Tapasin ihanan koulutetun komean miehen
Tunsin mieletöntä himoa häntä kohtaan ja olin valmis petipuuhiin. Mieskin oli kiinnostunut. Menimme hänen kotiinsa ja mies aloitti jaarittelemisen vihervasemmiston mädännäisyydestä, naisten ja miesten eri tasoista, maanpuolustuksesta ja kukkahattutädeistä. Jaarittelua jatkui tuntikausia ja lopulta kiitin ja lähdin. Pokasin myöhemmin viikolla duunarin baarista joka tajusi missä mennään ja hoiti hommansa ilman turhaa puhetta. 😘
Kommentit (12)
Joskus miesten puhumattomuus on vain toivottavaa.
Se mies ei osannu simple as that. Sun olisi pitänyt avata miehen housujen vetoketju, ottaa se esille ja...
Vierailija kirjoitti:
Se mies ei osannu simple as that. Sun olisi pitänyt avata miehen housujen vetoketju, ottaa se esille ja...
Mies ei vain tajunnut, että nainen vietellään puhumalla, ei näyttämällä roikkuva lihanpala.
Jos puhuu typeriä, on epäonnistuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei vain tajunnut, että nainen vietellään puhumalla, ei näyttämällä roikkuva lihanpala.
Todella vietteleviä puheita kukkahattutädeistä ja vihervasemmistosta 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella vietteleviä puheita kukkahattutädeistä ja vihervasemmistosta 😅
Mistä vedit nuo esille? Kuka puhui niistä? Jollakin on ylivilkas mielikuvitus. Ja huonot aivot naisia viettelemään.
Mulla oli hieman vastaava tapaus. Epäilen, että mies käytti mt-lääkkeitä joilla erektio ei onnistunut. Oli kaikinpuolin erikoinen joskin komea.
Duunarimiestä minä tapailen. Mies hoiteli haluni heti ja otti hyvin huomioon. Mies ei kauheasti puhele eikä politiikasta ainakaan.
Ilmiannettu