Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailuun kannattaa suhtautua kuin kokeilisi uutta harrastusta :)

Vierailija
23.03.2025 |

Monellahan on kovat paineet deittaillessa, että heti ensitapaamisella pitäisi tietää, että mennäänkö naimisiin vai eikö tavata enää ikinä. Jos ottaa sellaisen asenteen, että tutustuu rauhassa uuteen ihmiseen, se helpottaa deittailua.

Jos vaikka leikitään, että sä muutat uuteen kaupunkiin ja sä päätät hankkia jäsenyyden jollekin kuntosalille. Sä käyt ensin tutustumiskäynnillä uudella salilla. Sitten jos se vaikuttaa kivalta, niin sä ostat kuukauden tutustumisjäsenyyden. Jos edelleen pidät siitä ja olet tyytyväinen, niin sitten ostat toistaiseksi voimassa olevan jäsenyyden. Toisaalta, Jos sen tutustumiskuukauden jälkeen olet sitä mieltä, ettei se sali ole tarpeeksi hyvä, niin menet testaamaan toista kuntosalia. Samaa kaavaa voi noudattaa parinvallinnassa. Eikö olekin nerokkaasti ajateltu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/6 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mä ja mä Irie-päissään päätettiin, että sä et määrää mua ja meitä.

Vierailija
4/6 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minä ajattelin, kun aikoinaan hetken kokeilin nettideittailua. Joskus juotiin kohteliaisuudesta pikaiset kahvit ja toivotettiin toisillemme onnea kumppanin etsintään. Joidenkin kanssa oli muutamat treffit, ennen kuin lähdettiin eri suuntiin. Sitten löytyi kumppani, jonka kanssa oltiin yhdessä melko pitkään.

Eli aloittaja on ainakin minun kohdallani oikeassa tuossa havainnossaan.

Vierailija
5/6 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailu on tyhjänpäiväinen harrastus, johon jotkut jumittaa vuosikausiksi. Kannattaa ennemmin esim. pilkkiä näin kauniina kevätpäivänä ja ottaa puoliso jostain ohitse lenkkeilevästä. Rantapenkalla voi jo laittaa perheen alulle.

Vierailija
6/6 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntopyörän polkemisessa hyvää on se ettei ne soittele perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi