Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä haluan parisuhteen naisen kanssa jolle olen "ykkönen", ja nainen minulle. Sitten yhdessä tekisimme lapsen joka on meille molemmille 1

Vierailija
07.03.2024 |

Sen takia en vain voi hyväksyä kumppanikseni naista jolla on jo lapsia toisen miehen kanssa. Hänellä on jo eletty elämä toisen miehen kanssa, ja hän näkee lapsessa aina sen toisen miehen. En tule olemaan koskaan tuollaiselle naiselle se tärkein. Paljon jää kokematta. Ex-mies on myös mukana elämässä enemmän tai vähemmän, ja suhde on isoa kompromissia vain.

En ymmärrä miksi kukaan lapseton mies haluaisi kumppaniksi jo toiselle miehelle lapsia tehneen naisen.

M38

Kommentit (55)

1/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellainen mies, joka ei kelpaa kenellekään lapsettomalle tasokkaalle naiselle.

Tai sellainen mies, jolla itselläänkin on lapsia entisen kumppanin kanssa 

Vierailija
2/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Tai sellainen mies, jolla itselläänkin on lapsia entisen kumppanin kanssa 

Tässä puhuttiin lapsettomista miehistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä olla 1 kumppani, vaikka olisikin lapsia. Lapset tulee tietysti aina ensin.

Vierailija
4/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä eksiä kanna mukanani. Kannattais tehdä tilit selväksi itsensä kanssa, ennenkuin edes haaveilee suhteesta!

Vierailija
5/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä olla 1 kumppani, vaikka olisikin lapsia. Lapset tulee tietysti aina ensin.

Aivan, kuten neitsyt Maria, Jeesuksen äiti sen jälkeen kun tuli leskeksi. Jooseppi oli impotentti kulissiliitossa jonka Jumala pelasti.

6/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
7/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä miehillä ole juuri varaa valita.

Vierailija
8/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oot 38-vuotias niin olet sun suunnitelman kanssa 20 vuotta myöhässä. Tuskin onnistuu saada naista tolla asenteella. 

Vierailija
9/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kakkonen on ykkönen!

Vierailija
10/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan tuo AP ilmottaakin että on varaa olla ostamattakin paljon ajettua.

Tai sitten voi jatkaa sillä linjalla millä niin suuri osa naisistakin ovat, eli pikasuhteet ja/tai sarja-"monogamia" , selityksellä "ei mun syytä" ja "täytyyhän sitä koeajaa eri autoilla". Ei muuta kuin ajamaan sitten. Vaikka yksikseenkin kun tiedostaa ettei viime kädessä ole todella spessu naiselle.

Vierailija
11/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, kuten neitsyt Maria, Jeesuksen äiti sen jälkeen kun tuli leskeksi. Jooseppi oli impotentti kulissiliitossa jonka Jumala pelasti.

Kuka niiden Jeesuksen veljien ja sisarien isä mahtoi olla? 

Vierailija
12/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa, ap, kasvaisit ensin aikuiseksi.

Vierailija
13/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun lapsi syntyy, vaimo tipahtaa asteikolla alaspäin? Oletpa oikea unelmamies. Mitä jos lapsia on monta? Tai tulee kaksoset? Varmaankin jäät koti-isäksi sitten, kun kerran lapset ovat elämässäsi ykkössijalla.

Vierailija
14/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten voi jatkaa sillä linjalla millä niin suuri osa naisistakin ovat, eli pikasuhteet ja/tai sarja-"monogamia" , selityksellä "ei mun syytä" ja "täytyyhän sitä koeajaa eri autoilla". Ei muuta kuin ajamaan sitten. Vaikka yksikseenkin kun tiedostaa ettei viime kädessä ole todella spessu naiselle.

Miehillä on tutkitusti kovat luulot itsestään, mutta oikeassa elämässä nainen valitsee miehen. Tämä on ihan biologiaa. 

Vierailija
15/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun lapsi syntyy, vaimo tipahtaa asteikolla alaspäin? Oletpa oikea unelmamies. Mitä jos lapsia on monta? Tai tulee kaksoset? Varmaankin jäät koti-isäksi sitten, kun kerran lapset ovat elämässäsi ykkössijalla.

Minulla itselläni ei ole lapsia, mutta olen kyllä ollut ymmärtävinäni että useimpien ihmisten elämässä omat lapset ovat se kirkkaasti kaikkein tärkein asia, ja ilman muutan parisuhteen yli. Omien lastensa puolesta monet voisivat vaikka kuolla. Puolisonsa puolesta ehkä sittenkin harvemmat. 

Vierailija
16/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja hei ethän sinä ole jankutuksista huolimatta saanut parisuhdetta tähänkään mennessä. Koska naiset haluaa tasokkaan miehen, vaikka itse onkin ATN

Vierailija
17/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niiden Jeesuksen veljien ja sisarien isä mahtoi olla? 

Olet selvästikin huumorimiehiä 👍

Vierailija
18/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on tutkitusti kovat luulot itsestään, mutta oikeassa elämässä nainen valitsee miehen. Tämä on ihan biologiaa. 

Juuri näin, hyvä kun naisena toteat tämän faktan. Nainen valitsee todellisuudessa sen miehen (jolla on kovat luulot itsestään, aivan kuten sillä naisrllakin), ja sitten valitsee jättää, ja ottaa, ja jättää. Mitä se kertoo naisesta? Siinä pointti.

Vierailija
19/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisikaan ihanampaa ja syvempää kuin se, että elämä ja rakkaus on joku formulakisa.

Vierailija
20/55 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, hyvä kun naisena toteat tämän faktan. Nainen valitsee todellisuudessa sen miehen (jolla on kovat luulot itsestään, aivan kuten sillä naisrllakin), ja sitten valitsee jättää

Eipä se mitään ihmeellistä kerro. Vesi on märkää ja keltaista lunta ei kannata syödä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän