Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
22.03.2025 |

Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus. 

Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla. 

Kommentit (2809)

Vierailija
621/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainut ongelma on, ettei miehillä ole hajuakaan minkälainen on keskitason nainen. Luulevat jonkun perustason sarjanäyttelijän olevan keskitasoa, jonka lisäksi on huipummat instabeibet ja kaikki muut ovat sitten pohjasakkaa, mitä ei naisiksi edes lasketa. Kuva vääristyy, kun naisia katsellaan vain ruuduilta.

Perustason nainen on esim. AMK- tai maisterintutkinnon käynyt keskipalkkainen, joka liikkuu jotensakin säännöllisesti (vaikka 2x viikossa) eikä käytä liikaa päihteitä. Vastaava mies on kuitenkin parisuhdemarkkinoilla rupusakkia ellei ole johtavassa asemassa ja palkka >5 ke.

Mun mies on insinööri. Hän ei ole halunnut tehdä esihenkilötehtäviä, vaikka on niihin pyydetty useaan kertaan. Mun olisi sitten varmaan pitänyt pakottaa mies ottamaan ylennyksen, k

Mun mies on tehnyt reissuhommia 20-30-vuotiaana. Mutta ei hänen silloinkaan ole yksin tarvinnut olla:) Minä olen hänet tavannut 30+ vuotiaana ja hyvin meillä menee. Olemme molemmat aika introverttejä. Ja voin kyllä taata, että komea on mieheni myös:)

Vierailija
622/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan tiedä minkälaista se on, kun ei saa matcheja. Sen kylläkin, kun viesteihin ei vastata sen jälkeen, kun on ilmeisesti tykitetty kaikille tykkäykset. Luulisin olevani keskitason nainen, mutta miesten mielestä olen ilmeisestikin heikompaa tasoa. Ehkä sinulle on vain käynyt samanlainen erehdys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten esimerkki baarista:

Tavallisen näköinen mies juttelee muutaman ihan hyvännäköisen naisen kanssa, ja nämä suhtautuvat ystävällisesti. Tämä ei riitä, vaan ko. miehen on  pakko päästä juttelemaan porukan kaunottaren kanssa, vaikka tämä on kehonkielellään jo osoittanut hyvin selvästi, että ei kiinnosta pätkääkään.

Tässä vaiheessa mies on pilannut mahdollisuutensa myös niiden muiden kanssa.

On ok tavoitella sitä mitä haluaa, mutta turha kitistä sitten ettei sa lmalta tasolta seuraa...

Käytännössä ei toimi noin. Pitää olla melko pöljä tavismies, jos luulee kelpaavansa jollekin eliittinaiselle.

Vierailija
624/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainut ongelma on, ettei miehillä ole hajuakaan minkälainen on keskitason nainen. Luulevat jonkun perustason sarjanäyttelijän olevan keskitasoa, jonka lisäksi on huipummat instabeibet ja kaikki muut ovat sitten pohjasakkaa, mitä ei naisiksi edes lasketa. Kuva vääristyy, kun naisia katsellaan vain ruuduilta.

Perustason nainen on esim. AMK- tai maisterintutkinnon käynyt keskipalkkainen, joka liikkuu jotensakin säännöllisesti (vaikka 2x viikossa) eikä käytä liikaa päihteitä. Vastaava mies on kuitenkin parisuhdemarkkinoilla rupusakkia ellei ole johtavassa asemassa ja palkka >5 ke.

Mun mies on insinööri. Hän ei ole halunnut tehdä esihenkilötehtäviä, vaikka on niihin pyydetty useaan kertaan. Mun olisi sitten v

No olisiko tuossa komeudessa se syy, ettei hän ole yksin?

Vierailija
625/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat useammin sosiaalisesti taitavampia ja ainakin ymmärtävät, että pariutuminen vaatii alleen tutustumisen. Osa miehistä on niin putkiaivoja, että odottavat parisuhteen alkavan suoraan vaan ilman minkäänlaista vuorovaikutusta.

Asiahan on juuri päinvastoin: miehethän ne aloitteet tekevät. Mahtaa olla melko harvassa miehet, joita kohtaan on oltu aloitteellisia useammin kuin he ovat olleen naisia kohtaan.

Eikös teillä ole aloitteelliselle naiselle ihan oma termikin, nimittäin tyrkky.

Vierailija
626/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen näköinen mies juttelee muutaman ihan hyvännäköisen naisen kanssa, ja nämä suhtautuvat ystävällisesti. Tämä ei riitä, vaan ko. miehen on  pakko päästä juttelemaan porukan kaunottaren kanssa, vaikka tämä on kehonkielellään jo osoittanut hyvin selvästi, että ei kiinnosta pätkääkään.

On ok tavoitella sitä mitä haluaa, mutta turha kitistä sitten ettei sa lmalta tasolta seuraa...

Käytännössä ei toimi noin. Pitää olla melko pöljä tavismies, jos luulee kelpaavansa jollekin eliittinaiselle.

Tätä käy todella paljon, usko pois.

Vierailija
627/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omasta mielestäni tavallinen 40v mies olen ja oikein hyvin tulee matchejä Tinderissä. Mutta kysymys näille ruikuttaville miehille on, että määritelkää se "tavallinen". Onko se synonyymi ujolle, vetäytyvälle, epäitsevarmalle miehelle, joka osaa keskustella vain autoista ja urheilusta? Miehelle joka on ylipainoinen, huonosti pukeutuva ja joka ei ymmärrä ajaa niitä ylipitkiä nenäkarvojaan? Jos on, niin uskon että naisen löytyminen on vaikeaa. 

Vierailija
628/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat useammin sosiaalisesti taitavampia ja ainakin ymmärtävät, että pariutuminen vaatii alleen tutustumisen. Osa miehistä on niin putkiaivoja, että odottavat parisuhteen alkavan suoraan vaan ilman minkäänlaista vuorovaikutusta.

Asiahan on juuri päinvastoin: miehethän ne aloitteet tekevät. Mahtaa olla melko harvassa miehet, joita kohtaan on oltu aloitteellisia useammin kuin he ovat olleen naisia kohtaan.

Tyrkky tai ei, olemalla aloitteellinen saa helpommin haluamansa ;)

Vierailija
629/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on insinööri. Hän ei ole halunnut tehdä esihenkilötehtäviä, vaikka o

Varmasti on osasyy. Mutta mitä sitten? Eihän mun pitänyt olla hänen kanssaan kuitenkaan, koska sun (?) mielestä hän on vain tavallinen inssi.

Vierailija
630/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän aika monta kuvausta vastaavaa "keskitason miestä" miestä, joilla on muijat

Ei ne mitään mahdottomia juttuja olekaan. Omalla kohdallani olen toiminut niin, että olen hankkinut hyvän ammatin, hyvät tulot, pitänyt itseni kunnossa ja pitänyt puolisoa kuin kukkaa kämmenellä, pistäen hänen toiveensa monet kerrat omieni edelle. Ja siksi en ole sinkku. Mutta onhan se raadollista, että nuo status-asiat ovat tutkimustenkin mukaan merkittävä ennustin sille, saako mies elämänsä aikana jälkikasvua.

Vierailija
631/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on insinööri. Hän ei

Komea insinööri ei taida olla ihan perustason mies, joten ei varmaan ole mielekästä verrata sellaisen pariutumista perustason naiseen.

Vierailija
632/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten Suomessa on todella paljon pöljiä tavismiehiä. Kun on kyse tanssipaikoista, haetaan ensin kaunotarta ja sitten siirrytään asteittain "vähän vaatimattomampiin". Ja kas, peli on pelattu :D

Vierailija
633/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jokaisen mieheni saanut olemalla itse aloitteellinen. Siis minä olen kiinnostunut ensin ja lähestynyt miestä.

Ehkä mies ei ole pitänyt niitä lähestymisyrityksinä, että olen yrittänyt törmäillä millon missäkin ja keksiä niitä näitä juteltavaa? En siis ole mennyt iskemään, vaan juttelemaan. 

Vierailija
634/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan omasta mielestäni tavallinen 40v mies olen ja oikein hyvin tulee matchejä Tinderissä. Mutta kysymys näille ruikuttaville miehille on, että määritelkää se "tavallinen". Onko se synonyymi ujolle, vetäytyvälle, epäitsevarmalle miehelle, joka osaa keskustella vain autoista ja urheilusta? Miehelle joka on ylipainoinen, huonosti pukeutuva ja joka ei ymmärrä ajaa niitä ylipitkiä nenäkarvojaan? Jos on, niin uskon että naisen löytyminen on vaikeaa. 

Oman tuttavapiirini sinkkumiehet ovat yliopistokoulutettuja, hyvätuloisia ja hyviä suustaan. Mutta ulkonäöltään perustasoa, vaikka ovatkin hyväkuntoisia ja normaalipainoisia. En tiedä ainuttakaan vastaavaa naista, joka olisi vasten tahtoaan sinkku.

Vierailija
635/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jokaisen mieheni saanut olemalla itse aloitteellinen. Siis minä olen kiinnostunut ensin ja lähestynyt miestä.

Ehkä mies ei ole pitänyt niitä lähestymisyrityksinä, että olen yrittänyt törmäillä millon missäkin ja

Tuollaiset toki ovat aloitteita.

Vierailija
636/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä naisia voi pakottaa seurustelemaan kenenkään kanssa. Jos ei löydy mieluisaa, ollaan sitten ilman.

Vierailija
637/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kurjaa että naisille ei enää kelpaa tavalliset miehet 🙄 Naiset vaativat aivan liikoja miehiltä, miehen pitäisi tuoda se kuu taivaalta naiselle vaikka nainen itse olisi ruma. Ne rumat ja ylipainoiset naiset etsii rikkaita miesmalleja 🙄 Missä naisten realismi?

Saavatko rumat ja ylipainoiset naiset nykyään rikkaita miesmalleja? Ennen vanhaan ei saanut.  Se , että " vaatii" jotain , on ihan eri asia kuin että todella saa vaatimaansa 

Vierailija
638/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se, että miettii ihmisiä erilaisten tasojen manifestaatioina eikä persoonina voi vaikeuttaa pariutumista. Ehkä.

Vierailija
639/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten Suomessa on todella paljon pöljiä tavismiehiä. Kun on kyse tanssipaikoista, haetaan ensin kaunotarta ja sitten siirrytään asteittain "vähän vaatimattoma

Juu on nähty tämä. Ensin on vokoteltu koko ilta sitä porukan kuuminta (varattua) naista ja sitten kun ilta alkaa lähestyä valomerkkiä, tullaan meidän muiden kimppuun viimeisenä oljenkortena. No thx. 😆

Vierailija
640/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarum: Palstan uliulimies ei halua naista enää 30+, vaan hän haluaisi vaan päästä panemaan mahdollisimman montaa erittäin kaunista naista vuosina 20-30v. Ulimies on kateellinen niille miehille, jotka komeudellaan ja statuksellaan saavat kaadettua kaikki naiset tuona aikana. 30+ pariutuminen on ulimiehen mielestä säälittävää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä