Miehen julma ja ilkeä tapa riidellä
Todellakin riitely on taitolaji.
Olen pitkään ollut kyllästynyt miehen tapaan riidellä, hänen suusta pääsee täysin julmia kommentteja minusta mielenterveydestäni sun muuta. Heti uhkailee erolla ja erilleen muuttamisella tai toisilla naisilla.
Sen jälkeen on taas normaali seuraavana päivänä. Minua nämä sanat satuttavat pitkään.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ennen noita räjähdyksiä tapahtuu?
Itse oon mies joka ei pidä riitelystä. En ole sanavalmis ja en osaa puolustaa itseäni valheellisilta syytöksiltä, vaan tarvin aikaa pohtia.
Eksä hakemalla haki riitaa ja tuli aina niin kauan iholle, että lopulta räjähdin. Ja siinä tilassa sanoin sit ihan kaiken mitä sylki suuhtun toi. Sitten tuli syytöksiä pitkävihaisuudesta ja huonoista riitelytaidoista tms, kun lähdin jonnekin pois rauhoittumaan.
Voin kertoa, että elämä helpottui todella paljon, kun löysin nykyisen, jonka kanssa olemme 100% samanlaisia toisen huomiomisessa. Kunnioitamme toisia ja keskustelemme kaikesta avoimesti. Emme riitele käytännössä koskaan ja kipukohdat tuodaan heti esiin, että ne voidaan keskustella läpi.
OLET ALOITUKSEN TEKIJÄ ETKÄ ALOITUKSEEN KOMMENTOIVA OSAPUOLI !!!!
Vierailija kirjoitti:
EX-mieheni oli juuri tällainen. Jos syntyi jokin riitatilanne, ihan mistä nyt riitaa ja erimielisyyksiä parisuhteessa voi tulla, niin hän keskittyi vain asian eskaloittamiseen, eli lisäsi vain kierroksia ilman, että edes käsitteli koko riitaa tai mistä se edes alkoi tai mikä oli aihe, kun minä pysyin asiassa, hän keksi jotain vaikkapa vuosien takaa, mitkä ei mitenkään liittynyt tähän riitaan tai edes olleet mitenkään verrattavissa ja kun hän huomasi, että yritin selvittää tilannetta omalta osaltani tai perustella näkemystäni alkoi hän lopulta puuttua minun henkilökohtaisuuksiin. Mies sai lähteä ja samaa suosittelen sinullekin. Mikäli miehellä on tällainen arvomaailma, on täysin turhaa tuhlata energiaa tällaisen kanssa selviämiseen, elämä on liian lyhyt taistella kaasuvalottajan kansaa.
Hehe, tuollaista kliseepaskaa tulee kun nainen lukee tarpeeksi heille suunnattuja self help -opuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vain alat pakkaamaan tavaroitasi ja etsimään uutta asuntoa, ja jos mies ihmettelee, niin sanot että mieshän on puhunut erosta ja häivyt. Mies voi rauhassa viettää aikaa muiden naisten kanssa ja pääsee eroon mielisairaasta akasta.
Sitten aloitat uuden ajan elämässä, missä keräät ympärille sinua arvostavia ihmisiä pelkästään. Tsemppiä, ansaitset paljon parempaa.Erikoista tai onko peräti syntymävika se, että kaasuvalottamista esiintyy enempi miehillä kuin naisilla tai että mies on jo syntyjään huono häviäjä. Reppanoita liian moni, saisivat suurin osa perustaa homopareja ja lopettaa naisiin sekaantuminen kokonaan.
Tulihan se homottelu sieltä maaseudulta! No, ehkä se nykyaika saapuu joskus sinnekin ja tajuatte että homottelu ei ole kuitti.
Se loppuu kun jätät sen sian! Näytä sialle sian paikka ja kohtele niinkuin sikaa kohdellaan.
Vierailija kirjoitti:
Se loppuu kun jätät sen sian! Näytä sialle sian paikka ja kohtele niinkuin sikaa kohdellaan.
Ja myös lehmälle oma paikkansa.
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
Riitelykin on taitolaji.
2 välttelevän kiintymysmallin
omaavaa suomalaista riitelee
ilmeisen ennakoitavalla tavalla.
Parasta olisi ehkä lähteä ja etsiä mies joka oikeasti jakaa aina itsensä ja elämänsä kanssasi ja jonka kanssa teet vastavuoroisesti samoin.
yllätä se ja eroa, sitten alkaa uikutus etten haluaisi erota..näitä mieslapsia näyttää riittävän, mutta siis ne riidat eivät tule paranemaan, päin vastoin, kohta lentää tavarat, sitten huudetaan sentin päässä naamasta etc. Eli pelasta mielenterveytesi ja lähde, ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Hän vielä itse kertoo, että vihaisena sanoo asioita mitä ei tarkoita, kun olen tästä yrittänyt kertoa, että sanat jäävät sattumaan pitkäksi aikaa ja vievät perusluottamusta pois häneen.
T. Ap
Kuule, tuolla se vain yrittää oikeuttaa sitä henkistä väkivaltaa. Mitähän jos hän vain yrittäisi pitää turpansa kiinni vihaisena jos kerran tietää että sieltä tulee pskaa.
Ei tule toimimaan, lähde.
Vierailija kirjoitti:
Parasta olisi ehkä lähteä ja etsiä mies joka oikeasti jakaa aina itsensä ja elämänsä kanssasi ja jonka kanssa teet vastavuoroisesti samoin.
Mistäs rupsahtanut uuden miehen löytäis?
Eikö teillä yksinäisillä naisilla todellakaan ole aurinkoisena sunnuntaipäivänä mitään muuta tekemistä kun kirjoittaa aina näitä paskoja provoja pastalle?
Mistä lähtien yksinäiset akat on riidelleet kollikissansa kanssa?🤣
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
#sunnuntaipaskaa
Taisi osua ja uposta sinuun, hyvä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EX-mieheni oli juuri tällainen. Jos syntyi jokin riitatilanne, ihan mistä nyt riitaa ja erimielisyyksiä parisuhteessa voi tulla, niin hän keskittyi vain asian eskaloittamiseen, eli lisäsi vain kierroksia ilman, että edes käsitteli koko riitaa tai mistä se edes alkoi tai mikä oli aihe, kun minä pysyin asiassa, hän keksi jotain vaikkapa vuosien takaa, mitkä ei mitenkään liittynyt tähän riitaan tai edes olleet mitenkään verrattavissa ja kun hän huomasi, että yritin selvittää tilannetta omalta osaltani tai perustella näkemystäni alkoi hän lopulta puuttua minun henkilökohtaisuuksiin. Mies sai lähteä ja samaa suosittelen sinullekin. Mikäli miehellä on tällainen arvomaailma, on täysin turhaa tuhlata energiaa tällaisen kanssa selviämiseen, elämä on liian lyhyt taistella kaasuvalottajan kansaa.
Hehe, tuollaista kliseepaskaa tulee kun nainen lukee tarpeeksi heille suunnattuja
Heheee, tuollaiseksi tulee mies jolla on sekä korvien että jalkojen välissä katkarapu ja tietää sen itsekin !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vain alat pakkaamaan tavaroitasi ja etsimään uutta asuntoa, ja jos mies ihmettelee, niin sanot että mieshän on puhunut erosta ja häivyt. Mies voi rauhassa viettää aikaa muiden naisten kanssa ja pääsee eroon mielisairaasta akasta.
Sitten aloitat uuden ajan elämässä, missä keräät ympärille sinua arvostavia ihmisiä pelkästään. Tsemppiä, ansaitset paljon parempaa.Erikoista tai onko peräti syntymävika se, että kaasuvalottamista esiintyy enempi miehillä kuin naisilla tai että mies on jo syntyjään huono häviäjä. Reppanoita liian moni, saisivat suurin osa perustaa homopareja ja lopettaa naisiin sekaantuminen kokonaan.
Tulihan se homottelu sieltä maaseudulta! No, ehkä se nykyaika saapuu joskus sinnekin ja tajuatte että homottelu ei ole kuitti.
Nou, kommentti tuli Suomen suurimmasta kaupungista, hah !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja myös lehmälle oma paikkansa.
Lehmät ovat siistimpiä kuin siat, lehmät eivät sentään ryve omassa paskassaan, toista on sikojen laita.
Voimaantuva mies. Käyttäytyy kuin nainen.
Mä tapailin tuollaista miestä. Aivan käsittämätön shaibaa suolsi, kun oli paha mieli. Jo muutamia vuosia sitten pistin välit poikki ja vieläkin välillä kyselee, miksi en halua olla kontaktissa. Harmittaa, että pari vuotta tuhlasin tuollaiseen idioottiin. Sekin taisi tapahtua lähinnä siksi, että säälin idioottia.
Jätä se sika!