Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.
Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus.
Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (2809)
Eivät tietenkään osaa, koska naiset ovat naisia. Miehetkään eivät osaa asettua naisen asemaan parisuhdemarkkinoilla, koska ovat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis elätkö jonkun deittiapin sisällä etkä reaalimaailmassa?
Mistä muualta yksinäinen voi löytää kumppaneita jos ei hillu baareissa mistä saa kännipanoja?
Jos ei livenä ihmisiä tapaa niin toki deittisovelluksissa on hyötynsä, mutta ei koko elämäänsä ja sosiaalisia kanssakäymisiä voi sovellusten varaan ripustaa, saati jos vielä niissä vaan katkeroituu ja omaksuu lisäksi netistä epäterveitä käytös- ja ajattelumalleja. Sellaisella toiminnalla vaan syrjäyttää itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä muualta yksinäinen voi löytää kumppaneita jos ei hillu baareissa mistä saa kännipanoja?
Jos ei livenä ihmisiä tapaa niin toki deittisovelluksissa on hyötynsä, mutta ei koko elämäänsä ja sosiaalisia kanssakäymisiä voi sovellusten varaan ripustaa, saati jos vielä niissä vaan katkeroituu ja omaksuu lisäksi netistä epäterveitä käytös- ja ajattelumalleja. Sellaisella toiminnalla vaan syrjäyttää itse itsensä.
Kyllä se vain on niin, että muut ihmiset syrjivät niitä ihmisiä jotka eivät ole komeita, pitkiä ja karismaattisia. Ei kukaan syrjäytä itseään. Vain psk0 p4aatti väittää noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vain on niin, että muut ihmiset syrjivät niitä ihmisiä jotka eivät ole komeita, pitkiä ja karismaattisia. Ei kukaan syrjäytä itseään. Vain psk0 p4aatti väittää noin.
Kyllä katkeruus ja toksinen käytös, ja sen seurauksena normaalien kanssakäymisten välttely on ihan itse aiheutettua syrjäytymistä.
Ketään ei kiinnosta henkilön komeus, pituus tai karismaattisuus, jos käytös on 💩.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta henkilön komeus, pituus tai karismaattisuus, jos käytös on 💩.
Juu, on huomattu. Se katketa pikku ukko kirjoittaa tänne niitä hönö kirjoituksia.
Katketa pikku ukko kirjoittaa palstalle hönö kirjoituksia.
Sillä ei ole vaimoa eikä töitä.
Katkera pikku ukko hönöilee palstalla.
Sinkkuiltamia voi järjestää kuka tahansa. Someton pyytää somen omaavaa tuttavaansa jakamaan kutsuja sinkku-ja harrastusryhmissä. Miehet nyt vaan rohkeasti nykii sitä somellista kaveriaan hihasta! Annatte kaverille ajan,paikan ja yhteystiedot mistä illan isännän pystyy tavoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan kysynnän ja tarjonnan laki.
Suomessa on nuoria miehiä tilastokeskuksen mukaan yli 100 000 enemmän kuin saman ikäisiä naisia.
Kun sinkkuja on pieni osa ikäluokista, on jokaista sinkkunaista kohden lähes kaksi sinkkumiestä.
Siksi baareissa tanssipaikoilla yms on aina 70% - 80% miehiä ja Tinderissä sama suhde.
Keskivertosinkkunainen voi valita miehen isosta sinkkujonosta miehiä.
Eli noille yli 100 000 miehelle ei sitä omaa rakasta ole koskaan olemassakaan vaan pakotettu ikuiseen yksinäisyyteen vailla oikeutta perheeseen tai lapsiin.
Suhteiden keskipituus on kuulemma 3 kk nykyään ainakin pääkaupunkiseudulla. Eli tänne vaan nuoret miehet, jokainen saa kyllä vuorollaan ,"parisuhde kokemuksen".
Naiset ovat keskimäärin parisuhteen lopettava osapuoli.
Kun mies käy vieraissa tai makaa mitään tekemättä sohvalla, niin nainen ottaa eron. Miehelle tulee yllätyksenä, että avioliitossa ei voi käyttäytyä kuin sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja osaavatko sitten kaikki miehet asettua naisen asemaan? 🤔
Naisena on helppoa parisuhdemarkkinoilla koska naisen pitää olla vain kaunis ja miehet ovat niitä jotka tekevät aloitteet.
Naiset on niitä jotka sitten vaan valitsee ne parhaimmat miehet eli ne miehet jotka on pitkiä,komeita ja hyvätuloisia.
Niin, suurin osa naisistakin on vaan tavallisia. Eli toisin sanoen suurimmalla osalla naisistakaan ei ole parisuhdemarkkinoilla helppoa.
Itseasiassa miehillä on sun logiikan mukaan helpompaa. Pärjäät, jos olet komea tai rikas. Nainen pärjää vain, jos on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun yli 56 vuotiaat naiset ei ole enää kauniita. Naiset huononee iän myötä.
No, eipä ne 56+ miehetkään mitään komeita nuorukaisia enää ole, jos ovat koskaan olleetkaan.
Monet nuoremmatkin miehet ovat rumia. Heille sopii oikein sellainen nainen, joka ei ole kaunis (enää tai koskaan ollutkaan).
Pitää paikkansa luusereiden kohdalla, naisia löytyy aina ja aina saa halutessa, minulla ei ainakaan ole koskaan ollut mitään vaikeuksia, ei ole ollut puutetta, terveisin Rahikainen.
Vierailija kirjoitti:
Eivät tietenkään osaa, koska naiset ovat naisia. Miehetkään eivät osaa asettua naisen asemaan parisuhdemarkkinoilla, koska ovat miehiä.
Juuri näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun yli 56 vuotiaat naiset ei ole enää kauniita. Naiset huononee iän myötä.
No, eipä ne 56+ miehetkään mitään komeita nuorukaisia enää ole, jos ovat koskaan olleetkaan.
Miesten taso kylläkin hyvin usein nousee iän myötä koska nuoremmat naiset pitää hiukan iäkkäämpiä herrasmiehiä komeina ja miehillä usein iän myötä palkka,omaisuus ja status työelämässä on parantunut.
Ei ole millään tapaa erikoista että ne 20-30 vuotiaat naiset ihailee juurikin niitä noin 50v miehiä.
Niin, isiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole löytänyt yhtäkään suhdetta baarista (en uskalla baarista lähteä kenenkään mukaan), vaan olen löytänyt ne opiskelupiireistä ja harrastuksista. Mitään appia en ole koskaan käyttänyt.
Sama mulla. En myöskään kiinnostu ikinä baarissa tai muualla ihmisestä, josta en tiedä mitään, koska pelkkä ulkonäkö vaan ei mulla ikinä saa kiinnostusta heräämään. Olen löytänyt suhteeni myös opintojen tai työn parista, ja muutaman deittisovelluksestakin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin köyhä 30v opiskelija kun olin vielä vuosi sitten tinderissä, ihan perus näköinen mies mutta asiallinen, hyvät käytöstavat jne. niin kyllä parisataa matchiä sain vuoden aikana ja 1-3 treffiä kuukaudessa. Toki treenasin ja panostin profiiliin.
Olitko kiinnostunut niistä kaikista parista sadasta matchista tai edes niistä 1-3 naisesta, joiden kanssa kävit treffeillä?
Näihin ulituksiin voi aina todeta että tavallisten miesten tulee kohdella vanhoja rumia naisia samalla tavalla kuin mitä edellyttävät niiltä naisilta joita eivät saa.
Haluaako ulisija että kauniit naiset antavat mahdollisuuden? Selvä. Eli ulimiehen tulee siis tarjota mahdollisuus naisille joita pitää rumana.
Haluaako ulimies että kaunis nainen lohduttaa? Selvä. Eli ulimiehen tulee johtaa esimerkillään ja ryhtyä lohduttamaan naisia joita pitää vastenmielisenä.
Oliko tuo aloituksen tarkoitus siis valittaa siitä että incelit eivät saa tarpeeksi sääliä?
Mä en ole löytänyt yhtäkään suhdetta baarista (en uskalla baarista lähteä kenenkään mukaan), vaan olen löytänyt ne opiskelupiireistä ja harrastuksista. Mitään appia en ole koskaan käyttänyt.