Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
22.03.2025 |

Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus. 

Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla. 

Kommentit (2809)

Vierailija
561/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

38-48 vuotiaana pyörinyt sinkkumarkkinoilla ja ihan tavallisena suomalaisena miehenä ei ole ollut ongelmia. Treffejä ollut ja keskusteluja syntynyt. Se, ettei parisuhdetta kuitenkaan ole syntynyt ei minusta ole mitenkään ollut naisten syy. Yleisin tilanne treffeillä on ollut, ettei kumpaakaan ole kiinnostanut uudet treffit. Suurin syy tähän lienee nettideittailun perusasetus. Et kohta toista oikeassa elämässä vaan luet mahdollisen esittelyn, katsot mahdollisen kuvan ja sitten viestitellään jonkin aikaa ennen treffejä. Viestitellessä syntyy puolin ja toisin mielikuvia, mitkä vaihtelevasti osuvat oikeaan. Netissä kiinnostus syntynä vain, että sattuu olemaan jokin yhteinen harrastus tai kumpaakin kiinnostava juttu. 

Itse Tinderiä käyttäneenä ja sieltä miehen löytäneenä voin sa

Kuvaamasi ei eroa mitenkään kirjoittamani kanssa. Yleisin tilanne nettideiteilla vain on ollut, että toinen ei livenä kiinnosta yhtään. Nettikiinnostus on perustunut kuvaan tai johonkin yhteiseen tekijään. 

Vierailija
562/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eroaahan se, kun minä olen sen kumppanin löytänyt ja sinä et. Ja kyllä minä useilla treffeillä kävin ennen kuin natsasi, kun en jäänyt voivottelemaan huonoa tuuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eroaahan se, kun minä olen sen kumppanin löytänyt ja sinä et. Ja kyllä minä useilla treffeillä kävin ennen kuin natsasi, kun en jäänyt voivottelemaan huonoa tuuria.

Kuka tässä mitään voivottelee tuuriaan? En syyttänyt kumpaakaan osapuolta ja totesin miten asiat ovat menneet. 

Vierailija
564/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä mitään voivottelee tuuriaan? En syyttänyt kumpaakaan osapuolta ja totesin miten asiat ovat menneet. 

Kyllä minusta sana luovuttaminen kertoo juurikin tuosta voivottelusta.

Vierailija
565/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei halua seurustella lyhyen miehen kanssa.

Lopeta jo toi vammanen spammaaminen.

Loppuiko lyhyen miehen huumori lyhyeen?

Vierailija
566/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa huomioida, että jokainen anonyymi Vierailija ei ole sama henkilö. 

Vierailija
567/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyit, kuka tässä voivottelee tuuriaan. No ainakin yksi äskeinen kirjoittaja niin teki. 

Vierailija
568/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyit, kuka tässä voivottelee tuuriaan. No ainakin yksi äskeinen kirjoittaja niin teki. 

Voivottelu on sinun tulkintaa. Ei hänkään tuntunut ketään syyttävän tai asiaa harmittelevan. 

Vierailija
569/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mitä sitten? Ole tasokkaampi mies eikä tuollainen paskavellin käymisastia.

Koulutus, kuntosalit, plastiikkakirurgia ja hammaslääkäri sekä psykiatria auttavat miestä siinä. 

Vierailija
570/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä hiton parisuhdemarkkinat?

Vierailija
572/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun yli 56 vuotiaat naiset ei ole enää kauniita. Naiset huononee iän myötä.

Kun taas sinä olit huono jo syntyessäsi etkä siitä parane :D

Ja miksi pitäisi olla kaunis? Taikka nuori? Ikääntyneitä perusnaisia on paljon vapaana, mutta miehet nirsoilevat. Puutetta tuntuu olevan aina vain 18-25-vuotiaista kaunottarista. Naisiahan on kuitenkin Suomessa miehiä enemmän.

Ja vaikka 18-25 vuotiaita kaunottaria olisi miljardeja niin tuohon ryhmään kuuluvana voin sanoa että se ei muuttaisi mitään - me kun emme halua miestä joka rakastaa vain muutaman vuoden ja sen jälkeen hänen mielestään huononemme :D  Miksi, siis miksi ihmeessä, minkä helvetin takia, haluaisimme tuollaisen elämän? Kertokaa joku jos tiedätte yhdenkin syyn.

Vierailija
573/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisistakin vain erittäin pieni prosentti täyttää sellaiset standardit, että voi käytännössä valita melkein kenet vaan. Moni kaunis jne. nainenkin on kokenut sydämen särkymisiä elämässään. Parisuhteet vaan ovat vaikeita, kaikille.

Vierailija
574/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa ja Kiinassa pidentävät lyhyitä ihmisiä katkaisemalla reisi-, sääri- ja pohjeluun ja asentamalla niihin venytyslaitteen

Vierailija
575/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun yli 56 vuotiaat naiset ei ole enää kauniita. Naiset huononee iän myötä.

Ja miksi pitäisi olla kaunis? Taikka nuori? Ikääntyneitä perusnaisia on paljon vapaana, mutta miehet nirsoilevat. Puutetta tuntuu olevan aina vain 18-25-vuotiaista kaunottarista. Naisiahan on kuitenkin Suomessa miehiä enemmän.

"Naisiahan on kuitenkin Suomessa miehiä enemmän."

Täysi valhe! Naisia on Suomessa miehiä enemmän vain ikäluokassa 55+! Katso edes kerran elämässäsi tilastoja! Sitä nuoremmissa miehiä on aina enemmän!

Vierailija
576/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin! Aina väitetään että naiset on empaattisia mutta eikä ole, miehet on empaattisempia kuin naiset.

Silti miehet eivät osaa asettua naisen asemaan parisuhdemarkkinoilla. He eivät lainkaan ymmärrä kuinka pelottavaa on edes tavata uutta miestä, saati aloittaa intiimiä suhdetta. Jos ymmärtäisivät, niin tietäisivät miksi naiset valitsevat miehensä niin tarkasti.

Valitettavasti naiset eivät aina yrityksistään huolimatta onnistu valitsemaan turvallista miestä. Siinäkään vaiheessa miehiltä ei löydy empatiaa, vaan syyttelyä pelkästään.

Vierailija
578/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisiahan on kuitenkin Suomessa miehiä enemmän."

Täysi valhe! Naisia on Suomessa miehiä enemmän vain ikäluokassa 55+! Katso edes kerran elämässäsi tilastoja! Sitä nuoremmissa miehiä on aina enemmän!

Odotan sinua kuumana ja kosteana, nuori mies! Älä nirsoile niin en minäkään!

Eila 60 v.

Vierailija
579/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin! Aina väitetään että naiset on empaattisia mutta eikä ole, miehet on empaattisempia kuin naiset.

Silti miehet eivät osaa asettua naisen asemaan parisuhdemarkkinoilla. He eivät lainkaan ymmärrä kuinka pelottavaa on edes tavata uutta miestä, saati aloittaa intiimiä suhdetta. Jos ymmärtäisivät, niin tietäisivät miksi naiset valitsevat miehensä niin tarkasti.

Valitettavasti naiset eivät aina yrityksistään huolimatta onnistu valitsemaan turvallista miestä. Siinäkään vaiheessa miehiltä ei löydy empatiaa, vaan syyttelyä pelkästään.

"He eivät lainkaan ymmärrä kuinka pelottavaa on edes tavata uutta miestä, saati aloittaa intiimiä suhdetta."

Mitäpä jos menisit psykiatrille puhumaan noista peloistasi?

"Valitettavasti naiset eivät aina yrityksistään huolimatta onnistu valitsemaan turvallista miestä."

Ja sitten moni nainen tietoisesti hakeutuu väkiva...taisten jän...ämiesten kanssa suhteisiin kerta toisensa jälkeen ja sit uhriutuvat ja hakevat sääliä kaiken maailman tahdottomilta s1...mp miehiltä. :D

Vierailija
580/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää ulos maailmaan etsimään niitä ihmisiä. Heitä löytyy muualtakin kuin sovelluksista, eikä tule väärää käsitystä kuvien perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi