Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen julma ja ilkeä tapa riidellä

Vierailija
23.03.2025 |

Todellakin riitely on taitolaji. 

Olen pitkään ollut kyllästynyt miehen tapaan riidellä, hänen suusta pääsee täysin julmia kommentteja minusta mielenterveydestäni sun muuta. Heti uhkailee erolla ja erilleen muuttamisella tai toisilla naisilla. 

Sen jälkeen on taas normaali seuraavana päivänä. Minua nämä sanat satuttavat pitkään. 

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä yksinäisillä naisilla todellakaan ole aurinkoisena sunnuntaipäivänä mitään muuta tekemistä kun kirjoittaa aina näitä paskoja provoja pastalle?

Omasta miehestä ei ole edes aurinkoisena vapaapäivänä mitään hyvää sanottavaa, naapurin Pekasta kylläkin.

Vierailija
62/84 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista. Ajattelin puhua rauhassa miehen kanssa miten tämä hänen riitelytapa vaikuttaa minuun ja meidän suhteeseen. 

Jos ei vastakaikua ja ymmärrystä tule, niin ehkäpä annan hänen toteuttaa uhkailunsa ja siirryn sivuun ja alan rakentelemaan omaa elämää.

T. Ap

Siitä vaan, jos et osaa olla haastamatta riitaa

0/5 

Mene ulos nauttimaan auringosta 😎

Miksi riitely on teille naisille elämän tärkein asia? 

Hormonit. Nainen alkaa tylsistyä jos elämässä ei ole draamaa  

Pelle vastailee itselleen sunnuntaipäivän ratoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista. Ajattelin puhua rauhassa miehen kanssa miten tämä hänen riitelytapa vaikuttaa minuun ja meidän suhteeseen. 

Jos ei vastakaikua ja ymmärrystä tule, niin ehkäpä annan hänen toteuttaa uhkailunsa ja siirryn sivuun ja alan rakentelemaan omaa elämää.

T. Ap

Siitä vaan, jos et osaa olla haastamatta riitaa

0/5 

Mene ulos nauttimaan auringosta 😎

Miksi riitely on teille naisille elämän tärkein asia? 

Miksi provoilu on teille idiooteille elämän tärkein asia?

Vierailija
64/84 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien yksinäiset akat on riidelleet kollikissansa kanssa?🤣

MInun uroskissa on paljon fiksumpi kuin entinen mieheni, ei se kuse lattialle kun sitä on OPETTANUT, mies kusi wc-pöntön renkaalle vaikka käskettiin olla kusematta siihen. Iso iso ero!

Vierailija
65/84 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko jätit sen?

Vierailija
66/84 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta se riitelyjen alottaminen ja nalkutus.

Vierailija
67/84 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lopeta se riitelyjen alottaminen ja nalkutus.

Vähän niinkuin sinä? Nalkutat samaa levyä viestistä toiseen ja yrität provosoida eli haastaa riitaa.

Vierailija
68/84 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanaton. Paras palaute vaimoltani oli, kun hän 20 yhteisen vuoden jälkeen kiitteli sitä, etten koskaan riitatilanteissa ole mennyt henk.koht. loukkauksiin.

Pidän ap:n miestä kypsymättömänä poikasena.

Vierailija
69/84 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EX-mieheni oli juuri tällainen. Jos syntyi jokin riitatilanne, ihan mistä nyt riitaa ja erimielisyyksiä parisuhteessa voi tulla, niin hän keskittyi vain asian eskaloittamiseen, eli lisäsi vain kierroksia ilman, että edes käsitteli koko riitaa tai mistä se edes alkoi tai mikä oli aihe, kun minä pysyin asiassa, hän keksi jotain vaikkapa vuosien takaa, mitkä ei mitenkään liittynyt tähän riitaan tai edes olleet mitenkään verrattavissa ja kun hän huomasi, että yritin selvittää tilannetta omalta osaltani tai perustella näkemystäni alkoi hän lopulta puuttua minun henkilökohtaisuuksiin. Mies sai lähteä ja samaa suosittelen sinullekin. Mikäli miehellä on tällainen arvomaailma, on täysin turhaa tuhlata energiaa tällaisen kanssa selviämiseen, elämä on liian lyhyt taistella kaasuvalottajan kansaa. 

Onkohan meillä sama ex? Oli aivan kamalaa hänen kanssaan edes yrittää tehdä suhteesta mukavampi myös minulle. Minua sai kyllä haukkua, naljailla myös selän takana, minulle sai puhua miten halusi. Kun minä pyysin, että lopettaisi tuollaisen käytöksen niin heti tuon sanottuani en saanutkaan suunvuoroa seuraavaan pariin tuntiin ja kirjaimellisesti huudettiin, että minulla ei ole mitään arvoa tässä maailmassa ja kun hän puhuu niin olen hiljaa. Kun sitten olin hiljaa ja katselin häntä sen pari tuntia niin sekään ei yllättäen ollut hyvä, minun olisi pitänyt keskustella hänen kanssaan. 

Vierailija
70/84 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen hakee egon pönkitystä haastamalla riitaa, sitten valuu kyyneleet kun mies olikin parempi riitelemää. Tämän takia parisuhteet ei toimi. Naiset pilaa kaiken.

Mikä vtun parempi riitelemään? Riidellessä riidellään asioista, ei mennä henkilökohtaisuuksiin. Se on nimenomaan huonoa riitelyä!

Vierailija
71/84 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alkuvuosina mies ehdotti aina pienimmänkin riidan yhteydessä eroa. Tämä oli mulle tosi raastavaa ja vei luottamusta mieheen ja suhteeseen. 

Ääni kellossa kuitenkin muuttui, kun aloin olla tähän riitelytapaan niin väsynyt, että aloin aina tällaisessa tilanteessa rauhallisesti valmistella eroa. En tapellut, en huutanut tai itkenyt vaan pysyin käytännön asioissa siinä miten miehen haluama ero laitetaan alulle ja miten edetään.

Nyt sitten mies itki ja rukoili että ei halua erota. Jossain kohtaa eropuheita oli ollut niin paljon että aloin itse olla se joka aina otti eron esiin. Tästä en ole ylpeä, koska tämä satutti miestä ihan hirveästi.

Lopulta sovittiin että nyt hemmetti saa riittää tämä hölmöily ja draama. Haluamme olla yhdessä joten tästä lähin eroa ehdotetaan vasta jos halu olla yhdessä on oikeasti täysin poissa. Ei ole tullut enää eropuheita kummaltakaan ja vuosikymmenien jälkeen myös riidan aiheet on hioutuneet pois. 

Vierailija
72/84 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EX-mieheni oli juuri tällainen. Jos syntyi jokin riitatilanne, ihan mistä nyt riitaa ja erimielisyyksiä parisuhteessa voi tulla, niin hän keskittyi vain asian eskaloittamiseen, eli lisäsi vain kierroksia ilman, että edes käsitteli koko riitaa tai mistä se edes alkoi tai mikä oli aihe, kun minä pysyin asiassa, hän keksi jotain vaikkapa vuosien takaa, mitkä ei mitenkään liittynyt tähän riitaan tai edes olleet mitenkään verrattavissa ja kun hän huomasi, että yritin selvittää tilannetta omalta osaltani tai perustella näkemystäni alkoi hän lopulta puuttua minun henkilökohtaisuuksiin. Mies sai lähteä ja samaa suosittelen sinullekin. Mikäli miehellä on tällainen arvomaailma, on täysin turhaa tuhlata energiaa tällaisen kanssa selviämiseen, elämä on liian lyhyt taistella kaasuvalottajan kansaa. 

Onkohan meillä sama ex? Oli aivan kamalaa hänen kanssaan edes yrittää tehdä

Hui kamala, kai olet päässyt tuosta eroon?Aika vaarallista jos mitätöi toisen, koska silloin voi alkaa väkivalta. 

Vierailija
73/84 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut sietämään mokomaa?

Ei muuta kysyttävää. Sanoisin erosta puhumista pikemminkin lupaukseksi kuin uhkaukseksi. Ilo olisi sinun puolellasi, kun eron jälkeen saisit odotella mukavampaa kumppania.

Vierailija
74/84 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisen logiikalla haluat riidellä kun se kuulemma tekee suhteelle hyvää.

Vierailija
75/84 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran ex, jonka mielestä riitely kuuluu parisuhteeseen. Ilmaa pitää kuulemma puhdistaa. Aikani kinasteluja kuuntelin kunnes kerran avasin suuni. Jo alkoi terapia juttuja höpöttää niin laitoin menemään. Asioista voi riitelemättäkin sopia.

Vierailija
76/84 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan meillä sama ex? Oli aivan kamalaa hänen kanssaan edes yrittää tehdä

Narsistit ja muut vastaavat luonnevikaiset toimivat kaikki saman oppikirjan mukaan. Valitettavasti he eivät ole ainoastaan yksi henkilö vaan heitä on ihan liikaa.

Oleellisin kysymys on, missä on ap:n rajat, omanarvontunto, omat tarpeet ja riman korkeus. Olen itse valinnut sen tien, että lähdin korjaamaaan näitä, mies saa rääkätä uutta uhria, minun elämäni on arvokkaampi ja jopa yksinkin on parempi.

Vierailija
77/84 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee näitä juttuja, niin miettii, mitä iloa miehistä edes on.

Vierailija
78/84 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies raivostuu ja alkaa sanoa mitä sylki suuhun tuo, hän todistaa todellisen luonteensa. Hän ei ole mies vaan mieslapsi (epävarma, pelokas pikkupoika).

Jos nainen ei halua olla parisuhteessa "äiti" niin hänen kannattaa pistää se mieslapsi päivähoitoon (lue: toisen naisen hyysättäväksi) niin nopeasti kuin mahdollista. Jos mieslapsi uhkailee erolla, niin sehän haluaa vain saada paremman hoitajan. 

Vierailija
79/84 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies raivostuu ja alkaa sanoa mitä sylki suuhun tuo, hän todistaa todellisen luonteensa. Hän ei ole mies vaan mieslapsi (epävarma, pelokas pikkupoika).

Jos nainen ei halua olla parisuhteessa "äiti" niin hänen kannattaa pistää se mieslapsi päivähoitoon (lue: toisen naisen hyysättäväksi) niin nopeasti kuin mahdollista. Jos mieslapsi uhkailee erolla, niin sehän haluaa vain saada paremman hoitajan. 

Kyllä. Ja kiukutella turvallisesti äidille, joka ei hylkää. Ei jatkoon mieslapset.

Vierailija
80/84 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet suhteessa tuollaisen hullun kanssa? Toivottavasti teillä ei ole lapsia.

Ja lapset jotka perii nuo geenit sekä oppii miehen tavat. Mies tahallaan tekee tuota, on passiivisaggressiivinen, syyttää riitaa kun käyttää julmaa keinoaan yrittäessään hallita sinua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän