Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.
Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus.
Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (2809)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö naisen vain tyytyä mieheen jonka tapaa?
Miehet tyytyvät naiseen jonka saavat.
Älkööt nyt kukaan tyytkö kehenkään. Olkaa vain sellaisen henkilön kanssa kenestä oikeasti tykkätte.
Pelkkä tykkääminen ei riitä. Suhde ei toimi tykkäämisellä.
Niin, mutta miksi kukaan haluaisi olla parisuhteessa henkilön kanssa kenestä ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset eivät osaa asettua miehen asemaan niin silloinhan ei auta muu kuin että miehet asettuvat naisen asemaan. Niin helppoahan se on.
Naisen asema on paljon parempi kuin miesten asema, naiset saa miesseuraa tekemättä itse mitään sen eteen. Mies on se joka tekee kaiken työn eli mies tekee aloitteet ja mies joutuu miettimään minkälaista naista mies voi lähestyä. Naiset ei kestä pakkeja joten siksi naiset ei lähesty miehiä, naisten itsetunto on heikko.
Mitä sanot niistä miehistä jotka ovat torjutuksi tulemisen jälkeen lähteneet kirjaimellisesti kostoretkelle ja jopa m*rhanneet sen naisen joka sen miehen torjui?
Että kummallakohan se heikompi itsetunto onkaan.
Miksi pitäisi ymmärtää? Kukin hoitaa itse oman pariutumisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset eivät osaa asettua miehen asemaan niin silloinhan ei auta muu kuin että miehet asettuvat naisen asemaan. Niin helppoahan se on.
Naisen asema on paljon parempi kuin miesten asema, naiset saa miesseuraa tekemättä itse mitään sen eteen. Mies on se joka tekee kaiken työn eli mies tekee aloitteet ja mies joutuu miettimään minkälaista naista mies voi lähestyä. Naiset ei kestä pakkeja joten siksi naiset ei lähesty miehiä, naisten itsetunto on heikko.
Mitä sanot niistä miehistä jotka ovat torjutuksi tulemisen jälkeen lähteneet kirjaimellisesti kostoretkelle ja jopa m*rhanneet sen naisen joka sen miehen torjui?
Että kummallakohan se heikompi itsetunto onkaan.
Naiset ei edes tee alotteita koska naisten itsetunto ei kestä mahdollisia pakkeja. Nainen on heikko astia ja mies on se joka ne aloitteet tekee, jos mies ei tee alotteita niin mies jää 100% varmuudella sinkuksi.
Naiset ei edes tee alotteita koska naisten itsetunto ei kestä mahdollisia pakkeja. Nainen on heikko astia ja mies on se joka ne aloitteet tekee, jos mies ei tee alotteita niin mies jää 100% varmuudella sinkuksi.
Et edes vastannut kysymykseeni, yritähän uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja osaavatko sitten kaikki miehet asettua naisen asemaan? 🤔
Naisena on helppoa parisuhdemarkkinoilla koska naisen pitää olla vain kaunis ja miehet ovat niitä jotka tekevät aloitteet.
Naiset on niitä jotka sitten vaan valitsee ne parhaimmat miehet eli ne miehet jotka on pitkiä,komeita ja hyvätuloisia.
Olet kyllä tyhmä ulisija, jos naisen pitää vain olla kaunis. Oletat, että miehet ovat kuin karjamarkkinoilla, rivissä, mistä kaunis nainen tulee valitsemaan kumppanin. Eikö miehellä ole asiaan mitään sanomista? Että monet miehet ovat tyhmiä!!!!
Miehet ovat myös tyhmiä, jos kuvittelevat jokaisen naisen voivan olla kaunis.
On ihan oikein, ettei pelkkää kauneutta haluava saa ketään. Hänen tasonsa on muovinukke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä jaksat tätä samaa joka ikinen päivä?
Mulla on mahaa, naamasta kuin Shrek ja vain perusduunari. Mutta mulla on erinomaiset käytöstavat, olen lukenut ja omaan hyvän yleissivistyksen. Kunnioitan kanssaihmisiä, kunnioitan itseäni ja mulla on hyvät tunnetaidot. Osaan keskustella. Näistä syistä minulla on aina ollut naisia ja kauniita sellaisia, vaikka ulkoiset avut eivät kummoiset ole. Kannattaa aloittaa siitä että lopettaa itsesäälin, ruikuttamisen ja kaikenlaisen henkisen vätystelyn.
-M45
joo niin varmaan lol. Miksi larppaat miestä?
Kokeilehan sivistää itseäsi, käyttäytyä hyvin ja olla läsnä naisen kanssa, jos hänestä jotakin haluat. Saatat yllättyä. Tosin en usko että susta siihen on. Niin paljon lähtee kotikasvatuksesta ja luontaisista kyvyistä. Toki aikuistuminen voi auttaa.
-M45
Nää palstalla ulisijat saavat jatkossakin tyytyä omaan ylhäiseen yksinäisyyteensä sekä käteensä ja ihan syystäkin. Aina voivat yrittää pistää pennosistaan jotain säästöön että jossain vaiheessa saavat ostettua seurakseen joko fleshlightin tai seksinuken.
Haluaisit siis, että roolit olisivat toisin päin, eli että naiset saisivat 10 matchiä ja miehet sen tuhat matchiä? Miesten kannattaakin siis ryhtyä valikoivemmiksi niiden matchiensä kanssa ja oikeasti laittaa ne tykkäyksensä vain profiileille jotka ovat lukeneet läpi ja josta oikeasti tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä jaksat tätä samaa joka ikinen päivä?
Mulla on mahaa, naamasta kuin Shrek ja vain perusduunari. Mutta mulla on erinomaiset käytöstavat, olen lukenut ja omaan hyvän yleissivistyksen. Kunnioitan kanssaihmisiä, kunnioitan itseäni ja mulla on hyvät tunnetaidot. Osaan keskustella. Näistä syistä minulla on aina ollut naisia ja kauniita sellaisia, vaikka ulkoiset avut eivät kummoiset ole. Kannattaa aloittaa siitä että lopettaa itsesäälin, ruikuttamisen ja kaikenlaisen henkisen vätystelyn.
-M45
No tämä. Arvaan myös, että jos joskus oletkin sattunut saamaan pakit, olet nuollut haavasi ja siirtynyt eteenpäin, etkä ole alkanut vihata koko naissukupuolta. Palstaruikuttajat eivät tajua,että naisviha haisee kauas.
Juuri näin ja tottakai pakkejakin on tullut. Se on elämää ja kaikista ei tarvi tykätä. En minäkään tykkää, vaan olen hyvin valikoiva. Siihen on jokaisella oikeus. Eikä parisuhteissakaan koetuista, hyvinkin ikävistä asioista voi kokonaista sukupuolta syyttää. Sitä tekevät yhtälailla niin miehet kuin naisetkin ja se on typerää sekä kapeakatseista. Katkeroituminen ja sukupuoliviha on tämän päivän vitsaus. Ylipäätään kaikki sukupuolinen vastakkainasettelu saisi loppua, sillä se ei hyödytä ketään. Kusipäisyys ei katso sukupuolta.
-M45
Vierailija kirjoitti:
On kurjaa että naisille ei enää kelpaa tavalliset miehet 🙄 Naiset vaativat aivan liikoja miehiltä, miehen pitäisi tuoda se kuu taivaalta naiselle vaikka nainen itse olisi ruma. Ne rumat ja ylipainoiset naiset etsii rikkaita miesmalleja 🙄 Missä naisten realismi?
Kyllä, parisuhteessa suhtaudutaan toisiinsa lämmöllä, arvostaen ja toistaan palvellen.
Sinä siis koet, että jonkun ruman pitäisi ryhtyä panttivangiksesi ja vihasi kohteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Et edes vastannut kysymykseeni, yritähän uudestaan.
Noh, minne katosit? Menitkö häntä koipien välissä nurkkaan itkemään kun et osaa vastata kunnolla?
Voi kyynel. Mies on kuuminta hottia näillä spekseillä:
- itsestään huolta pitävä eli: hyvä hygienia, puhtaat ja ehjät vaatteet, talous kunnossa (ei maks.häiriöitä ja käy töissä, pystyy maksamaan laskunsa aikä ole aina PA) ja koti siisti eikä kaatopaikka. Ei addiktioita kuten alkoholi.
- kanssaihmisiä kunnioittava ja arvostava: ei misogynistinen paasaja ja besserwisser. Kuuntelee, kertoo mielipiteensä ja tunteensa, arvostaa ja hyväksyy muutkin kuin oman näkökulmansa asioihin.
- luotettava ja turvallinen: ei petä ja on sanansa mittainen mies.
- on kykeneväinen asettamaan puolisonsa tarpeet omien edelle. Ei aina tietenkään vaan 50/50. Itsekkyys on monen miehen helmasynti.
- tekee kotihommia oma-aloitteisesti (=ei etsi ilmaista piikaa).
- väkivallattomuus (Suomessa ei itsestäänselvyys, sairasta että pitää erikseen mainita)
Tällaiset miehet ovat harvassa. Onnekkaita ovat he, joilla on hyvä mies. Nykyisin monesta miehestä huokuu sellainen naisviha, että se on välitön turn off. Tiedoksi nyt sinullekin ap: naiset ovat omia, ainutlaatuisia yksilöitä eivätkä mikään homogeeninen massa, jonka tehtävä on tuottaa miehelle palveluita ja toimia r eikänä. Ehkäpä sinuakin onnistaisi paremmin, jos ymmärtäisit tämän.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa kun taas miehet tajuaa oman tasonsa.
Eivät tämän avauksen perusteella tunnu tajuavan. Enemmän rumat ja lihavat miehet on sinkkuina.
Hauska jotenkin tuo vaatimus miehelle, että pitkälle koulutettu.
Kyllähän astronautinkin pitää olla, kun kuun pimeälle puolelle menossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi ymmärtää? Kukin hoitaa itse oman pariutumisensa.
Tämä! Naisten pitäisi hoitaa ja korjata myös miesten pariutuminen.
Vätykset ei saa mitään aikaan ja vastuuta ei oteta, siinä varmasti se juurisyy niihin pariutumisongelmiin.
Jokaisen on itse huolehdittava omista asioista. Ei sitä voi sysätä muille. Myös parisuhteet. Ei olla vastuussa muiden aikuisten elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taas et tajua, että naiset eivät ole vailla ihan mitä tahansa miesseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan tässäkin keskustelussa tuli esiin että miehet eivät jaksa edes naisten profiileita lukea ja sen takia laittavat sen tykkäyksen kaikille. Eli mies ei halua tehdä naisen löytämiseksi mitään. Naisen pitää lukea kaikki miesten profiilit ja tehdä sekin työ että arvioi voisiko he sopia toisilleen. Ei se ole mikään aloite, että painaa tykkäyksen välinpitämättömästi kaikille jaksamista yhtään perehtyä siihen mitä on hakemassa ja tekemässä. Mä löysin kumppanin netistä joitain vuosia sitten ja sen eteen piti tehdä paljonkin. Laadin profiilin huolella, luin miesten profiileita, arvioin, etsin. Sitten löytyi mies joka teki samaa, eli oli kirjoittanut itsestään ja lukenut myös huolella mun profiilin ja todettiin että mehän voitais sopia yhteen. Niin myös kävi. Mutta ei tykkäyksiä sinne tänne sokkona huitomalla olisi löytynyt mitään. Vähän yritystä se vaatii.