Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
22.03.2025 |

Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus. 

Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla. 

Kommentit (2809)

Vierailija
21/2809 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Olen kaunis ja hoikka nainen, ja aina on ollut vientiä, sekä pääsin rikkaan ja komean ja aidosti mukavan miehen kanssa naimisiin. Miksi ihmeessä istuskelisin iltaisin itku silmässä miettimässä, miten vaikeaa inceleillä varmaan on? Teettekö te muka niin, että voitte vaatia sitä muilta? 

Vierailija
22/2809 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? Olen kaunis ja hoikka nainen, ja aina on ollut vientiä, sekä pääsin rikkaan ja komean ja aidosti mukavan miehen kanssa naimisiin. Miksi ihmeessä istuskelisin iltaisin itku silmässä miettimässä, miten vaikeaa inceleillä varmaan on? Teettekö te muka niin, että voitte vaatia sitä muilta? 

Hah nyt kyllä huijaat! Asut yksin, sinulla on kissa ja olet katkera nainen kun et ole tarpeeksi kaunis rikkaille miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/2809 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä jaksat tätä samaa joka ikinen päivä?

Mulla on mahaa, naamasta kuin Shrek ja vain perusduunari. Mutta mulla on erinomaiset käytöstavat, olen lukenut ja omaan hyvän yleissivistyksen. Kunnioitan kanssaihmisiä, kunnioitan itseäni ja mulla on hyvät tunnetaidot. Osaan keskustella. Näistä syistä minulla on aina ollut naisia ja kauniita sellaisia, vaikka ulkoiset avut eivät kummoiset ole. Kannattaa aloittaa siitä että lopettaa itsesäälin, ruikuttamisen ja kaikenlaisen henkisen vätystelyn.

-M45

Vierailija
24/2809 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypilliseen tapaan ensin mainittu se tärkein, eli "rikas".

Vierailija
25/2809 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä jaksat tätä samaa joka ikinen päivä?

Mulla on mahaa, naamasta kuin Shrek ja vain perusduunari. Mutta mulla on erinomaiset käytöstavat, olen lukenut ja omaan hyvän yleissivistyksen. Kunnioitan kanssaihmisiä, kunnioitan itseäni ja mulla on hyvät tunnetaidot. Osaan keskustella. Näistä syistä minulla on aina ollut naisia ja kauniita sellaisia, vaikka ulkoiset avut eivät kummoiset ole. Kannattaa aloittaa siitä että lopettaa itsesäälin, ruikuttamisen ja kaikenlaisen henkisen vätystelyn.

-M45

No tämä. Arvaan myös, että jos joskus oletkin sattunut saamaan pakit, olet nuollut haavasi ja siirtynyt eteenpäin, etkä ole alkanut vihata koko naissukupuolta. Palstaruikuttajat eivät tajua,että naisviha haisee kauas.

Vierailija
26/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja osaavatko sitten kaikki miehet asettua naisen asemaan? 🤔 

Naisena on helppoa parisuhdemarkkinoilla koska naisen pitää olla vain kaunis ja miehet ovat niitä jotka tekevät aloitteet.

Naiset on niitä jotka sitten vaan valitsee ne parhaimmat miehet eli ne miehet jotka on pitkiä,komeita ja hyvätuloisia.

Ja jos ei ole kaunis, ei ole siis nainen ollenkaan?

Ei silloin nainen voi vaatia itselleen tasokasta miestä vaan silloin naisen pitää tyytyä alhaisen tason mieheen eli rumaan ja matalastikoulutettuun mieheen. 

Jumankauta te miehet teette tyhmiä itsestänne. 

Vierailija
27/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa.  Fiksut asilliset,luotettavat miehet kyllä kelpaa.

Siis ne karusellimiehet?

Vierailija
28/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas joku uskalsi kyseenalaistaa narsistiprinsessan täydellisyyttä joten agressiot ja megavalehtelut tulille!

Vierailija
29/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osataan. Sen vuoksi onkin ihmeellistä että kun saatte sen yhdenkin mätsin, sössitte sen olemalla absoluuttisia kusipäitä. 

Vierailija
30/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä ei enää ole totta?! Kuinkahan mones aloitus miehen itsesäälistä ja katkeruudesta kun just se ja tuo nainen ei ole sinusta kiinnostunut. Niin, no miksi ei ole? Voisitko ehkä tehdä jotain asialle ihan itse, etkä syyllistää naista. Meillä ei ole mitään velvoitetta ketään kohtaan joka ei miellytä. Usko jo!

Vierailija
31/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideiteillä on naisia 10% miehiä 90% koska naiset ovat tulleet järkiinsä, heterosuhde on aivan turha, pelkkä taakka ja rasite naisille. 

Olen tuon todennut jo aikoja sitten että lähes kaikki suomalaiset naiset ovat lesboja.

Vierailija
32/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena on helppoa parisuhdemarkkinoilla koska naisen pitää olla vain kaunis ja miehet ovat niitä jotka tekevät aloitteet.

Naiset on niitä jotka sitten vaan valitsee ne parhaimmat miehet eli ne miehet jotka on pitkiä,komeita ja hyvätuloisia.

Naisen pitää olla vain kaunis...  Siinähän se. Puolet naisista on keskitasoa rumempia, toisessa puoliskossakin suurin osa tavallisen näköisiä. Miksi te miehet tavoittelette  vain niitä kauniita naisia? Ei niitä riitä kaikille. Me rumimmatkin voitaisiin olla ihan hyviä vaimoja. 

Vierailija
33/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypilliseen tapaan ensin mainittu se tärkein, eli "rikas".

Älkää apinoiko tätä jenkkiroskaa. Suomessa naiset eivät hae elättäjää. Naisilla on omat urat, rahat yms. Nämä teidän kehitysmaafantasiat eivät toimi täällä, Suomessa on ihan eri kulttuuri ja käytännöt.

34/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan liiankin hyvin, siksihän tää ei etene 😅

Vierailija
35/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö match tarkoita sitä että molemmat on tykänneet toisistaan? Eli jos tuhannella naisella on 1000 matchia, myös tuhannella miehellä on 1000 matchia. 

Muuten ap, nuo matchit ja tykkäykset ei kyl merkkaa yhtään mitään, koska moni mies laittaa tykkäyksen kaikille naisille edes katsomatta profiilia. Eivät he ole kiinnostuneita näistä naisista vaan he suuttuvat jos joku näistä ottaa yhteyttä ja onkin epäkiinnostava. Vaikka ovat itse sen tykkäyksen laittaneet. Se on miehen logiikkaa jolla deittikulttuuri on sotkettu täysin.

Vierailija
36/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin on alakynnessä, miltä se tuntuu? Loputhan pitää harhansa omasta viehätysvoimastaan, kun eivät koskaan mitään yritä eikä tavoite muutu.

Vierailija
37/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät osaa käsittää mitä miehen elämä on, koska heillä on koko ajan joku iskemässä, miehillä ei ole kuin jatkuvaa torjuntaa.

Vierailija
38/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu inselit tekevän aloitteita, kun itketään ettei harrastuksissa yksikään vapaa nainen huomioinut 😭

Vierailija
39/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät osaa käsittää mitä miehen elämä on, koska heillä on koko ajan joku iskemässä, miehillä ei ole kuin jatkuvaa torjuntaa.

No eipä se jatkuva vonkaaminenkaan mukavaa ole.

40/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo onneksi kukaan ikinä! 🤩 Paitsi kerran yks papparainen, joka kuulemma yrittää kaikkea, jolla on pulssi 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi