Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
22.03.2025 |

Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus. 

Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla. 

Kommentit (2809)

Vierailija
101/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälistäkö pitäisi ottaa joku reppana, josta ei ole kiinnostunut? Vai mitä selität?

Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus. Ja ne ajat on takana, kun naisella ei ollut sananvaltaa, kenen kanssa on.

Vierailija
102/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kanssamiehet ulos ja tavatkaa naisia, kohdatkaa heidät ihmisinä, olkaa ystävällisiä ja huomaavaisia. Kyllä niitä mätsejä sitten alkaa tulemaan jos olette aitoja. Mutta pointti on se että jos lähtöajatus on se että mikä vaan kelpaa niin silloin on mätsit vähissä. Kun olette intohimoinen omasta elämästänne, niin naisille joutuu alkaa antamaan pakkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? Olen kaunis ja hoikka nainen, ja aina on ollut vientiä, sekä pääsin rikkaan ja komean ja aidosti mukavan miehen kanssa naimisiin. Miksi ihmeessä istuskelisin iltaisin itku silmässä miettimässä, miten vaikeaa inceleillä varmaan on? Teettekö te muka niin, että voitte vaatia sitä muilta? 

Hah nyt kyllä huijaat! Asut yksin, sinulla on kissa ja olet katkera nainen kun et ole tarpeeksi kaunis rikkaille miehille.

Päättäkää nyt, onko kaikkien naisten helppo saada parisuhde vai ei? Rumaksi haukkuminen kertoo vähän toista kieltä...

Vierailija
104/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kurjaa että naisille ei enää kelpaa tavalliset miehet 🙄 Naiset vaativat aivan liikoja miehiltä, miehen pitäisi tuoda se kuu taivaalta naiselle vaikka nainen itse olisi ruma. Ne rumat ja ylipainoiset naiset etsii rikkaita miesmalleja 🙄 Missä naisten realismi?

Olet siis harmistut siitä ettei me sinun mielestäsi rumat ja ylipainoiset naiset lähestytä juuri sinua "tavallista" miestä? 

Niinpä. Miesten logiikkaa ilmeisesti.

Vierailija
105/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on enemmän emotionaalista empatiaa, jota tunnetaan yleensä heikompia tai heikko-osaisin kohtaan, miehillä kognitiivista empatiaa, joka on järkiperäistä toisen asemaan asettumista. Tuolta se vaikuttaa myös poliittisten mielipiteiden perusteella.

Vierailija
106/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin! Aina väitetään että naiset on empaattisia mutta eikä ole, miehet on empaattisempia kuin naiset.

Tämä on muuten totta, ihan tutkitusti.

Vierailija
107/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, kyllä naiset tietävät, ettei joku tinder ole karkkikauppa huonotapaiselle, tuppisuiselle ja äärettömän tylsälle miehelle.

Mutta osaavatko miehet asettua naisen asemaan deittimarkkinoilla? 

Minusta eivät, sillä ajattelevat yhä miesnäkökulmastaan. Oiva esimerkki tästä oli jonkun savolaisen "sokkotreffi" sovellus, jossa käyttäjä ehdotti irl aktiviteettia (vaikkapa keskellä metsää lenkkeily) ja sitten valitsee yhden halukkaista profiileista ja muut profiilit pyyhkiytyvät pois. Myös sen valitun profiilin yhteystiedot ja muut pyyhkiytyvät pois vuorokauden sisällä tapaamisen ajankohdasta. Tuo sovellus olisi täydellinen "saalistajalle", joka ei halua jättää itsestään mitään jälkiä vaan siirtyä jo seuraavaan. Yhteystiedotkin poistuvat kätevästi automaationa. Tollainen on iso turvallisuusriski esityisesti naiselle, mutta miehet vaan pitävät turvallisuutta ja esimerkiksi julkisella paikalla ensitapaamista vitsinä tai rasitteena. 

Vierailija
108/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset eivät osaa asettua miehen asemaan niin silloinhan ei auta muu kuin että miehet asettuvat naisen asemaan. Niin helppoahan se on.

Naisen asema on paljon parempi kuin miesten asema, naiset saa miesseuraa tekemättä itse mitään sen eteen. Mies on se joka tekee kaiken työn eli mies tekee aloitteet ja mies joutuu miettimään minkälaista naista mies voi lähestyä. Naiset ei kestä pakkeja joten siksi naiset ei lähesty miehiä, naisten itsetunto on heikko. 

Juurihan tässäkin keskustelussa tuli esiin että miehet eivät jaksa edes naisten profiileita lukea ja sen takia laittavat sen tykkäyksen kaikille. Eli mies ei halua tehdä naisen löytämiseksi mitään. Naisen pitää lukea kaikki miesten profiilit ja tehdä sekin työ että arvioi voisiko he sopia toisilleen. Ei se ole mikään aloite, että painaa tykkä

Tämä! Olin jonkin aikaa sitten eräässä deittisovelluksessa ja kiinnitti kyllä huomion, miten moni mies jättäisi kaiken työn naiselle. Heiltä riittää kun laittaa sen massatykkäyksen joka laitetaan kaikille ja joku "hei" joka sekin on copypastettu kaikille. Tämä on se "valtava" työ minkä miehet tekee. Nainen sitten lukee kaikki miesten profiilit selvittääkseen kenelle antaa tykkäyksen takaisin. Ja miehet tekee näin tietäen ihan hyvin, että miesten profiileita on paljon enemmän. Siltikin kaikki työ jätetään naiselle. 

Älyttömimpiä tapauksia ovat ne jotka laittaa tykkäyksen kaikille, ja sitten suuttuvat kun nainen joka ei olekaan tarpeeksi kaunis, on saanut tykkäyksen, luulee sitä oikeaksi ja lähestyy miestä. Tuon naisenhan olisi pitänyt tietää, ettei mies jaksa lukea profiileita eikä myöskään kirjoittaa omaansa millaisen naisen haluaa. Naisen olisi pitänyt tietää ettei miehen tykkäys tarkoita mitään vaan ensin naisen pitää osata jopa lukea miehen ajatukset ennen kuin tähän laiskaan ylimykseen saa ottaa yhteyttä.

Eipä ihme jos naiset ei juuri ota yhteyttä kehenkään vaan jättäytyvät vain pois koko pelistä.

Vierailija
109/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako miehet asettua kenenkään muun asemaan kuin omaansa?

Esimerkiksi minusta on aina merkillistä, kuinka esimerkiksi usein fantasiasarjojen päähenkilöt ovat poikia tai miehiä (siis sellaiset, joissa on lukija/katsojakunnassa noin 50/50 jakaus). Tietenkin meillä on muutama suosittu fantasiasarja, jossa on tyttö/nainen päähenkilönä, mutta silloin lukijat ja katsojat ovat 95 prosenttisesti tyttöjä. Osa miehistä jopa kieltäytyy lukemasta kirjaa, jonka on kirjoittanut nainen, puhumattakaan, että joutuisi lukemaan ei-kuolattavan naisen näkökulmasta asioita.

Voisiko joku mies avata tätä ajattelua? Naisilta tai tytöiltä tätä käytöstä ei näe, vaan he lukevat/katsovat sarjoja, olipa päähenkilönä poika tai tyttö, olipa kirjoittajana mies tai nainen.

Miehiltä ei koskaan vaadita toisen asemaan asettumista tai oikein mitään muutakaan oman käytöksen pohdiskelua. Sen takia aikuisenakin konfliktitilanteissa saavat taaperomaiset huutoraivarit. Ja yhä edelleen monet kasvattavat poikansa näin...

Vierailija
110/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, mikäli miehillä kerta on niin kovin vaikeaa löytää naiskumppania, niin miksi minä olen naisena saanut jatkuvasti pakkeja.

Olen ollut Tinderissä kuukauden ja tässä kokemukset:

1. Treffikumppanimies olisi halunnut tavata uudelleen, mutta minun mielestäni meillä on liian iso välimatka

2. Mies antoi minulle pakit 

3. Miehen kanssa tavattiin kahdesti ja sitten kumpikin oli sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista 

4. Miehen kanssa kumpikin oli sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista 

5. Miehen kanssa kumpikin oli sitä mieltä ettei kannata jatkaa tutustumista 

6. Miehen kanssa tavataan uudelleen 

7. Mies antoi minulle pakit 

Tätä itsekin ihmettelen. Jos kerran miesten on todella vaikeaa saada nainen, miten heillä on sitten varaa olla niin nirsoja? Ei suostuta edes tutustumaan paremmin, vaan ulkonäöstä tulee heti suora hylky. Ei ne miehet itsekään ulkoisesti mitään viehättäviä olleet, mutta mä halusin tutustua silti, tai olisin halunnut. 

Vierailija
111/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä säälistä aleta kenenkään kanssa pariutumaan. Ja miehet voisi myös itse korjata ongelmaa olemalla antamatta tykkäyksiä kaikille naisille. Siinä laskisi kaikkien naistenkin tykkäykset. Tykkäilkää vain naisista, jotka teitä oikeasti kiinnostaa. Näin naisetkin tekevät.

Jos mies tykkäilee ainoastaan niistä naisista joista mies kiinnostuu niin silloin kukaan ei saa matcheja.

Jos se oikeasti menee noin, miksi pitäisikään saada? Miksi tykätä sellaisesta, joka ei kiinnosta? Jos tulee osuma, mitä sillä osumalla sitten tekee? Miksi osuma itsessään olisi niin arvokas tai tavoiteltava? Miksi naisena haluaisin osuman miehen kanssa, joka ei ole minusta kiinnostunut?

Vierailija
112/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan ku näitä aloituksia ilmestyy, niin vastailen ihan kertauksen vuoksi:

-Menkää sinne prismaan, niin näette miten parit ovat oikeasti muodostuneet. Kyllä ne ovat ihan tavis+tavis. Nörttirukat uskovat johonkin tinderin algoritmeihin. Tinder ei ole oikeaa elämää.

-Miksi miehet eivät sitten anna mahdollisuutta lihaville, rumille, suonikohjuisille, monen lapsen äideille tai vaikka lievästi vammaisille? Miksi naiselle pitää kelvata huonosti kohteleva mies, jos teille pelkästään muutama kilo on ehdoton ei?

Vierailija
113/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä säälistä aleta kenenkään kanssa pariutumaan. Ja miehet voisi myös itse korjata ongelmaa olemalla antamatta tykkäyksiä kaikille naisille. Siinä laskisi kaikkien naistenkin tykkäykset. Tykkäilkää vain naisista, jotka teitä oikeasti kiinnostaa. Näin naisetkin tekevät.

Jos mies tykkäilee ainoastaan niistä naisista joista mies kiinnostuu niin silloin kukaan ei saa matcheja.

Jos se oikeasti menee noin, miksi pitäisikään saada? Miksi tykätä sellaisesta, joka ei kiinnosta? Jos tulee osuma, mitä sillä osumalla sitten tekee? Miksi osuma itsessään olisi niin arvokas tai tavoiteltava? Miksi naisena haluaisin osuman miehen kanssa, joka ei ole minusta kiinnostunut?

Eikö tuo myös tarkoita ettei miehet ole siis kiinnostuneet kenestäkään, jos kerran kukaan nainen ei saisi matcheja jos tykkäyksiä annettaisiin vain kiinnostaville? Miksi nämä miehet sitten ovat deittisovelluksissa?

Vierailija
114/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, kun miesten pitää saada joku patjaksi vaikkei kiinnostakaan. Aina voi sit katella parempaa siinä sivussa.

Naiset etsivät enemmän sitä oikeaa.

Vierailija
115/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisit siis, että roolit olisivat toisin päin, eli että naiset saisivat 10 matchiä ja miehet sen tuhat matchiä? Miesten kannattaakin siis ryhtyä valikoivemmiksi niiden matchiensä kanssa ja oikeasti laittaa ne tykkäyksensä vain profiileille jotka ovat lukeneet läpi ja josta oikeasti tykkäävät.

Luulen aidosti, että moni mies ei tiedä, mistä tykkää tai mitä haluaa, jos ulkonäkötekijöistä ei puhuta. Miehiä ei ole kasvatettu ajattelemaan ja pohtimaan omia tunteitaan tai mieltymyksiään, joten moni ei oikeasti tiedä, mitä parisuhteelta ja kumppanilta toivoo. Niin monelle riittää, että on nainen ja on suhde. Melkein millainen vaan kunhan on.

Vierailija
116/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten pitäisi asettua miehen asemaan? Entä sitten, jos huonojen miesten on mahdotonta saada naista? Naiset ovat siellä palveluissa tavatakseen hyvän miehen. Miksi sen heikon reppanan ongelmat pitäisi kiinnostaa?

Vierailija
117/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisit siis, että roolit olisivat toisin päin, eli että naiset saisivat 10 matchiä ja miehet sen tuhat matchiä? Miesten kannattaakin siis ryhtyä valikoivemmiksi niiden matchiensä kanssa ja oikeasti laittaa ne tykkäyksensä vain profiileille jotka ovat lukeneet läpi ja josta oikeasti tykkäävät.

Luulen aidosti, että moni mies ei tiedä, mistä tykkää tai mitä haluaa, jos ulkonäkötekijöistä ei puhuta. Miehiä ei ole kasvatettu ajattelemaan ja pohtimaan omia tunteitaan tai mieltymyksiään, joten moni ei oikeasti tiedä, mitä parisuhteelta ja kumppanilta toivoo. Niin monelle riittää, että on nainen ja on suhde. Melkein millainen vaan kunhan on.

Ei minuakaan naisena ole kasvatettu pohtimaan millaisen miehen haluan tai millainen minulle sopii. Ensimmäinen yritys menikin siksi täysin pieleen. Mutta nämä on niitä asioita mitkä pitää opetella. Itsetuntemusta. Sitä ei voi tuoda millään tarjottimella eteen vaan jopa miesten on tässä asiassa tehtävä työ aivan itse. Deittikulttuurissa se työ koitetaan sysätä naisille, mutta kuten näkyy, naiset taitaa olla aika kyllästyneitä siihen että miehet ei edes yritä hoitaa omaa osuuttaan vakavasti vaan kitisevät katkerina odottaen naisen tekevän kaiken.

Vierailija
118/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne matchit mikään pääasia olekaan? Jos matcheja tulee sellaisten kanssa, joista ei oikeasti olla kiinnostuneita ja joiden kanssa ei oikeasti haluta suhteeseen, niin mikä pointti niillä matcheilla edes on? Jos kaikki tykkäisivät vain niistä, joista ovat oikeasti kiinnostuneita, tulisi toki matcheja vähemmän, mutta ne todennäköisemmin johtaisivat sekä treffeihin että jatkotreffeihin ja mahdollisesti jopa suhteeseen asti. Itse ainakin olen kokenut parempana sen, että matcheja on tosi vähän, mutta he ovat oikeasti minusta sen verran kiinnostavan oloisia, että oikeasti haluan tavata ja tutustua.

Vierailija
119/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan naisena ole kasvatettu pohtimaan millaisen miehen haluan tai millainen minulle sopii. Ensimmäinen yritys menikin siksi täysin pieleen. Mutta nämä on niitä asioita mitkä pitää opetella. Itsetuntemusta. Sitä ei voi tuoda millään tarjottimella eteen vaan jopa miesten on tässä asiassa tehtävä työ aivan itse. Deittikulttuurissa se työ koitetaan sysätä naisille, mutta kuten näkyy, naiset taitaa olla aika kyllästyneitä siihen että miehet ei edes yritä hoitaa omaa osuuttaan vakavasti vaan kitisevät katkerina odottaen naisen tekevän kaiken.

Olet oikeassa. Naisille sysätään jo lapsesta saakka vaatimuksia tunnistaa, ymmärtää, kannatella ja mukautua toisten, yleensä poikien ja miesten, tunteisiin ja toimintaan. Sitten miehet ovat ymmällään, kun naiset ovat ottaneet opikseen eivätkä suostu sopeutumaan kaikkeen ja tekemään kaikkea miehen puolesta ja että heillä on selkeitä, monipuolisia toiveita kumppanille ja suhteelle. Miesten vaatimukset ovat joskus olleet se vähimmäistaso, jonka on pitänyt naisillekin riittää, mutta enää ei niin ole yhteiskunnallisten, sosiaalisten ja kulttuuristen muutosten ansiosta ja tämä on monelle miehelle hankala paikka. Sitten turvaudutaan siihen, mikä osataan eli naisten syyttämiseen sen sijaan, että katsottaisiin peiliin.

t. tuo lainaamasi kirjoittaja

Vierailija
120/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on enemmän emotionaalista empatiaa, jota tunnetaan yleensä heikompia tai heikko-osaisin kohtaan, miehillä kognitiivista empatiaa, joka on järkiperäistä toisen asemaan asettumista. Tuolta se vaikuttaa myös poliittisten mielipiteiden perusteella.

Minä en tunne liikaa empatiaa reppanamiehiä kohtaan, ehkä sitten mies. Ja homo vieläpä.!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi