Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliopistoon yli 30-vuotiaana?

Vierailija
23.03.2025 |

Hain nyt kevään yhteishaussa ja paikka on melko varma. Miten sopeutuu porukkaan kun on muita niin paljon vanhempi?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen tälläistä

Ap

Vierailija
2/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän tänä vuonna 46v ja mietin yliopistoon hakemista, että en oikein ymmärrä ap:n ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä täytän tänä vuonna 46v ja mietin yliopistoon hakemista, että en oikein ymmärrä ap:n ongelmaa.

Mikset? Yritä edes ymmärtää.

Vierailija
4/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti, aloitin 37-vuotiaana

Vierailija
5/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko cool?

Vierailija
6/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin yliopisto-opinnot 37-vuotiaana eikä ole ollut mitään vaikeuksia sopeutua. Samalla tavalla menin fuksiaisissa ja bileissä kuin muutkin. 

Vierailija
7/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan helposti, aloitin 37-vuotiaana

Sexyä

Vierailija
8/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin yliopisto-opinnot 37-vuotiaana eikä ole ollut mitään vaikeuksia sopeutua. Samalla tavalla menin fuksiaisissa ja bileissä kuin muutkin. 

Uuh

Vierailija
9/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yritä. Ap kuulostaa oikeasti lapselliselta kun miettii tuollaisia. 

Vierailija
10/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko cool?

Mikä sun ongelma on?

Vierailija
11/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin 32-vuotiaana. Ei ongelmia.

Vierailija
12/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kerätä haalarimerkkejä niistä suklaamunista

Vierailija
13/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paritteletko nuorten kanssa?

Vierailija
14/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paritteletko nuorten kanssa?

Tottakai

Vierailija
15/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko osallistua tapahtumiin myös vai vain opiskella? Opiskelemaan nyt menee vaikka minkä ikäiset. Jos oikeasti osallistuu enemmän bileisiin jne. niin saattaa toki tulla vähän outo olo, jos selvästi erottuu joukosta. Ja toki moni vanhempi ei välttämättä edes enää halua noihin osallistua, eivätkä kaikki nuoretkaan.

Itse menin opiskelemaan reippaasti kolmekymppisenä, ja ulkoisesti ja ehkä myös muunkin olemuksen suhteen menin helposti hädintuskin kaksikymppisestä, kuten fuksikaverit itse jatkuvasti päivittelivät. Sulauduin siis joukkoon, mutta tämä ei toki päde kaikkiin ikäisiini. Löytyi jopa aika nopeasti reippaasti nuorempi tyttöystävä opiskelukavereiden joukosta. Alani on hyvin naisvaltainen, joten ihmekös tuo.

Vierailija
16/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinähän keräät. Jos mä aloitan yliopisto-opinnot, niin en mä mitään haalaria hanki ja biletä. Olen menossa opiskelemaan enkä bilettämään.

Vierailija
17/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa on yleensä ihan fiksua ja kypsää porukkaa, jotka ottavat myös hieman vanhemmat mukaan. Toki ehken 40-vuotiaana enää lähtisi jokaisiin bileisiin mukaan, ja tuskin suurin osa tuon ikäisistä enää sellaista haluaisikaan, siis ainakaan reippaasti nuorempien kanssa.

Vierailija
18/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko osallistua tapahtumiin myös vai vain opiskella? Opiskelemaan nyt menee vaikka minkä ikäiset. Jos oikeasti osallistuu enemmän bileisiin jne. niin saattaa toki tulla vähän outo olo, jos selvästi erottuu joukosta. Ja toki moni vanhempi ei välttämättä edes enää halua noihin osallistua, eivätkä kaikki nuoretkaan.

Itse menin opiskelemaan reippaasti kolmekymppisenä, ja ulkoisesti ja ehkä myös muunkin olemuksen suhteen menin helposti hädintuskin kaksikymppisestä, kuten fuksikaverit itse jatkuvasti päivittelivät. Sulauduin siis joukkoon, mutta tämä ei toki päde kaikkiin ikäisiini. Löytyi jopa aika nopeasti reippaasti nuorempi tyttöystävä opiskelukavereiden joukosta. Alani on hyvin naisvaltainen, joten ihmekös tuo.

Lort-to

Vierailija
19/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliopistossa on yleensä ihan fiksua ja kypsää porukkaa, jotka ottavat myös hieman vanhemmat mukaan. Toki ehken 40-vuotiaana enää lähtisi jokaisiin bileisiin mukaan, ja tuskin suurin osa tuon ikäisistä enää sellaista haluaisikaan, siis ainakaan reippaasti nuorempien kanssa.

Tyrkky

Vierailija
20/29 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinähän keräät. Jos mä aloitan yliopisto-opinnot, niin en mä mitään haalaria hanki ja biletä. Olen menossa opiskelemaan enkä bilettämään.

Muutat mieles

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä