Alusvaatteissa salilla treenaava nainen: miten paljon tulokset paranee prosenteissa verrattuna vaatteet päällä treenaamiseen?
Aika paljon näkee nykyisin sporttiliivit ja shortseiksi kutsutut alushousut päällä treenaavia, vaikka salilla lämpötila olisi 20-21 astetta, eikä aurinko paahda ikkunoista sisään. Pakko siinä varmaan on joku looginen syy olla? 🤔
Kommentit (60)
Kuntosalit pitäisi olla turvallisia tiloja myös miehille, mutta ei.. miettikää minkälainen huuto siitä syntyisi, jos naisia köskettäiaiin pukeutumaan kuten aikuiset eikä huorot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes puolet treenaa sukkasillaan ilman kenkiä. Mikä trendi tämä on?
Ei ole varaa ostaa salikenkiä. Ihmisillä on rahat tiukilla. Ja eihän ne kengät mitään lihaksia kasvata.
Ei niiden salikenkien tarvi maksaa satoja euroja. Itse ostin Prismasta alle kolmellakympillä salikengät. Kolme vuotta olleet jo käytössä ja hyvin on niillä pärjännyt.
Voiko turhempaa porukkaa olla kuin salilla kävijät. Menisitte teki töihin.
Vierailija kirjoitti:
Nuorista naisista osa treenaa topissa ja shortseissa. Oisko jonkinlaista huomionhakua
Minä treenaan shortseissa ja topissa koska kunnolla treenatessa tulee pirun kuuma. Harmi että rintaliivit on pakko olla nänniepätasa-arvon nimissä. Täysin turha ja kallis, hikeä keräävä vaatekappale a-kupille.
Pitkät housut ja paidat, paksut hulmuavat kankaat pahentaa asiaa, hiki vaan valuu ihoa pitkin siellä alla. Kainaloiden hikiläikät myös nolottaa ja deodorantti hankautuu kiinni kankaaseen.
Parasta on ohuesta merinosta valmistetut shortsit ja toppi. Hiki haihtuu heti, ilma kulkee ja vaatteet eivät kinnaa tiellä liikkeissä. Shortsimalliksi olen valinnut "women's wide", leveä leikkaus ettei kukaan luule että haluan esitellä takamusta. Tykkään treenata rauhassa kun olen hieman ujo.
Näin vaihdevuosi-ikäisenä mulla on aina kuuma
Vois kehittää sellaisen nudistisalin. Kai se miehillekin olisi mukavampi ihan munasillaan pylläillä, kuten kotonakin.
Vierailija kirjoitti:
Voiko turhempaa porukkaa olla kuin salilla kävijät. Menisitte teki töihin.
Mikä möhömaha siellä kateellisena huutelee? :D
Yleensä salilla säännöllisesti käyvät on nimenomaan niitä kunnon kansalaisia, pitävät huolen itsestään ja yhteiskunnasta.
Minä käyn töissä kriittisellä alalla ja kolmesti viikossa salilla. En kulu resursseja sitten elintapasairauksien hoitoon ja jaksan kantaa teitä laardikasoja paareilla kun saatte slaakin 😇
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalit pitäisi olla turvallisia tiloja myös miehille, mutta ei.. miettikää minkälainen huuto siitä syntyisi, jos naisia köskettäiaiin pukeutumaan kuten aikuiset eikä huorot.
On saleja joissa ei käy naisia ja saleja joissa ei käy miehiä (yleensä pääsy kielletty). Valitse oma sijaintisi sen mukaan mistä pidät.
Minulle on ihan sama mitä porukalla on päällä, kunhan sukuelin on peitetty, se riittää
Puhelimet voisi kyllä salilta vaikka kieltää. Ahdistavaa kun joku tulee taakse seisoskelemaan ja ei voi tietää kuvaako muita treenaajia
Nämä someaddiktit myös varaa treenipaikkoja aivan turhaan, usein ehdin tehdä koko 45min treenin kun joku teini vain istuu näpräämässä puhelinta ja kuvaamassa itseään painonnostopaikalla. Säälittävä meininki
Olen nainen, en halua nähdä ketään vierasta ihmistä puolialasti julkisella paikalla. Nämä Alusvaatteissa kekkaloivat naiset on yhtä kuvottavia kuin itsensäpaljastajamiehet. Ällöttää nähdä jonkun tuntemattoman nännit ja häpy vastentahtoisesti. Ja ei, aina ei ehdi katsoa muualle.
Se näyttää hyvältä. Varsinkin jos kantaja näyttää hyvältä. Joten tottakai saa tehdä niin jos haluaa.
Vai pitäisikö sulta kysyä lupa? Mee kotisalille kattelemaan. Jos katse ei pysy kurissa julkisilla paikoilla.
Näin pari tämmöstä naista mun salilla. Kun treenasin niitten lähellä kerran niin tajusin niitten olevan mielisairaita tai jotenkin häiriintyneitä. Tuollainen pukeutuminen johtuu matalasta itsetunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä virkaa niillä kengillä on? Joogasalillakin ollaan ilman kenkiä.
Ettei liukastu ja murskaannu painon alle
Kotisali on paras sali. Jos ei jaksa muita ihmisiä, olivatpa he rupattelevia eläkeläisiä, neuvovia miehiä tai alastomia nuoria naisia, treenaa kotona. Parhaat tulokset tulee kotitreenistä monelle muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin esim antiikin kreikassa oli kellään lenkkareita
Vierailija kirjoitti:
Jos tavoitteena on saada paljon komeita miehiä, niin tulokset käyvät paremmin toteen kun paikat pilkottavat vaatteiden lävitse.
Tämän antaa myös sellaista kohteliasta vinkkiä "hei täällä voisi olla vähän tarjolla jos olet sopiva".
Samankaltaiset löytäkööt toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä virkaa niillä kengillä on? Joogasalillakin ollaan ilman kenkiä.
Ettei liukastu ja murskaannu painon alle
Kyllä isoilla painoilla treenatessa kannattaa olla kengät jalassa. Järki käteen. Tai jalkoihin!
En ymmärrä miksi jotkut naiset treenaavat urheiluliiveissä. Pitäisiköhän mennä takaisin tarhaan opettelemaan sitä pukeutumista? Ensiksi alusvaatteet sitten paita ja housut päälle.
Onneks. Mun emäntä ei ole ikinä käyny salila. T. Feministi.