Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
22.03.2025 |

Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus. 

Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla. 

Kommentit (2809)

Vierailija
541/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Miksi vain (kaikkien) naisten pitäisi kyetä asettumaan (vain yhden) miehen asemaan yhdensuuntaisesti?

Niin se nyt vain on, että sitä niittää mitä kylvää ja kuka muu (kolli)kissan hännän nostaa jollei (kollli)kissa itse?

Naisvihasi huokuu kaikesta katkerasta aivopieremisestäsi eikä ole lainkaan puoleensavetävää, mutta jatka toki.

Vierailija
542/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun yli 56 vuotiaat naiset ei ole enää kauniita. Naiset huononee iän myötä.

No, eipä ne 56+ miehetkään mitään komeita nuorukaisia enää ole, jos ovat koskaan olleetkaan. 

Miesten taso kylläkin hyvin usein nousee iän myötä koska nuoremmat naiset pitää hiukan iäkkäämpiä herrasmiehiä komeina ja miehillä usein iän myötä palkka,omaisuus ja status työelämässä on parantunut.

Ei ole millään tapaa erikoista että ne 20-30 vuotiaat naiset ihailee juurikin niitä noin 50v miehiä.

Jännä että sellaisia parisuhteita ei kuitenkaan muodostu, jossa olisi noin isoja ikäeroja. Kummasti ne nuoretkin naiset pariutuvat vaan sitkeästi suunnilleen samanikäisten miesten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis elätkö jonkun deittiapin sisällä etkä reaalimaailmassa?

Mistä muualta yksinäinen voi löytää kumppaneita jos ei hillu baareissa mistä saa kännipanoja?

Mä en ole löytänyt yhtäkään suhdetta baarista (en uskalla baarista lähteä kenenkään mukaan), vaan olen löytänyt ne opiskelupiireistä ja harrastuksista. Mitään appia en ole koskaan käyttänyt.

Sama mulla. En myöskään kiinnostu ikinä baarissa tai muualla ihmisestä, josta en tiedä mitään, koska pelkkä ulkonäkö vaan ei mulla ikinä saa kiinnostusta heräämään. Olen löytänyt suhteeni myös opintojen tai työn parista, ja muutaman deittisovelluksestakin.

Minulla taas kaikki pidemmät suhteet ovat alkaneet baarista. Mutta ei täysin vieraiden miesten kanssa, vaan sellaisten, jotka on tiennyt opiskelu/yhdistys/harrastus/työpaikka kuvioista. Baarissa on paljon helpompi ja turvallisempi alkaa jutella toisen kanssa enemmän kun tietää toisesta henkilöllisyyden verran entuudestaan. 

Vierailija
544/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kitinä senkun jatkuu... mutta sehän olikin jo tiedossa...

Vierailija
545/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis elätkö jonkun deittiapin sisällä etkä reaalimaailmassa?

Mistä muualta yksinäinen voi löytää kumppaneita jos ei hillu baareissa mistä saa kännipanoja?

Mä en ole löytänyt yhtäkään suhdetta baarista (en uskalla baarista lähteä kenenkään mukaan), vaan olen löytänyt ne opiskelupiireistä ja harrastuksista. Mitään appia en ole koskaan käyttänyt.

Sama mulla. En myöskään kiinnostu ikinä baarissa tai muualla ihmisestä, josta en tiedä mitään, koska pelkkä ulkonäkö vaan ei mulla ikinä saa kiinnostusta heräämään. Olen löytänyt suhteeni myös opintojen tai työn parista, ja muutaman deittisovelluksestakin.

Minulla taas kaikki pidemmät suhteet

En itse laskisi näitä baarissa löydetyiksi, jos kuitenkin on tutustuttu alunperin muissa kuvioissa. Yleensä kun puhutaan baarissa tapaamisesta tai siitä, että löytää kumppanin baarista, on kyse ennestään tuntemattomasta, jonka kanssa tutustuminen alkaa siellä baarissa.

Vierailija
546/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käyttänyt deittiappeja noin 10vc eikä ole vielä löytynyt kumppania, muutamilla treffeillä olen ollut.

Olen 178cm, iskäkroppanen, en mikään komea malli ja olen duunari noin 3500e/kk palkalla. 

Mikään pakko mulla ei ole parisuhteelle vaan voin elää hyvin sinkkuna. En ole koskaan seurustellut. Jos nyt jostain syystä löydän sen oikean naisen niin voin harkita perheen perustamista. 

Niin ja en ole katkera, tiedän etten ole se haluttu mies.

M34

Minulla on kaksi kolmekymppistä poikaa, joista kumpikin löysi parisuhteen netistä. Toinen meni viime kesänä naimisiin, toinen on asunut pari vuotta kumppaninsa kanssa yhdessä.

Vierailija
547/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei halua seurustella lyhyen miehen kanssa.

Lopeta jo toi vammanen spammaaminen.

Vierailija
548/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

= Naisille ei saa ulkoistettua miehen omavastuuta elämänhallinnastaan ja ylänuppinsa työstämistä tasapainoon, yhyy.

Vierailija
549/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-48 vuotiaana pyörinyt sinkkumarkkinoilla ja ihan tavallisena suomalaisena miehenä ei ole ollut ongelmia. Treffejä ollut ja keskusteluja syntynyt. Se, ettei parisuhdetta kuitenkaan ole syntynyt ei minusta ole mitenkään ollut naisten syy. Yleisin tilanne treffeillä on ollut, ettei kumpaakaan ole kiinnostanut uudet treffit. Suurin syy tähän lienee nettideittailun perusasetus. Et kohta toista oikeassa elämässä vaan luet mahdollisen esittelyn, katsot mahdollisen kuvan ja sitten viestitellään jonkin aikaa ennen treffejä. Viestitellessä syntyy puolin ja toisin mielikuvia, mitkä vaihtelevasti osuvat oikeaan. Netissä kiinnostus syntynä vain, että sattuu olemaan jokin yhteinen harrastus tai kumpaakin kiinnostava juttu. 

Vierailija
550/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

= Naisille ei saa ulkoistettua miehen omavastuuta elämänhallinnastaan ja ylänuppinsa työstämistä tasapainoon, yhyy.

Naiset ei antaudu pinnallisen ja typerän miehen hyväksikäytettäväksi ikävuosiksi 18-25 ja hakeudu sitten omatoimisesti roskikseen kun ovat iän takia huonontuneet, yhyy.

Vierailija
551/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38-48 vuotiaana pyörinyt sinkkumarkkinoilla ja ihan tavallisena suomalaisena miehenä ei ole ollut ongelmia. Treffejä ollut ja keskusteluja syntynyt. Se, ettei parisuhdetta kuitenkaan ole syntynyt ei minusta ole mitenkään ollut naisten syy. Yleisin tilanne treffeillä on ollut, ettei kumpaakaan ole kiinnostanut uudet treffit. Suurin syy tähän lienee nettideittailun perusasetus. Et kohta toista oikeassa elämässä vaan luet mahdollisen esittelyn, katsot mahdollisen kuvan ja sitten viestitellään jonkin aikaa ennen treffejä. Viestitellessä syntyy puolin ja toisin mielikuvia, mitkä vaihtelevasti osuvat oikeaan. Netissä kiinnostus syntynä vain, että sattuu olemaan jokin yhteinen harrastus tai kumpaakin kiinnostava juttu. 

Itse Tinderiä käyttäneenä ja sieltä miehen löytäneenä voin sanoa, että ei ole kiinni mistään yhteisestä harrastuksesta, vaan siitä, että tuntee voimakasta halua sitä toista kohtaan. Ja tietysti treffit tulee järjestää mahdollisimman pian, ettei sitä väärää mielikuvaa ehdi syntymään. Tietty aika arpapeliä on löytää just sopiva ihminen Tinderistä, mutta niinhän se on ylipäätäänkin missä vain ihmisiä kohdatessamme.

Vierailija
552/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vttua kukaan nainen tuollaisella turhalla piipittäjällä tekee?

Jos nainen haluaa piipittäjän, nainen hankkii lapsen.

Miesvauvat on vähän kuin kolmijalkaiset koirat, ei söpöjä vaan kiusallisia. Ne tekee mieli lopettaa lyömällä lujaa vasaralla silmien väliin. 

Sormet kuonon ympärille/sieraimiin ja PAM.

Kukaan nainen ei haaveile eläinrääkkäyksestä. Paitsi joku wt skitso. Tällä koirankiduttajakirjoittajalla on housuissa vitjamunat. Kuvottavaa.

N

Haaveilen miehen kiduttamisesta. Vertaan tolvanamiestä jalattomaan koiraan, joka kärsii. Kärsimyksen lopettaminen on armollinen teko, Pasi.

Vierailija
553/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko minä? Mä kävin 35-40v ikäisenä noin 30:llä treffeillä oman ikäisteni naisten kanssa. Ei oikeastaan mitään pahaa sanottavaa yhdestäkään heistä, mukavia tyyppejä kaikki, mutta ei siitä hommasta kyllä mitään jäänyt käteen. Melkein jokaisen naisen tapauksessa tilanne oli se, että kumpaankaan ei kiinnostanut tavata uudelleen ekojen treffien jälkeen. 

Nyt olen jo luovuttanut, ja keskityn matkusteluun ja harrastuksiin. 

M43

Vierailija
554/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse Tinderiä käyttäneenä ja sieltä miehen löytäneenä voin sanoa, että ei ole kiinni mistään yhteisestä harrastuksesta, vaan siitä, että tuntee voimakasta halu

Mitä voimakasta halua sinulle syntyy tavallisesta Tinder-profiilista? Pari vaihtelevan tasoista kuvaa ja lyhyt esittelyteksti?

Vierailija
555/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää mikä vaikeus teillä miehillä tuntuu olevan ettette millään saa aikaiseksi lähdettyä sinne Turkkiin. 500e/kk irtoaa jopa työttömältä, mikäli muuttaa telttaan tai asuntoautoon. Ruokaa saa ruokajonosta,ResQ apista, sekä Facen ruokakassi ryhmistä. Aitoustodistuksellisia luksusvermeitä Torista,Emmy.fi,Re-loven verkkokauppa. Vinkkilinkki: https://www.rbth.com/arts/2016/07/08/a-survival-guide-for-dating-russia…

Tuossa tulee ongelmaksi se, ettei Kela kustanna luuserien seksiturismia eikä passia.

Vierailija
556/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun yli 56 vuotiaat naiset ei ole enää kauniita. Naiset huononee iän myötä.

Kun taas sinä olit huono jo syntyessäsi etkä siitä parane :D

Vierailija
557/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse Tinderiä käyttäneenä ja sieltä miehen löytäneenä voin sanoa, että ei ole kiinni mistään yhteisestä harra

Ymmärsit väärin. Tietty kuva pitää miellyttää, että matchaa, mutta kyllä se halu siellä treffeillä syttyy, jos on syttyäkseen. Olisin ollut vaikka heti valmis panemaan, mutta päätettiin kuitenkin vasta kolmansilla treffeillä ryhtyä siihen:)

Vierailija
558/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko minä? Mä kävin 35-40v ikäisenä noin 30:llä treffeillä oman ikäisteni naisten kanssa. Ei oikeastaan mitään pahaa sanottavaa yhdestäkään heistä, mukavia t

Muutaman vuoden sinua vanhempi. Luulen, että iso osa ongelmaa on nettideittailu. Harvempi treffikumppanini ollut sellainen, että baarissa herättäisivät huomioni. Luultavasti heillä minun suhteen sama juttu. Nettideittaillessa tulee tärmättyä sellaisiin ihmisiin, jotka ei sitten livenä kiinnosta yhtään. Fiilis on kuin olisi työkaverin tai sukulaisen kanssa aikaa viettämässä. Jutellaan kohteliaasti ja ihan mukanaa. Mitään romanttista kiinnostusta ei kuitenkaan toista kohtaan herää.

Vierailija
559/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun taas sinä olit huono jo syntyessäsi etkä siitä parane :D

Ja miksi pitäisi olla kaunis? Taikka nuori? Ikääntyneitä perusnaisia on paljon vapaana, mutta miehet nirsoilevat. Puutetta tuntuu olevan aina vain 18-25-vuotiaista kaunottarista. Naisiahan on kuitenkin Suomessa miehiä enemmän.

Vierailija
560/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisetko ei ole pinnallisia? Miehen ulkonäkö ja miehen pituus on tärkeää naisille. Miehen koulutustaso, status työelämässä ja miehen rahat on naisille tärkeää.

Mies voi olla luonteeltaan millainen vaan kunhan se on komea ja hyvätuloinen.

Ok, sovitaan sitten että et kelpaa koska olet ruma tyhjätasku. 

Olet ruma koska et tee mitään näyttääksesi paremmalta ja olet persaukinen koska olet ihan saatanan laiska.

Onko nyt hyvä mieli? Syöpä lisää, kyllä se siitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi