Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.
Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus.
Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (2809)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta vika on enimmäkseen naisissa itsessään... Tykätään kyllä ja helppo päästä keskustelemaan ja helppo saada todella paljon kehuja ja ylistystä kuinka just tuota mä haluan jne. Mut kun itse lopettaa keskustelun niin ei missään vaiheessa kuulu minkäänlaista kaipuuta jatkaa... Teen tämän kokeilun usein ja kaksi päivää hiljaisuutta on merkki siitä ettei se hyvä yhteys kuitenkaan kiinnosta pätkääkään... Heti sitten estoon. Myös vaikka keskustelu siirtynyt jo wa asti esim. M40v
Miksi sä lopetat keskustelun? Miten vajaa sinäkin olet oikein päästäsi? Että sä lopetat keskustelun ja toisen pitäisi alkaa mankua sua takaisin. Voi luoja miten itsekeskeistä ja lapsellista.
eikö tasapainoisessa suhteessa vuorovaikutteellisuus, aloitteellisuus jne. meni
Aloituksessa puhutaan Tinderistä eli parisuhteen etsimisestä, ei parisuhteista.
onko se hyvä lähtökohta sitten tasavertoiselle suhteelle, että miehen täytyy tehdä kaikki työ eikä naiselta odoteta mitään aloitteellisuutta
Vierailija kirjoitti:
Naisille, jotka eivät ole ammatinharjoittajia ei makseta seksuaalisuoritteista. Jotkut miehet maksavat = naisten syy yhyy.
missä tällaista on sanottu.
pitemminkin vaan naisilla on se luksus, ettei heidän tarvitse mieshuo rista maksaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta vika on enimmäkseen naisissa itsessään... Tykätään kyllä ja helppo päästä keskustelemaan ja helppo saada todella paljon kehuja ja ylistystä kuinka just tuota mä haluan jne. Mut kun itse lopettaa keskustelun niin ei missään vaiheessa kuulu minkäänlaista kaipuuta jatkaa... Teen tämän kokeilun usein ja kaksi päivää hiljaisuutta on merkki siitä ettei se hyvä yhteys kuitenkaan kiinnosta pätkääkään... Heti sitten estoon. Myös vaikka keskustelu siirtynyt jo wa asti esim. M40v
Se on tosiaan valheellisen helppoa ajatella, että omat ongelmat johtuvat aina muista.
Eivät tietysti. Mutta jos nainen kuitenkin on esim wa aktiivinen lähes vuorokauden ympäri 5 minuutin välein siitä huolimatta että minun aloitteesta se päiviä kestänyt keskustelu loppui kuin seinään,eikä kaikesta huolimatta kuulu mitään päiviin. Sitten kun estää tulee viikkojen päästä toista kautta viestejä olit ihana tavattaisko. Minulla ainakaan sellainen ei ole jatkossa. M40V
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä lopetat keskustelun? Miten vajaa sinäkin olet oikein päästäsi? Että sä lopetat keskustelun ja toisen pitäisi alkaa mankua sua takaisin. Voi luoja miten itsekeskeistä ja lapsellista.
eikö tasapainoisessa suhtee
Lue viesti 1296.
Vierailija kirjoitti:
Tässä pari juttua. Tosin maksumuurillisia jotka vähän hymyilytti itseä
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010850182.html
Ja sitten vähän ajan päästä tässä tämä: :D
https://www.hs.fi/elama/art-2000010924520.html
Jotenkin ristiriitaista eikö? Että ensin todetaan, että elämässä ei voi kaikkea optimoida ja maksimoida. Mutta sitten taas parisuhteen kyseessä ollessa sitä kannattaakin ehdottomasti tehdä?
Ja on helppo päätellä kysynnän ja tarjonnan mukaan kummalla sukupuolella nykyisin se mahdollisuus täydellisyyden tavoitteluun on?
Eka linkki siis tämä: https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010850182.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omien havaintojeni mukaan parisuhdetta/seurustelukumppania etsivät miehet osaavat olla ihan yhtä nirsoja (joskus jopa nirsompia) kuin naiset sen suhteen, että kenet kelpuuttavat kumppanikseen
Mutta kun sitä aina sotketaan yhteen kaikki seuranhakijat, etsivätpä nämä sitten satunnaista seksiseuraa tai pysyvää suhdetta ja kaikkea siltä väliltä, niin ei siitä oikein saa vertailukelpoisia tuloksia.
jeps. pohjalla olevat ei kelpaa toisilleen. ja selvästikään ihmiset ei toistensa seurasta itsessään pidä vaan parisuhteesta haetaan jotain ihan muuta, huomaa sen vaikka täällä jossa ulkoiset puitteet ei merkkaa, ei ihmiset muuta tee keskenään kuin tappele.
Olen tällä hetkellä pohjalla oleva nainen. En ole ollut aina pohjalla ja toivoakseni nousen tästä vielä. Jos nyt pariutuisin jonkun amnattiluu
Voi, voi Susannaa.. Niin. Suski ei itse kestä yksineloa ja kuvittelee muidenkin sekoavan yksinäisyydestä. Sua taitaa hirvittää Josen kosto? Kun en suostunutkaan. Hei, mut onnee ^-^
"Mitä halvatun valtaa? Ahaa.. Et ole aiemmin jutellut omillaan toimeentulevan naisen kanssa? No nytpä juttelet! Kuule. En pyydä kahville muita kuin sellaisia joista olen oikeasti kiinnostunut. Enkä tyrkytä. Jos herralle maistuu makean piirakan ohessa toisenlainen piirras,niin miksei ;)"
ai sekö on omillaan toimeentulevan naisen merkki, että kun se vähänkin jostain suuttuu niin menee kiukuspäissään kostoksi imemään lähimmän ukon munaa
Vierailija kirjoitti:
Mitä halvatun valtaa? Ahaa.. Et ole aiemmin jutellut omillaan toimeentulevan naisen kanssa? No nytpä juttelet! Kuule. En pyydä kahville muita kuin sellaisia joista olen oikeasti kiinnostunut. Enkä tyrkytä. Jos herralle maistuu makean piirakan ohessa toisenlainen piirras,niin miksei ;)
Sun pitäisi mennä treffeille sen miehen kanssa, joka osti treffikumppanilleen tuutin ja vihjaili sitten että olisi muunkinlaista tuuttia tarjolla ;)
Naamaraja
Asetu vaihteeksi naisen + naisten asemaan kun kerran empaattisena ja epäitsekkäänä osaat myös sen parhaiten:
Naisen värkille on suurempi kysyntä kuin miehen värkille ja naiselle xxx riskialttiimpaa/epätyydyttävämpää = €€€€.
Kukapa silti estäisi kaikkia normitaviskatkaravunkantotelineitä pyytämään maksua xxx? Tuskinpa kysyntä räjähtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tosiaan valheellisen helppoa ajatella, että omat ongelmat johtuvat aina muista.
Eivät tietysti. Mutta jos nainen kuitenkin on esim wa aktiivinen lähes vuorokauden ympäri 5 minuutin välein siitä huolimatta että minun aloitteesta se päiviä kestänyt keskustelu loppui kuin seinään,eikä kaikesta huolimatta kuul
No kukaan normaali nainen ei ole wa aktiivinen lähes vuorokauden ympäri, etkä ole sinäkään kun kyttäät lähes vuorokauden ympäri toisen wa aktiivisuutta. Ja sitten vielä ihmettelet, kun olet sinkku, voi kiesus..
Vierailija kirjoitti:
Asetu vaihteeksi naisen + naisten asemaan kun kerran empaattisena ja epäitsekkäänä osaat myös sen parhaiten:
Naisen värkille on suurempi kysyntä kuin miehen värkille ja naiselle xxx riskialttiimpaa/epätyydyttävämpää = €€€€.
Kukapa silti estäisi kaikkia normitaviskatkaravunkantotelineitä pyytämään maksua xxx? Tuskinpa kysyntä räjähtää.
oon yrittänyt asettua naisten asemaan mutta en esim ymmärrä mistä tulee tarve kutsua miehiä "katkaravunkantotelineiksi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä pari juttua. Tosin maksumuurillisia jotka vähän hymyilytti itseä
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010850182.html
Ja sitten vähän ajan päästä tässä tämä: :D
https://www.hs.fi/elama/art-2000010924520.html
Jotenkin ristiriitaista eikö? Että ensin todetaan, että elämässä ei voi kaikkea optimoida ja maksimoida. Mutta sitten taas parisuhteen kyseessä ollessa sitä kannattaakin ehdottomasti tehdä?
Ja on helppo päätellä kysynnän ja tarjonnan mukaan kummalla sukupuolella nykyisin se mahdollisuus täydellisyyden tavoitteluun on?
Eka linkki siis tämä: https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010850182.html
Varsinkin miehille on sanottu sinkkumiittien järkkäämisestä (kaverin somea voi pyytää lainaksi) tai sinne Turkkiin lähtemisestä. Sehän yks pykäs Istanbulissa pystyyn perhekeskeisen podcastin jota vetää X:ssä. Siitä jollekin ura? Turkissa on tosiaan slaavinaisia. Tarkista Tinderistä, jos et usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille, jotka eivät ole ammatinharjoittajia ei makseta seksuaalisuoritteista. Jotkut miehet maksavat = naisten syy yhyy.
missä tällaista on sanottu.
pitemminkin vaan naisilla on se luksus, ettei heidän tarvitse mieshuo rista maksaa
Kyllä se kaikki zonta vaan alati huokuu sinusta esiin, puhumattakin... Paljonko (palkkaa) naisen pitäisi saada tuosta? Tilastollistodellisesti naiset tekevät suurimman osan palkattomasta ja alipalkatusta työstä, mutta kuningas miesvauva jälleen itkee katkerimmin ja suurimpaan ääneen kilpaa uhriutuen. eikä muuten kuunaan itse osaa/suostu asettumaan kenenkään muun asemaan.
""yhyy :( paha mieli kun mies ei yritäkkään vaan mielistellä mua vaan sanoo oikeasti mitä asioista ajattelee
ja joo, naisille tuosta samasta suoritteesta tosiaan maksetaan. siis miesten seksuaalisesta miellyttämisestä.""
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon yrittänyt asettua naisten asemaan mutta en esim ymmärrä mistä tulee tarve kutsua miehiä "katkaravunkantotelineiksi"
Ja sama oman elämänsä hallitsija moittii inceleitä naisvihasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutku irtopllua pitäisi saada aina halutessani ovista ja ikkunoista ja niin työlästä kun joudun larppaamaan, lässyttämään ja miellyttämään hyväksikäytettäviä kertaruikkipatjoja YHYY.
missä oon ees etäisesti mitään tämmöistä sanonut. pitemminkin sanoisin että se seksikin menee miehen puolelta (palkattomasta) työstä, jos siis yhtään piittaa kumppanistaan. naiset ylensä vaan levittävät jalkansa ja mies saa tehdä kaiken
Siis täh. Sinä et tykkää naisten kanssa keskustelusta etkä edes seksistä, minkä hiton takia sinä täällä sitten jankutat? Mitä ilmeisimmin sinä olet joko homo- tai aseksuaali, kun kaikki naisen kanssa oleminen on noin työlästä ja vastenmielistä. Kehitä nyt hyvä mies jotain muuta sisältöä elämääsi.
Erittäin hankalaa ja epämiellyttävää tämä, mitä sinä jankkaaja kutsut keskusteluksi. Et huomaa, että kritiikkiä sataa oikealta ja vasemmalta, mutta sinä pidät kiinni näkemyksistäsi. Ovathan ne oikeita, muidenkin puolesta 😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha viitta sopii, kalikka kalahtaa ja koira älähtää kuitenkin? Olen yrittänyt, mutta en ymmärrä. Niinpä niin, korsi kannettu kekoon.
"Erittäin hankalaa ja epämiellyttävää tämä, mitä sinä jankkaaja kutsut keskusteluksi. Et huomaa, että kritiikkiä sataa oikealta ja vasemmalta, mutta sinä pidät kiinni näkemyksistäsi. Ovathan ne oikeita, muidenkin puolesta 😞"
niin, kamalaa kun joku on epämiellyttävä. oon tottunut siihen että kaikki miehet yrittää mua miellyttää. ihan hirveää, iik, tulee kamala olo kun joku ei näin tee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha viitta sopii, kalikka kalahtaa ja koira älähtää kuitenkin? Olen yrittänyt, mutta en ymmärrä. Niinpä niin, korsi kannettu kekoon.
ylipäänsä ihmisten vihamielinen asenne muita kohtaan ilman mitään ilmeistä syytä ihmetyttää
Vierailija kirjoitti:
"Erittäin hankalaa ja epämiellyttävää tämä, mitä sinä jankkaaja kutsut keskusteluksi. Et huomaa, että kritiikkiä sataa oikealta ja vasemmalta, mutta sinä pidät kiinni näkemyksistäsi. Ovathan ne oikeita, muidenkin puolesta 😞"
niin, kamalaa kun joku on epämiellyttävä. oon tottunut siihen että kaikki miehet yrittää mua miellyttää. ihan hirveää, iik, tulee kamala olo kun joku ei näin tee
Älähän nyt sentään laita noin suurta painoarvoa itsellesi ja sanomisillesi. Et sinäkään ole sen merkittävämpi kuin pelkkä anonyymi keskustelija palstalla, joten tuskin sinunkaan mielipiteistäsi kukaan mieltään pahoittaa.
Eri
Ap ehkä tarkoitti sanoa että nainen saa tuhansia tykkäyksiä, joista sitten hypergamioiden valkkaa.