Mitä tehdä jos ei ole varma haluaako harrastaa seksiä vai ei
Toisaalta kiinnostaisi toisaalta ei tiedä jos alkaakin ällöttämään/tuntuu pahalta/on ikävää
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pidättäytyä. Tiedät sitten, kun olet valmis.
Onkohan tämä jotenkin sukupuoleen sidottua. - Kun aikanaan täällä kerroin, että en ollut valmis harrastamaan seksiä niin uloisesti kuin "sisäskesti" puoleensa vetävän naisen selkeästä ja ymmärrettvästä vihjeestä huolimatta neljänsien treffiemme yhteyudessä naisen luona
Sain kuulla täällä, miten olisin pikaisen hoidoin tarpeessa estyneenä ja syvästi rajoittuneena miehenä, tai kuinka todennäköisesti olisin homo tai eunukki vain muutaman esimerkin antaakseni. - Joku voi tietysti perustellusti väittää, että mitä outoa tuossa nyt oli. Normi homma. Kyllä ainakin osa miehellekn voi kieltätyä seksistä.
Mutta olisin toivonut että edes yksi kommentin kirjoi
Kiitos rohkaisevastai kommentistasi!
Oleppa hyvä vaan
Älä nyt ainakaan harrasta ja päätä myöhemmin että et halunnutkaan.
Flirttailu johti ehdotukseen
mutta jotenkin se ettei tunne kunnolla
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuntemattomien kanssa se seksi onki hauskaa. Nimet voi kertoa vaikka seukki aamuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuntemattomien kanssa se seksi onki hauskaa. Nimet voi kertoa vaikka seukki aamuna.
"Moi oon Laura. Oli kiva saada oikein kunnolla eilen. Keitäs te olittekaan?"
"Mä oon Katja ja tässä mun kaverit Mikko, Janne, Pasi ja Mirella. Se isomunainen kaveri joka tuli sun pyllyyn on Antti mutta sen piti lähtä jo töihin."
Ymmärrän, itsellä sama tilanne ollut, toisaalta olisi halunnut hirveästi, mutta toisaalta mietin miltä tuntuu jälkeenpäin. Alkaako kaduttaa, jos jääkin vain kertahommaksi, kun en miehestä varma ollut oliko pelkän seksin perään, alkaako inhottamaan tai tulee morkkis. Jätin väliin ja tyytyväinen olen päätökseeni. Jos noin täytyy miettiä, niin uskon, ettei ole valmis. Kannattaa miettiä tarkkaan.
No laita telkkari päälle,voit kattoa uutisia jos ei seksi sitte huvitakkaan.