Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat särkyneet unelmasi?

Vierailija
23.03.2025 |

Mitä et voi enää iän, terveydentilan tms. vuoksi saavuttaa

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt nuorena hakea ulkomaisiin firmoihin lentoemännäksi.Yhden maan toteutin, mutta olisi pitänyt jatkaa muihin maihin. 

Aina vaan harmittaa asua täällä Pohjolassa. 

Vierailija
2/28 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma perhe, rakastava aviomies ja pari lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinäinen perhe, isä äiti lapset. Luulin vuosia löytäneeni elämäni rakkauden. Puoliso olikin jokin muu. Oman mielenterveyden takia on pakko erota.

Vierailija
4/28 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen parisuhde jossa riittää rakkautta ja toiseen voi luottaa kuin vuoreen.

Enää en siihen kykene, vaan pelot nousevat uudelleen pintaan aina kun ihastun. No, ne pelot ovat myös kerta toisensa jälkeen toteutuneet, olin tai en niistä toiselle kertonut.

M

Vierailija
5/28 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lampaat. Olen aina halunnut lampaita ja puitteetkin olisi, mutta oma terveys ei valitettavasti kestä lampolahommia.

Vierailija
6/28 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan rakastanut eikä minua ole rakastettu. Aiemmin se ei haitannut, olin tyytyväinen tilanteisiin jolloin vain otin ja häivyin ennenkuin mikä menisi liian vakavaksi. Joko ihan oikeasti silloin halusin sitä tai sitten vain uskottelin itselleni haluavani. Olen aina pystynyt tarvittaessa työntämää tunteet taka-alalle, tai sitten ne kytkeytyvät automaattisesti pois. Olen mennyt naimisiinkin ja koen, että mies on varastanut elämäni parhaimmat vuodet. Meillä ei ole koskaan ollut mitään henkistä yhteyttä. Nyt olen jo yli 50-vuotias ja alkanut elämänvalinnat harmittamaan todella paljon. Miehelleni olen ollut lähinnä palvelija ja mahdollistaja. En sano ettenkö vielä voisi löytää jotain hyvää elämääni, mutta luottamukseni ihmisiin on 0%, joten vaikeaksi varmaan menee. Ei ehkä kuitenkaan mahdottomaksi...?

Vierailija
7/28 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatiton, Persuton Suomi.

Vierailija
8/28 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan rakastanut eikä minua ole rakastettu. Aiemmin se ei haitannut, olin tyytyväinen tilanteisiin jolloin vain otin ja häivyin ennenkuin mikä menisi liian vakavaksi. Joko ihan oikeasti silloin halusin sitä tai sitten vain uskottelin itselleni haluavani. Olen aina pystynyt tarvittaessa työntämää tunteet taka-alalle, tai sitten ne kytkeytyvät automaattisesti pois. Olen mennyt naimisiinkin ja koen, että mies on varastanut elämäni parhaimmat vuodet. Meillä ei ole koskaan ollut mitään henkistä yhteyttä. Nyt olen jo yli 50-vuotias ja alkanut elämänvalinnat harmittamaan todella paljon. Miehelleni olen ollut lähinnä palvelija ja mahdollistaja. En sano ettenkö vielä voisi löytää jotain hyvää elämääni, mutta luottamukseni ihmisiin on 0%, joten vaikeaksi varmaan menee. Ei ehkä kuitenkaan mahdottomaksi...?

Luin tekstini uudelleen. Minulla on maailman parhaat lapset, heitä rakastan yli kaiken. Eli jotain hyvääkin olen elämässäni saanut aikaan.

Vierailija
9/28 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat ja ystävä olisi ollut kiva olla.

Vierailija
10/28 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole sellaisia. Apua, ehkä täydelliset hampaat ja se, että rakas koirani olisi elänyt ainakin 15-vuotiaaksi.

Vierailija
11/28 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää lastenlapsia. Nykyisen taloudellisen tilanteen vuoksi niitä ei tule lisää.

Moottoripyöräreissu rakastetun kanssa halki Euroopan. 

Vierailija
12/28 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvallinen parisuhde jossa riittää rakkautta ja toiseen voi luottaa kuin vuoreen.

Enää en siihen kykene, vaan pelot nousevat uudelleen pintaan aina kun ihastun. No, ne pelot ovat myös kerta toisensa jälkeen toteutuneet, olin tai en niistä toiselle kertonut.

M

Sama täällä.

Vierailija
13/28 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt potentiaaliani opiskellessani ja työelämässä - toki perustutkinto. En halua identifioitua palsta-poikiin, mutta perheettömyys ja parisuhteettomuus on suuri murheen aihe.

Vierailija
14/28 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali terve ulkonäkö.

Elämänkumppani.

Perhe. 

Terveys.

Vierailija
15/28 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatiton, Persuton Suomi.

Psykopaastit haukkuvat Persuja.Ne on kansa valinnut ! Hyväksy se. 

Vierailija
16/28 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Halusin tyttären.

2. Halusin koulutusta vastaavan työpaikan ja elää palkallani.

3. Halusin ajaa autoa.

4. Halusin asua itse valitsemallani paikkakunnalla.

Vierailija
17/28 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe jäi saamatta ja eipä tule lapsenlapsiakaan, ajokorttikin olisi kannattanut hankkia nuorenpana. Nyt olen vanha ja yksinäinen.

Vierailija
18/28 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi kerran kokea seksin kunnolla. Vaatisi kuitenkin elinsiirron . 

Vierailija
19/28 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
20/28 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollinen,aidosti ja oikeasti rakastava aviomies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän