Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
22.03.2025 |

Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus. 

Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla. 

Kommentit (2809)

Vierailija
1281/2809 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vika on enimmäkseen naisissa itsessään... Tykätään kyllä ja helppo päästä keskustelemaan ja helppo saada todella paljon kehuja ja ylistystä kuinka just tuota mä haluan jne. Mut kun itse lopettaa keskustelun niin ei missään vaiheessa kuulu minkäänlaista kaipuuta jatkaa... Teen tämän kokeilun usein ja kaksi päivää hiljaisuutta on merkki siitä ettei se hyvä yhteys kuitenkaan kiinnosta pätkääkään... Heti sitten estoon. Myös vaikka keskustelu siirtynyt jo wa asti esim. M40v

Vierailija
1282/2809 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ESITTÄÄ kiinnostunutta????? Eiköhän tämä kerro kaiken.

no tietenkään sitä ei sanota hölmö

mutta voithan sinä tietysti elää siinä illuusiossa että niitä miehiä noin yleisesti kiinnostaa ihan helvetin paljon kuulla jotain sun tylsiä jokapäiväisiä tarinoitas

Tuntuu, että miehet eivät oikeasti edes PIDÄ meistä naisista. Pistää kyllä hiljaiseksi. Onneksi suhteessa ei ole pakko kenenkään olla.

oma mutu on ettei ihmiset noin yleisesti pidä toisistansa. näkeehän sen vaikka tällä palstalla, kun voi sanoa mitä huvittaa, minkälaista se ulosanti toisia ihmisiä kohtaan on

Tämän palstan anti ei näytä täsmäävän siihen mitä koen ns. oikeassa elämässä. Täällä on meno paljon negatiivisempaa. En haluaisi että kukaan rakentaa maailmankuvansa sen perusteella mitä täällä lukee.

niin, oikeassa elämässä ihmisillä on jonkinlaisia rajotteita siihen mitä on soveliasta sanoa. täällä voi sanoa ihan mitä oikeasti ajattelee ilman että saa mitään kusipään tms mainetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/2809 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ESITTÄÄ kiinnostunutta????? Eiköhän tämä kerro kaiken.

no tietenkään sitä ei sanota hölmö

mutta voithan sinä tietysti elää siinä illuusiossa että niitä miehiä noin yleisesti kiinnostaa ihan helvetin paljon kuulla jotain sun tylsiä jokapäiväisiä tarinoitas

Tuntuu, että miehet eivät oikeasti edes PIDÄ meistä naisista. Pistää kyllä hiljaiseksi. Onneksi suhteessa ei ole pakko kenenkään olla.

oma mutu on ettei ihmiset noin yleisesti pidä toisistansa. näkeehän sen vaikka tällä palstalla, kun voi sanoa mitä huvittaa, minkälaista se ulosanti toisia ihmisiä kohtaan on

Tämän palstan anti ei näytä täsmäävän siihen mitä koen ns. oikeas

Juuri näin. En tunne yhtään inceliä tai edes vähän sinnepäin ajattelevaa miestä. Kaikki lähipiirissäni ovat pitkässä parisuhteessa, ainoastaan työpaikalla on muutama, ketkä ovat eronneet. Ei todellakaan tämä palsta korreloi ainakaan minun oikeaa elämää.

Vierailija
1284/2809 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku irtopllua pitäisi saada aina halutessani ovista ja ikkunoista ja niin työlästä kun joudun larppaamaan, lässyttämään ja miellyttämään hyväksikäytettäviä kertaruikkipatjoja YHYY.

missä oon ees etäisesti mitään tämmöistä sanonut. pitemminkin sanoisin että se seksikin menee miehen puolelta (palkattomasta) työstä, jos siis yhtään piittaa kumppanistaan. naiset ylensä vaan levittävät jalkansa ja mies saa tehdä kaiken 

Kyllä se kaikki zonta vaan alati huokuu sinusta esiin, puhumattakin... Paljonko (palkkaa) naisen pitäisi saada tuosta? Tilastollistodellisesti naiset tekevät suurimman osan palkattomasta ja alipalkatusta työstä, mutta kuningas miesvauva jälleen itkee katkerimmin ja suurimpaan ääneen kilpaa uhriutuen. eikä muuten kuunaan itse osaa/suostu asettumaan kenenkään muun asemaan.

Vierailija
1285/2809 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vika on enimmäkseen naisissa itsessään... Tykätään kyllä ja helppo päästä keskustelemaan ja helppo saada todella paljon kehuja ja ylistystä kuinka just tuota mä haluan jne. Mut kun itse lopettaa keskustelun niin ei missään vaiheessa kuulu minkäänlaista kaipuuta jatkaa... Teen tämän kokeilun usein ja kaksi päivää hiljaisuutta on merkki siitä ettei se hyvä yhteys kuitenkaan kiinnosta pätkääkään... Heti sitten estoon. Myös vaikka keskustelu siirtynyt jo wa asti esim. M40v

Tuossa on vain se ongelma että osa naisista on sellaisia että he ovat arkoja. He myös saattavat tehdä omia "kokeitaan", kuten se että eivät jatka keskustelua ja miettivät että jos miestä oikeasti kiinnostaa niin hän jaksaa alussa pitää keskustelua yllä. Jos molemmat testailevat toisiaan yhtä aikaa, molemmat voivat päätyä siihen tulokseen että toista ei kiinnostanut kun ei jatkanut keskustelua. Parempi olisi, jos kumpikaan ei pelaisi pelejä.

Vierailija
1286/2809 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tosiaan valheellisen helppoa ajatella, että omat ongelmat johtuvat aina muista. 

Vierailija
1287/2809 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku irtopllua pitäisi saada aina halutessani ovista ja ikkunoista ja niin työlästä kun joudun larppaamaan, lässyttämään ja miellyttämään hyväksikäytettäviä kertaruikkipatjoja YHYY.

missä oon ees etäisesti mitään tämmöistä sanonut. pitemminkin sanoisin että se seksikin menee miehen puolelta (palkattomasta) työstä, jos siis yhtään piittaa kumppanistaan. naiset ylensä vaan levittävät jalkansa ja mies saa tehdä kaiken 

Kyllä se kaikki zonta vaan alati huokuu sinusta esiin, puhumattakin... Paljonko (palkkaa) naisen pitäisi saada tuosta? Tilastollistodellisesti naiset tekevät suurimman osan palkattomasta ja alipalkatusta työstä, mutta kuningas miesvauva jälleen itkee katkerimmin ja suurimpaan ääneen kilpaa uhriutuen. eikä muuten kuunaan itse osaa/suostu asettumaan kenenkään muun asemaan.

yhyy :( paha mieli kun mies ei yritäkkään vaan mielistellä mua vaan sanoo oikeasti mitä asioista ajattelee

ja joo, naisille tuosta samasta suoritteesta tosiaan maksetaan. siis miesten seksuaalisesta miellyttämisestä

Vierailija
1288/2809 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä lopetat keskustelun? Miten vajaa sinäkin olet oikein päästäsi? Että sä lopetat keskustelun ja toisen pitäisi alkaa mankua sua takaisin. Voi luoja miten itsekeskeistä ja lapsellista.

Vierailija
1289/2809 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä lopetat keskustelun? Miten vajaa sinäkin olet oikein päästäsi? Että sä lopetat keskustelun ja toisen pitäisi alkaa mankua sua takaisin. Voi luoja miten itsekeskeistä ja lapsellista.

eikö tasapainoisessa suhteessa vuorovaikutteellisuus, aloitteellisuus jne. menis molempiin suuntiin t eri

Vierailija
1290/2809 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tykätään kyllä ja helppo päästä keskustelemaan ja helppo saada todella paljon kehuja ja ylistystä kuinka just tuota mä haluan jne. Mut kun itse lopettaa keskustelun niin ei missään vaiheessa kuulu minkäänlaista kaipuuta jatkaa... Teen tämän kokeilun usein ja kaksi päivää hiljaisuutta on merkki siitä ettei se hyvä yhteys kuitenkaan kiinnosta pätkääkään... Heti sitten estoon. Myös vaikka keskustelu siirtynyt jo wa asti esim. M40v"'

Sinä siis vähän viestittelet naisten kanssa ja luulet siellä saatuja kehuja suunnilleen parisuhteeksi?

Jotain konkreettista voi olla ilmassa jos on tavattu kasvotusten useita kertoja ja siinä on selvästi molemminpuolista kiinnostusta ja hyvää kemiaa havaittavissa.

Vierailija
1291/2809 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä se kaikki zonta vaan alati huokuu sinusta esiin, puhumattakin... Paljonko (palkkaa) naisen pitäisi saada tuosta? Tilastollistodellisesti naiset tekevät suurimman osan palkattomasta ja alipalkatusta työstä, mutta kuningas miesvauva jälleen itkee katkerimmin ja suurimpaan ääneen kilpaa uhriutuen. eikä muuten kuunaan itse osaa/suostu asettumaan kenenkään muun asemaan."

Kevät on tulossa ja aurinko paistaa yhä enemmän. Kannattaa käydä välillä ulkona nauttimassa siitä ja hengittää syvään.

Vierailija
1292/2809 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä se kaikki zonta vaan alati huokuu sinusta esiin, puhumattakin... Paljonko (palkkaa) naisen pitäisi saada tuosta? Tilastollistodellisesti naiset tekevät suurimman osan palkattomasta ja alipalkatusta työstä, mutta kuningas miesvauva jälleen itkee katkerimmin ja suurimpaan ääneen kilpaa uhriutuen. eikä muuten kuunaan itse osaa/suostu asettumaan kenenkään muun asemaan."

Kevät on tulossa ja aurinko paistaa yhä enemmän. Kannattaa käydä välillä ulkona nauttimassa siitä ja hengittää syvään.

katupölyä kitusiin jee

Vierailija
1293/2809 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikö tasapainoisessa suhteessa vuorovaikutteellisuus, aloitteellisuus jne. menis molempiin suuntiin t eri

Aloituksessa puhutaan Tinderistä eli parisuhteen etsimisestä, ei parisuhteista. 

Vierailija
1294/2809 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei joku tuntemattoman kanssa viestittelu ole mikään tasapainoinen suhde. Se on jonkun mahdollisen tutustumisen aivan ensimmäinen vaihe joka ei tarkoita vielä yhtään mitään suhdetta.

Vierailija
1295/2809 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja se tapahtuu ihan luonnostaan ilman mitään ihmetestailuja. Toisilleen sopiva match pystyy aloittamaan ja ylläpitämään keskustelua molemmat. 

Vierailija
1296/2809 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko aikuisikäni parisuhteessa saman puolison kanssa. Onneksi. En ymmärrä nykyajan deittailumaailmaa yhtään. Jotenkin se kuvautuu minun mielessäni erittäin raadollisena ja ahdistavana. 

Vierailija
1297/2809 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pari juttua. Tosin maksumuurillisia jotka vähän hymyilytti itseä

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010850182.html 

Ja sitten vähän ajan päästä tässä tämä:  :D 

https://www.hs.fi/elama/art-2000010924520.html

Jotenkin ristiriitaista eikö? Että ensin todetaan, että elämässä ei voi kaikkea optimoida ja maksimoida. Mutta sitten taas parisuhteen kyseessä ollessa sitä kannattaakin ehdottomasti tehdä? 

Ja on helppo päätellä kysynnän ja tarjonnan mukaan kummalla sukupuolella nykyisin se mahdollisuus täydellisyyden tavoitteluun on? 

Vierailija
1298/2809 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Uu, vähäks sua harmittaa;) Ja hei, mieheni tulee saamaan myös suikkarin tänään. Sä et saa mitään, koskaan.

tää on muuten huvittava piirre naisissa miten iso osa koko naisen seksuaalisuutta tuntuu olevan tällainen epämääräinen yritys käyttää valtaa eli siis kontrolloida ihmisiä. itsellekin on baareissa esim tanssilavalle joskus tullut jotain naisia hinkkaamaan persettänsä omaa jalkoväliä vasten ilman näennäisesti mitään syytä, ja kohta sieltä on tullut joku mies perästä ja tarinan kuvio onkin selvinnyt eli siis on vaan tarkoitus ollut tehdä tämä toinen mies mustasukkaiseksi

nyt joku ilmeisesti pahotti sinun mieltäsi netin välityksellä ja pyrit sitten kostamaan tämän tällaisia hokemalla. vähän epäilen jaksatko oikeasti sen miehes munaa ruveta edes imemään koska sehän ei ole tämän tarinan kannalta merkityksellistä. mutta kivat m

Mitä halvatun valtaa? Ahaa.. Et ole aiemmin jutellut omillaan toimeentulevan naisen kanssa? No nytpä juttelet! Kuule. En pyydä kahville muita kuin sellaisia joista olen oikeasti kiinnostunut. Enkä tyrkytä. Jos herralle maistuu makean piirakan ohessa toisenlainen piirras,niin miksei ;)

Vierailija
1299/2809 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille, jotka eivät ole ammatinharjoittajia ei makseta seksuaalisuoritteista. Jotkut miehet maksavat = naisten syy yhyy.

Vierailija
1300/2809 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä halvatun valtaa? Ahaa.. Et ole aiemmin jutellut omillaan toimeentulevan naisen kanssa? No nytpä juttelet! Kuule. En pyydä kahville muita kuin sellaisia joista olen oikeasti kiinnostunut. Enkä tyrkytä. Jos herralle maistuu makean piirakan ohessa toisenlainen piirras,niin miksei ;)

Sun pitäisi mennä treffeille sen miehen kanssa, joka osti treffikumppanilleen tuutin ja vihjaili sitten että olisi muunkinlaista tuuttia tarjolla ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän