytyi vain kovia huumeita. Kannabis on yleisin mutta sitä ei löytynyt ollenkaan. Tuosta saa sen signaalin että meidän poliitikot käyttävät vain kovia huumeita. 

Vierailija
184/184 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiedetään, mitä se punavihreä kupla tarkoittaa. Se on huumehörhöjen käyttämä nimitys jostain "mömmöstä".

Sille on hienompi sana kun syyttää muita siitä mitä tapahtuu omassa porukassa. Perussuomalaisilla on puolueista eniten tuomioita huumeista. Kaksinaismoraali auttaa myös huuteluun huumeista. Yksi oli niin kännissä että kyseli eks sä tiedä kuka mä oon? Sitä se alkoholi joskus teettää ettei muista kuka mä oikein olen? Toinen ammuskeli kännissä öisellä kadulla. Joo kannabista ei voi erottaa huumeista koska blaa, blaa, blaa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi