Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
22.03.2025 |

Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus. 

Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla. 

Kommentit (2809)

Vierailija
2181/2809 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään ei ole tullut yhtäkään vastausta MIKSI (= vain nais{t}en asetuttava miehen asemaan), MITÄ se AUTTAISI?

Tämä pelkkä ulijankkaus paljastaa harmistuksen murenevasta miesprivilegiosta/patriarkaatista + kapitalistisesta sorrosta.

ootko taas niitä jotka pyrkii omalla käytöksellään kostamaan jotain mitälie mielikuvaansa vuosisatojen mittaisesta sorrosta tms

vai oliko sulla vaan todella ikävä isä

Koittakaas nykyukot nyt päättää, että oletteko te vastuussa miesten historiassa tekemistä teoista vai ette. 

aika huono lähtökohta millekään keskustelulle niputtaa kaikki miehet tai naiset samaan. etenkin kun puhutaan pariutumisesta joka on tosiaan täysin yksilötason puuhaa

mut sä nyt

Onneksi miehet eivät toimi näin.....eikun

Vierailija
2182/2809 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestien määrä tai se, kuka valkkaa mitäkin on ikäriippuvainen asia.

Olen ihan tavallinen mies (normipaino, en tupakoi ja viineäkin menee vain lasillinen jonkun kerran vuodessa) ja parikymppisenä oli tosiaan olo, että naiset juoksee muiden perässä ja ettei itsellä ollut paljon varaa vaatia.

Kun nelikymppisenä olin uusiosinkku ja lapsikin jo täysikäinen, niin tilannehan oli aivan toinen. Tinderissä tuli osumia viikottain ja treffeillä sai kyllä kulkea. Alaikäisten vanhemmat, koirien omistajat, tupakoivat, kaljan ystävät yms raakasin heti pois.. siinä hetkessä ei tuntunut, että naiset määräisi kysyntää.

Näinpä se on normaaleilla miehillä ja naisilla. Mutta näitä aloituksia täällä vauviksella ne ns.miehet, jotka eivät ole normaaleja. 

keski-ikäistymisen myötä tuo asia va

No nuorena ei välttämättä ole halua sitoutua, niin miehet kuin naisetkaan. Eli ei ole niin, että vain ne miehet ovat jotenkin tässä poikkeus, että eivät ns. saa naista, jos haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/2809 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia itse olen saanut mätsejä ja jopa sitä kuuluisaa pillua T. M34

Minkä näköinen olet? Kuinka pitkä olet? Mikä on koulutustasosi? Mitä työtä teet? Paljonko palkka? Mikä auto sinulla on?

Ja sinä meinaat, että nuo ovat ainoat validit kysymykset..

Vierailija
2184/2809 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen olet? Kuinka pitkä olet? Mikä on koulutustasosi? Mitä työtä teet? Paljonko palkka? Mikä auto sinulla on?

En kyllä tiedä löytyykö syy noista. Voin sanoa että olen keskimääräistä pidempi ja keskimääräistä varakkaampi mutta en rikas.

En kyllä tiedä löytyykö syy noista. Voin sanoa että olen keskimääräistä pidempi ja keskimääräistä varakkaampi mutta en rikas

Vierailija
2185/2809 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aika huono lähtökohta millekään keskustelulle niputtaa kaikki miehet tai naiset samaan. etenkin kun puhutaan pariutumisesta joka on tosiaa

Onneksi miehet eivät toimi näin.....eikun

ja sieltä se taas tuli.

Vierailija
2186/2809 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä meinaat, että nuo ovat ainoat validit kysymykset..

Mitä ne ois?

Vierailija
2187/2809 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään ei ole tullut yhtäkään vastausta MIKSI (= vain nais{t}en asetuttava miehen asemaan), MITÄ se AUTTAISI?

Tämä pelkkä ulijankkaus paljastaa harmistuksen murenevasta miesprivilegiosta/patriarkaatista + kapitalistisesta sorrosta.

ootko taas niitä jotka pyrkii omalla käytöksellään kostamaan jotain mitälie mielikuvaansa vuosisatojen mittaisesta sorrosta tms

vai oliko sulla vaan todella ikävä isä

Koittakaas nykyukot nyt päättää, että oletteko te vastuussa miesten historiassa tekemistä teoista vai ette. 

aika huono lähtökohta millekään keskustelulle niputtaa kaikki miehet tai naiset samaan. etenkin kun puhutaan pariutumisesta joka on tosiaan täysin yksilötason puuhaa

mut sä nyt

Miksi kuulostan katkeroituneelta mielestäsi? Pyysin teitä miehiä päättämään, mitä mieltä olette sen suhteen, oletteko vastuussa muiden miesten tekemistä teoista vai ette. Voit antaa oman mielipiteesi.

Vierailija
2188/2809 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aika huono lähtökohta millekään keskustelulle niputtaa kaikki miehet tai naiset samaan. etenkin kun puhutaan pariutumisesta joka on tosiaa

Miksi kuulostan katkeroituneelta mielestäsi? Pyysin teitä miehiä päättämään, mitä mieltä olette sen suhteen, oletteko vastuussa muiden miesten tekemistä teoista vai ette. Voit antaa oman mielipiteesi.

kuvitteletko että miehet pitää jotain mies-neuvostoja joissa yhteisesti päätetään mitä me miehet ollaan asioista mieltä

ei ihme että turhaudut jos yrität kerralla muuttaa koko mies-sukupuolen käytöstä, sen sijaan että suhtautuisit ihmisiin yksilöinä

Vierailija
2189/2809 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se paha mielipaha kun ei onnistu jyräämään muita, puhumaan puolestaan eikä projisoimaan omaa pahaa oloaan.

?

"no kylläpäs sulla nyt on paha mieli. vai onks tää sitä kuulusaa naisten keskustelutaitoa. vain sellainen keskustelu sallittu mikä minua miellyttää"

Miksi ihmeessä minulla olisi paha mieli vielä aiheetta kun en ulise missään omaa olematonta "pahaa mieltäni". Ei se ulimiesmielipaha vain siirry normi-ei-uleihin vaikka kuinka yritätte.

Vierailija
2190/2809 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se paha mielipaha kun ei onnistu jyräämään muita, puhumaan puolestaan eikä projisoimaan omaa pahaa oloaan.

?

"no kylläpäs sulla nyt on paha mieli. vai onks tää sitä kuulusaa naisten keskustelutaitoa. vain sellainen keskustelu sallittu mikä minua miellyttää"

Miksi ihmeessä minulla olisi paha mieli vielä aiheetta kun en ulise missään omaa olematonta "pahaa mieltäni". Ei se ulimiesmielipaha vain siirry normi-ei-uleihin vaikka kuinka yritätte.

no ainakin mun silmään sä vaikutat aika äkäiseltä

Vierailija
2191/2809 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuvitteletko että miehet pitää jotain mies-neuvostoja joissa yhteisesti päätetään mitä me miehet ollaan asioista mieltä

ei ihme että turhaudut jos yrität kerralla muuttaa koko mies-sukupuolen käytöstä, sen sijaan että suhtautuisit ihmisiin yksilöinä

Tuo kirjoittaja nimenomaan kysyi sinulta yksilönä, mitä mieltä SINÄ olet. Mitta ilmeisesti sinulla ei ole mielipidettä tai et osaa muodostaa sellaista.

-eri

Vierailija
2192/2809 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja osaavatko sitten kaikki miehet asettua naisen asemaan? 🤔 

Naisena on helppoa parisuhdemarkkinoilla koska naisen pitää olla vain kaunis ja miehet ovat niitä jotka tekevät aloitteet.

Naiset on niitä jotka sitten vaan valitsee ne parhaimmat miehet eli ne miehet jotka on pitkiä,komeita ja hyvätuloisia.

Ja jos ei ole kaunis, ei ole siis nainen ollenkaan?

Ei silloin nainen voi vaatia itselleen tasokasta miestä vaan silloin naisen pitää tyytyä alhaisen tason mieheen eli rumaan ja matalastikoulutettuun mieheen. 

Jumankauta te miehet teette tyhmiä itsestänne. 

Ei siis kannata miehenä tuhlata aikaasi naisten kanssa, kun kerta ovat noin alhaisella tasolla älyllisesti ja sivistyksellisesti. Käytä aikasi toisten miesten kanssa. Jos Antiikin Kreikassa miehillä on (rakkaus)suhteita toisten miesten kanssa, ja ne olivat sallittuja, ja niitä katsottiin hyvällä. Voitte sitten pneskelun ohella käyttäytyä sivistyneesti ja keskustella älykkäästi ilman tunteenpurkauksia. Win- win tilanne sekä naisille, että miehille.

Vierailija
2193/2809 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Voi harmin paikka. Ei tipu säälivärkkiä silti, äkä äkä ähhähhää yhyy.

Vierailija
2194/2809 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kirjoittaja nimenomaan kysyi sinulta yksilönä, mitä mieltä SINÄ olet. Mitta ilmeisesti sinulla ei ole mielipidettä tai et os

"teitä miehiä" on sun mielestä yksilötason kysymys?

Vierailija
2195/2809 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Voi harmin paikka. Ei tipu säälivärkkiä silti, äkä äkä ähhähhää yhyy.

missä oon sellaista toivonut

Vierailija
2196/2809 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi siitä psykopaatin teki...

Psykopatia on synnynnäistä.

Vierailija
2197/2809 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka Allu sä kovasti yrität, niin ei sun älykkyysosamäärä riitä tähän keskusteluun. 

Vierailija
2198/2809 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kukaan toivo missään mitään, varsinkaan ap. Yhyy kun niin ääkäistä, niin ääkäistä, ei yhtään yymmärretä YHYY.

Vierailija
2199/2809 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitisi siitä psykopaatin teki...

Psykopatia on synnynnäistä.

ehkäpä on periytynyt joissain tapauksissa isiltä tyttärille, ainakin kun monien palstanaisten ulosantia katsoo

Vierailija
2200/2809 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kukaan toivo missään mitään, varsinkaan ap. Yhyy kun niin ääkäistä, niin ääkäistä, ei yhtään yymmärretä YHYY.

no jos suhtautuminen on tätä luokaa, niin onko se ihme ettei miehiä vastavuoroisesti hirveästi kiinnosta vaikka nuo mies vs karhu vertaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi