Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.
Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus.
Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (2809)
Vierailija kirjoitti:
Aina olen saanut satoja matcheja ja treffejä vaikka olen pitkäaikaistyötön ja mielenterveys ongelmainen mies
Niin eli olet 1% komea etkä myöskään kirjoita profiiliisi "pitkäaikaistyötön ja mielenterveys ongelmainen".
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel. Mies on kuuminta hottia näillä spekseillä:
- itsestään huolta pitävä eli: hyvä hygienia, puhtaat ja ehjät vaatteet, talous kunnossa (ei maks.häiriöitä ja käy töissä, pystyy maksamaan laskunsa aikä ole aina PA) ja koti siisti eikä kaatopaikka. Ei addiktioita kuten alkoholi.
- kanssaihmisiä kunnioittava ja arvostava: ei misogynistinen paasaja ja besserwisser. Kuuntelee, kertoo mielipiteensä ja tunteensa, arvostaa ja hyväksyy muutkin kuin oman näkökulmansa asioihin.
- luotettava ja turvallinen: ei petä ja on sanansa mittainen mies.
- on kykeneväinen asettamaan puolisonsa tarpeet omien edelle. Ei aina tietenkään vaan 50/50. Itsekkyys on monen miehen helmasynti.
- tekee kotihommia oma-aloitteisesti (=ei etsi ilmaista piikaa).
- väkivallattomuus (Suomessa ei itsestäänselvyys, sairasta että pitää erikseen mainita)
Tällaiset miehet ovat harvassa. Onnekkaita ovat he, joilla on h
Minusta nämä ovat vasta perusvaatimuksia siihen, että on yhteiskuntakelpoinen ihminen. Parisuhteeseen on päälle vielä omat vaatimukset, kuten se, että tulevaisuudentoiveet, seksihalut, viehättyneisyys toiseen, harrastukset tai kiinnostuksenkohteet, arvot, huumori yms. kohtaavat tai ainakin toimivat yhdessä. Harva ryhtyy parisuhteeseen vain siksi, että toinen on kunnollinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä jaksat tätä samaa joka ikinen päivä?
Mulla on mahaa, naamasta kuin Shrek ja vain perusduunari. Mutta mulla on erinomaiset käytöstavat, olen lukenut ja omaan hyvän yleissivistyksen. Kunnioitan kanssaihmisiä, kunnioitan itseäni ja mulla on hyvät tunnetaidot. Osaan keskustella. Näistä syistä minulla on aina ollut naisia ja kauniita sellaisia, vaikka ulkoiset avut eivät kummoiset ole. Kannattaa aloittaa siitä että lopettaa itsesäälin, ruikuttamisen ja kaikenlaisen henkisen vätystelyn.
-M45
Tämä tekstisi oli sen verran hyökkäävä ja itserakas, että päättelin jo että sinulla ei ole listaamastasi asioista muita kuin ehkä hyvä yleissivistys ja itsen kunnioitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mahaa, naamasta kuin Shrek ja vain perusduunari. Mutta mulla on erinomaiset käytöstavat, olen lukenut ja omaan hyvän yleissivistyksen. Kunnioitan kanssaihmisiä, kunnioitan itseäni ja mulla on hyvät tunnetaidot. Osaan keskustella. Näistä syistä minulla on aina ollut naisia ja kauniita sellaisia, vaikka ulkoiset avut eivät kummoiset ole. Kannattaa aloittaa siitä että lopettaa itsesäälin, ruikuttamisen ja kaikenlaisen henkisen vätystelyn.
-M45
Tämä tekstisi oli sen verran hyökkäävä ja itserakas, että päättelin jo että sinulla ei ole listaamastasi asioista muita kuin ehkä hyvä yleissivistys ja itsen kunnioitus.
Ja täällä(kin) pyörivät incelit eivät ole hyökkääviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- itsestään huolta pitävä eli: hyvä hygienia, puhtaat ja ehjät vaatteet, talous kunnossa (ei maks.häiriöitä ja käy töissä, pystyy maksamaan laskunsa aikä ole aina PA) ja koti siisti eikä kaatopaikka. Ei addiktioita kuten alkoholi.
- kanssaihmisiä kunnioittava ja arvostava: ei misogynistinen paasaja ja besserwisser. Kuuntelee, kertoo mielipiteensä ja tunteensa, arvostaa ja hyväksyy muutkin kuin oman näkökulmansa asioihin.
- on kykeneväinen asettamaan puolisonsa tarpeet omien edelle. Ei aina tietenkään vaan 50/50. Itsekkyys on monen miehen helmasynti.
- väkivallattomuus (Suomessa ei itsestäänselvyys, sairasta että pitää erikseen mainita)
Tällaiset m
Totta, mutta huumori jne.ovat sellaisia, joista voi tehdä kompromissinkin jos muuten on kunnollinen ja hyvä tyyppi. Äärimmäisen tarkan vaatimuslistan (esim.harrastukset, wtf??) kanssa usein jää yksin.
Tilastojen valossa moni mies ei edes perusvaatimuksia täytä. Joka kolmas (33 %) nainen on joutunut miehensä/ex-miehen fyysisen pahoinpitelyn kohteeksi. Paljon on vielä tehtävää, etä edes väkivallattomuuden arvo toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa kun taas miehet tajuaa oman tasonsa.
LOL! Täällä jokainen mies kuvailee itseään aina kasiksi. Ysit ja kympit on jotain Hollywood-tähtiä ja miesmalleja, ja palstaukot tajuaa just sen verran, ettei ne ole ihan nuoren Brad Pittin näköisiä, joten kasi riittää. Naisia arvostellessa sitten joku maailman kauneimmaksi naiseksi valittu Scarlett Johansson on kasi, Sitten itketään, kun naiset ei halua palstaulia, joka on arvioinut oman tasonsa samaksi kuin Scarlett Johanssonilla.
Ap: ei ole vastenmielisempää kuin säälipillua kerjäävä ulimies.
Oli mullakin naisena vaikeeta.
Mä lähdin tosi ennakkoluulottomasti itse treffeille ja ei haitannut vaikka jos oli työtön. Oli myös tosi erinäköistä ja ikäistä, ei tarvinnut olla mua pidempi tai mitään muitakaan näitä kriteerejä.
Mä itse sain useammat pakit ulkonäön takia. Yhtä, ketä tapasin muutaman kerran häiritsi ihan selvästi tosi paljon, ettei mulla ollut pitkä tukka ja isot rinnat.
Ja näitä ei siis sanottu suoraan, enkä ole mikään catfish, mutta mun mielestä se on aika selkee merkki että ulkonäkö ei miellytä jos treffit loppuu lyhyeen ja ollaan että "jatkan Sen Oikean etsimistä"
Miehille = mitä kauniimpi, sitä oikeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset m
Minusta nämä ovat vasta perusvaatimuksia siihen, että on yhteiskuntakelpoinen ihminen. Parisuhteeseen on päälle vielä omat vaatimukset, kuten se, että tulevaisuudentoiveet, seksihalut, viehättyneisyys toiseen, harrastukset tai kiinnostuksenkohteet, arvot, huumori yms. kohtaavat tai ainakin toimivat yhdessä. Harva ryhtyy parisuhteeseen vain siksi, että toinen on kunnollinen ihminen.
Ihmiset elävät tällä palstalla täysin omassa päässään, eivätkä osaa tarkkailla ympäristöään hiukkaakaan. Useimmat miehet ja naiset eivät täytä tuota vaatimuslistaa ja sen lisäksi sinusta pitäisi vielä täyttää erillinen parisuhdevaatimuslista. Siitä huolimatta useimmat päätyvät seurustelemaan, koska he ovat tavallisia ihmisiä, jotka hyväksyvät epätäydellisyyden muissa. Toisin kuin tämän palstan kirjoittajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M45
Pötyä. Ap, sinä olet koiranpaskaa kengänpohjassa. Vingut naisilta myötätuntoa, vaikket kykene siihen itse.
Olet narsisti, pakkomielteinen wanna-be raiskaaja, itsesäälissä rypevä narsisti. Turha äijä, haaskattua materiaa, jota vanhempasikin häpeävät.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset miehet ovat harvassa.
Korjaan; tällaiset ihmiset ovat nykyään harvassa. Itsekkyys, minä ensin, koska minä tahdon ja ansaitsen, minun elämäni ja sitärataa..
Ei ole väärin ajatella, että on oman elämänsä sankarihahmo, mutta parisuhdetta se hankaloittaa suuresti. Ne jotka osaavat muodostaa taisteluparin pärjäävät, mutta kovin moni päätyy taisteluun parinsa kanssa ja eroaa.
Vielä useampi kokee jo ajatuksen siitä, että jakaisi elämänsä, sovittelisi tapansa ja tekisi myönnytyksiä parisuhteen eteen niin hankalaksi, että jättäytyy sinkuksi, koska "ei löytänyt oikeaa". Oikea syy lienee itsekkyys. Kummallakin sukupuolella.
Toisaalta, mikäli miehillä kerta on niin kovin vaikeaa löytää naiskumppania, niin miksi minä olen naisena saanut jatkuvasti pakkeja.
Olen ollut Tinderissä kuukauden ja tässä kokemukset:
1. Treffikumppanimies olisi halunnut tavata uudelleen, mutta minun mielestäni meillä on liian iso välimatka
2. Mies antoi minulle pakit
3. Miehen kanssa tavattiin kahdesti ja sitten kumpikin oli sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista
4. Miehen kanssa kumpikin oli sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista
5. Miehen kanssa kumpikin oli sitä mieltä ettei kannata jatkaa tutustumista
6. Miehen kanssa tavataan uudelleen
7. Mies antoi minulle pakit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina olen saanut satoja matcheja ja treffejä vaikka olen pitkäaikaistyötön ja mielenterveys ongelmainen mies
Niin eli olet 1% komea etkä myöskään kirjoita profiiliisi "pitkäaikaistyötön ja mielenterveys ongelmainen".
Te olette tolvanoita kumpikin, eikä match merkkaa mitään positiivista, päinvastoin. Hommahan tyssää siihen ettei tolvana osaa kirjoittaa.
Viimeeksi sinkkuna ollessani olin noin kaksi kuukautta Tinderissä. Se riitti osoittamaan, miten vääristynyt maailma näissä deittisovelluksissa on. Eivät ole terve ympäristö tavalliselle ihmiselle, ja pahimmassa tapauksessa ihmisen oma perspektiivi vääristyy myös. Kaveripiirissäni on jo muutamia deittisovelluksiin satsanneita, jollain tavalla katkeroituneita miehiä, joilta ei kuule yhtään hyvää sanaa "parisuhdemarkkinoista". Sitten taas ne sinkkukaverit, jotka eivät ole tinderissä ja vastaavissa, eivät edes käytä sanaa "parisuhdemarkkinat". M33
Vierailija kirjoitti:
Viimeeksi sinkkuna ollessani olin noin kaksi kuukautta Tinderissä. Se riitti osoittamaan, miten vääristynyt maailma näissä deittisovelluksissa on. Eivät ole terve ympäristö tavalliselle ihmiselle, ja pahimmassa tapauksessa ihmisen oma perspektiivi vääristyy myös. Kaveripiirissäni on jo muutamia deittisovelluksiin satsanneita, jollain tavalla katkeroituneita miehiä, joilta ei kuule yhtään hyvää sanaa "parisuhdemarkkinoista". Sitten taas ne sinkkukaverit, jotka eivät ole tinderissä ja vastaavissa, eivät edes käytä sanaa "parisuhdemarkkinat". M33
Tämä. -M45
Ikinä en tuollaista ruikuttajaa katselisi, vaikka olisi viimeinen mies maailmassa.
Osaako miehet asettua kenenkään muun asemaan kuin omaansa?
Esimerkiksi minusta on aina merkillistä, kuinka esimerkiksi usein fantasiasarjojen päähenkilöt ovat poikia tai miehiä (siis sellaiset, joissa on lukija/katsojakunnassa noin 50/50 jakaus). Tietenkin meillä on muutama suosittu fantasiasarja, jossa on tyttö/nainen päähenkilönä, mutta silloin lukijat ja katsojat ovat 95 prosenttisesti tyttöjä. Osa miehistä jopa kieltäytyy lukemasta kirjaa, jonka on kirjoittanut nainen, puhumattakaan, että joutuisi lukemaan ei-kuolattavan naisen näkökulmasta asioita.
Voisiko joku mies avata tätä ajattelua? Naisilta tai tytöiltä tätä käytöstä ei näe, vaan he lukevat/katsovat sarjoja, olipa päähenkilönä poika tai tyttö, olipa kirjoittajana mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. -M45
Mies on kyllä väärässä sovelluksessa, jos aidosti etsii parisuhdetta ja on Tinderissä. Jos oli tarkoitus hakea maitoa kaupasta ja menikin K-Rautaan, niin turha alkaa valittaa, ettei saa asiaansa hoidettua.
Kyllä mä tuon asian tiedän. Mutta minkä minä sille voin? Se on aina deittimarkkinoilla mennyt niin, että siellä on naisia vain vähän. En itsekään ole missään esillä. Mies löytyköön tosielämästä tai on löytymättä, mulle ihan sama kun pärjään ilmankin.
Olen ikisinkku nainen ja tuntuu absurdilta ajatus, että vinkuisin täällä, miten miehet eivät osaa asettua asemaani ja kyllä jonkun nyt vaan kuuluisi ryhtyä palvomaan ja palvelemaan minua. Ja että miehet haluavat vain kauniita naisia, yhyy.
Ap:lla ei ole mitään ihmissuhde- tai parisuhdetaitoja.