Onko sinulla fetissiä, joka kuuluu vahvasti arkeesi? Tai kokemuksia aiheesta?
Olen tapaillut muutaman kuukauden miestä, jolla on fetissi, joka on mukana kaikessa hänen arkisissa tekemisissään. Mies on tosi mukava, fetissikin on ns. harmiton ja hän toi sen ilmi heti, että se on vahvasti osa häntä, mutta ajattelin silti antaa mahdollisuuden vaikkei itsellä ole mitään sen suuntaista. Fantasioita toki, mutta ei yhtään fetissiä.
Fetissi on mukana vahvasti myös seksielämässämme, mikä on isoin miinus, koska itse en kiihotu siitä lainkaan ja mies taas ei kiihotu ilman fetissin kohteen tuomista mukaan sänkyyn.
Nyt olisi kuitenkin aika tehdä päätöksiä suhteemme laadusta. Jatkammeko vakavammin vai etsimmekö tahoiltamme uudet kumppanit? Meillä mätsää kaikki tärkeät arvot ja tulevaisuuden suunnitelmat. Paitsi seksi, mikä sinänsä on kyllä tyydyttävää, mutta tuntuu että joka kerta se menee vahvemmin fetissi suuntaan ja ehkä omat halut ja toiveet jää siinä paitsioon.
Kommentit (45)
Sellainen fetissi on että saisi estettyä kaikkien pervojen jutut uutisissa ja keskusteluissa. Että menisivät seksipalstalle. Kun tälläkin palstalla on se erikseen olemassa, ei täällä.
En voi sille mitään, että fetissit on mun mielestä jotenkin ällöttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen fetissi on että saisi estettyä kaikkien pervojen jutut uutisissa ja keskusteluissa. Että menisivät seksipalstalle. Kun tälläkin palstalla on se erikseen olemassa, ei täällä.
Täällä on vain keskustelu ja aihe vapaa ainakin navigoinnin mukaan? Seksijuttujahan täällä on vuosikaudet ollut silti.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän vain kysytään tuleeko suhteesta mitään jos toisella on fetissi. Ei sen kummempaa irstailua tai revittelyä, mitä ihmettä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se fetissä sitten on ?
Korkokengät naisella?
Kun kuorin banaania niin pakko aina harjoitella suihinottoa ennen syömistä.
Ongelmia tulee, koska seksielämä kapeutuu fetissin vuoksi. Siitä jää pois kaikki spontaanius ja toisesta syttyminen. Lopulta seksi ei toimi kummankaan mielestä kunnolla. Olen ollut pitkään tällaisessa suhteessa ja ero tuli muuten hyvästä liitosta asian vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmia tulee, koska seksielämä kapeutuu fetissin vuoksi. Siitä jää pois kaikki spontaanius ja toisesta syttyminen. Lopulta seksi ei toimi kummankaan mielestä kunnolla. Olen ollut pitkään tällaisessa suhteessa ja ero tuli muuten hyvästä liitosta asian vuoksi.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Tätä vähän pelkään, jos jatkan suhdetta pidemmälle. Ap
Mielestäni fetissit ovat merkki siitä että jossakin on ruuvi tai pari löysällä. Itse en jäisi katselmaan että mitä tapahtuu kun ruuvi lopulta irtoaa.
En minä pidä fetissinä sitä, että käytän arjessani nahkahosuja siinä kuin farkkuja; housut kuin housut,
oN - ja tuntuu, että pääosa naisista omaa fetissin, joka on kuin toinen legopalikka toiseen. Ja turvallisuus onb aa ja oo siinä fetississä.
Jos se fetissi tosiaan on välttämätön kiihottumiseen eikä seksi ilman sitä onnistu niin semmoinen voi lopulta johtaa siihen että kaikki seksielämä pyörii vain sen fetissin ympärillä. Ja kuulostaa oikeastaan jo vähän siltä, että se pyörii jo nyt sen ympärillä. Onko ap:lle ok, että se fetissi on väkisinkin läsnä hänen omassa seksielämässään mahdollisesti koko loppuelämän?
Kokemuksesta tiedän, että ainakin on turha toivoa, että fetissi laimenisi vuosien saatossa. Se voi muuttaa muotoaan, mutta aina on varmasti jotain.
Monet miehet ovat sängyssä itsekkäitä eivätkä tajua sitä. Olen kertonut omallani mistä pitäisin. Hän on sanonut ettei sellainen kiihota häntä eikä hän halua niitä asioita tehdä. Ei ole sitten tehty. Tasaisin väliajoin hän haaveilee, että voi kun kiihottuisin enemmän, mutta ei ole koskaan valmis tekemään asialle mitään. Minä toteutan kyllä hänen fantasioitaan, vaikka ne eivät minua kiinnosta ja ovat epätavanomaisempia kuin omani.
Olen harkinnut maksullisen kumppanin käyttöä tai sivusuhdetta jossa voisin toteuttaa tuota puolta seksuaalisuudestani, jota ei tällä hetkellä huomioida mitenkään. Makuuhuone on minulle aika tylsä paikka ja ei sen niin pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta tiedän, että ainakin on turha toivoa, että fetissi laimenisi vuosien saatossa. Se voi muuttaa muotoaan, mutta aina on varmasti jotain.
Monet miehet ovat sängyssä itsekkäitä eivätkä tajua sitä. Olen kertonut omallani mistä pitäisin. Hän on sanonut ettei sellainen kiihota häntä eikä hän halua niitä asioita tehdä. Ei ole sitten tehty. Tasaisin väliajoin hän haaveilee, että voi kun kiihottuisin enemmän, mutta ei ole koskaan valmis tekemään asialle mitään. Minä toteutan kyllä hänen fantasioitaan, vaikka ne eivät minua kiinnosta ja ovat epätavanomaisempia kuin omani.
Olen harkinnut maksullisen kumppanin käyttöä tai sivusuhdetta jossa voisin toteuttaa tuota puolta seksuaalisuudestani, jota ei tällä hetkellä huomioida mitenkään. Makuuhuone on minulle aika tylsä paikka ja ei sen niin pitäisi olla.
Fetissi ja fantasia on tosin täysin eri asia.
Kokemuksesta... Pitkässä juoksussa vain kaksi fetissismiä ymmärtää toinen toistaan... Joskus ihmisillä menee jopa parafilian puolelle kiinnostus ja se on aika extreme ääripää jo, mutta kyllä niitäkin vastaan tulee varsinkin oman alan foorumeilla...