Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään jolla on ASIAT HUONOMMIN kuin sulla?

Vierailija
22.03.2025 |

Hyvänmielen ketju..asiat voi aina olla paskemmin...

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOtte mammat aika hyväosasii..kurjuutta näkyy vain suomenkuvalehdessä???

Vierailija
22/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen ja tiedän, mutta ei se minun asioitani tee yhtään sen vähäpätöisemmäksi. 

Ei tietenkään, mutta miksi et ymmärrä että, ASIAT VOIS OLLA PALJON HUONOMMIN?

Ap

Voi kuule, ymmärrän todennäköisesti monia asioita paremmin kuin sinä, mutta en viitsi jäädä vellomaan asiaan mikä ei omalla kohdallani tällä hetkellä pidä paikkaansa. Eikä sunkaan kannattaisi jaaritella täällä tyhjänpäiväisiä juttuja, menee vaan aika hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, kaikilla on asiat hyvin lähipiirissäni.

Oikeesti...,,no onea sinne..ei oo multa pois:)

Ap

Juu, ihan oikeasti näin on. Vaikka palstalla korostuvatkin aina masentuneiden ja yksinäisten tilanteet, niin se ei ole koko kävijäkunta.

Vierailija
24/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ihmisiä, joilla on asiat huonommin. Jos ei omassa lähipiirissä, pitää suunnata katse kauemmas ja etsiä sieltä. 

Sehän on myös ihan mielipidekysymys, millä mitataan sitä, onko asiat hyvin vai huonosti.

Vierailija
25/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on minua tyhmempi, mutta se ei tunnu heitä haittaavan. Se tekee minut surulliseksi.

Vierailija
26/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, sinä.

Lyhyt perustelu olisi paikallaan:)

Ap

Minä en ole idiootti.

Et niin , sinä olet se yhden lauseen trolli... kommentti on aina sama: olet idiootti. Sanotko noin kaupan kassallekin..puolivahingossa?

Vierailija
27/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juu, ihan oikeasti näin on. Vaikka palstalla korostuvatkin aina masentuneiden ja yksinäisten tilanteet, niin se ei ole koko kävijäkunta.

Täällä eri. Olen masentunut, työkyvytön ja yksin, mutta en siltikään usko, että asiani ovat kaikkein huonoiten. 

Vierailija
28/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Täällä eri. Olen masentunut, työkyvytön ja yksin, mutta en siltikään usko, että asiani ovat kaikkein huonoiten. 

Ei minullakaan mikään huonosti ole, se just oli mun pointti. Kaikilla lähipiirissäni on (onneksi!) kaikki hyvin. Myös siis minulla itselläni. 

Vierailija
29/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen ja tiedän, mutta ei se minun asioitani tee yhtään sen vähäpätöisemmäksi. 

Ei tietenkään, mutta miksi et ymmärrä että, ASIAT VOIS OLLA PALJON HUONOMMIN?

Ap

Voi kuule, ymmärrän todennäköisesti monia asioita paremmin kuin sinä, mutta en viitsi jäädä vellomaan asiaan mikä ei omalla kohdallani tällä hetkellä pidä paikkaansa. Eikä sunkaan kannattaisi jaaritella täällä tyhjänpäiväisiä juttuja, menee vaan aika hukkaan.

Et ole varmaan juurikaan palstaillut?

Nauroin niin , että kahvi lensi suusta...  

SISÄLTÖVAROITUS: jaarittelua, ajanhukkaa, konalaa, solvauksia, inc.elien juhlaa

Vierailija
30/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on ihmisiä, joilla on asiat huonommin. Jos ei omassa lähipiirissä, pitää suunnata katse kauemmas ja etsiä sieltä. 

Sehän on myös ihan mielipidekysymys, millä mitataan sitä, onko asiat hyvin vai huonosti.

Ei ole mielipide kysymys.

Lapsiköyhyys

Heikkolahjakkuus

riippuvuus herkkyys: alkoholismi

Syntymäpaikka

VOIKO NOIHIN VAIKUTTAA?

Vierailija
31/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljo lohduta jos tietää, että tänään on paremmin kuin jatkossa tulee olemaan.

Firmassa on taas muutosneuvottelut ja seuraavat kaksi viikkoa ollaan löysässä hirressä. V..tu ku olis näkijän kykyjä, niin tietäisi tulevan ettei tarttis arvuutella kui käy. Ku olisi 20 vuotta vanhempi, niin ei tarttis näitä asioita jatkuvasti miettiä ja murehtia. Homehtuisi vaan kämppäänsä.

Vierailija
32/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni on minua tyhmempi, mutta se ei tunnu heitä haittaavan. Se tekee minut surulliseksi.

Keskiverron elämä on kauheaa..ymmärtää mitä tapahtuu, resurssit ei riitä  esim  yliopistoon.

Tajuaa oman vajavuutensa. I feel you ..i am like you.

Ap

Vierailija
33/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiköyhyys

Heikkolahjakkuus

Syntymäpaikka

VOIKO NOIHIN VAIKUTTAA?

Tarkoitin sitä, että jos mitataan vaikka terveydellä niin joku voi olla paljon surkeampi, mutta hänellä on rakastavat läheiset ja taloudellinen turva. 

Jollain taas on talousongelmia, mutta on täysin terve jne. 

Vierailija
34/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on tehnyt töitä 55-vuotiaana eläkekertymään ehkä 7 vuotta ja on mt-ongelmainen. 

Itsellä eläkekertymään vuosia samanikäisenä n 15 ja olen terve. Molemmat toki työttömiä. 

Vierailija
35/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Moikka ap tässä

Kykenetkö harrastamaan mitään? Riittääkö voimat. tzemppii sinne. ..itse yritän palstailla vain 3 krt viikko, tää on masentavaa..mut voi saada tuurilla vertaistukea.

Ap

Vierailija
36/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä merkitsevää on onnellisuus, ei tyhmyys tai sen vastakohta. 

Vierailija
37/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljo lohduta jos tietää, että tänään on paremmin kuin jatkossa tulee olemaan.

Firmassa on taas muutosneuvottelut ja seuraavat kaksi viikkoa ollaan löysässä hirressä. V..tu ku olis näkijän kykyjä, niin tietäisi tulevan ettei tarttis arvuutella kui käy. Ku olisi 20 vuotta vanhempi, niin ei tarttis näitä asioita jatkuvasti miettiä ja murehtia. Homehtuisi vaan kämppäänsä.

Moi 

Tässä lähes 60v pienyrittäjä. Ihmiset on lakanneet ostamasta. Sama pelko perseessä...

Mut ei se vanhuus oloa helpota:(

Jos sinut irtisanotaan..LEPÄÄ 2 VIIKKOA...sitten alat rakentaa elämääsi uusiksi.

Minä teen niin jos paska lentää tuulettimeen

VOIMIA

Ap

Vierailija
38/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiköyhyys

Heikkolahjakkuus

Syntymäpaikka

VOIKO NOIHIN VAIKUTTAA?

Tarkoitin sitä, että jos mitataan vaikka terveydellä niin joku voi olla paljon surkeampi, mutta hänellä on rakastavat läheiset ja taloudellinen turva. 

VOIKO NOIHIN  ITSE VAIKUTTAA?

Vierailija
39/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Moikka ap tässä

Kykenetkö harrastamaan mitään? Riittääkö voimat. tzemppii sinne. ..itse yritän palstailla vain 3 krt viikko, tää on masentavaa..mut voi saada tuurilla vertaistukea.

Ap

Yritän harrastaa jotain luovaa (taide, käsityöt) joka päivä. Se tekee hyvää mielenterveydelle. Mutta en oikein jaksa hoitaa kaikkia tarvittavia perusjuttuja. Yritän löytää jotain mielenkiintoisia juttuja (Youtube, kirjat, tv), joskus onnistuu, joskus ei. 

Meidän elämä nyt vaan on tällä hetkellä tätä. 

Vierailija
40/51 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi 

Tässä lähes 60v pienyrittäjä. Ihmiset on lakanneet ostamasta. Sama pelko perseessä...

Mut ei se vanhuus oloa helpota:(

Jos sinut irtisanotaan..LEPÄÄ 2 VIIKKOA...sitten alat rakentaa elämääsi uusiksi.

Minä teen niin jos paska lentää tuulettimeen

VOIMIA

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä